İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova

5.0

BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:20:00

Doğru fikri müəyyənləşdirin.







Sual 2 - 20 00:20:00

Konfiliktin həll edilməsi mərhələsinə aid deyil:







Sual 3 - 20 00:20:00

Aşağıdakı cavablardan hansı Biheyverizm nəzəriyyəsini tətbiq edərkən müəllimin nəzərə aldığı məqam deyil?







Sual 4 - 20 00:20:00

Sinif iclaslarının şagirdlərdə inkişaf etdirə bilmədiyi uzunmüddətli sosial bacarıqlar:







Sual 5 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- Bioloji konsepsiya
2- Sosioloji konsepsiya
3- Biososial konsepsiya
a- insan xüsusi bioloji fərd kimi doğulur, sosial həyat şəraitinin təsiri altında şəxsiyyətə çevrilir.
b- şəxsiyyət təbii varlıq olmaqla bütün davranışını anadan olanda özü ilə gətirir.
c- insanın bioloji varlıq olduğunu qəbul etməklə yanaşı, ünsiyyətdə olduğu qrupların təsiri ilə tədricən sosiallaşması fikrini də müdafiə edir.
d- şəxsiyyəti iki yerə bölür və hesab edilir ki, insanda gedən psixoloji proseslərin bioloji əhəmiyyəti var.







Sual 6 - 20 00:20:00

Lev Vıqotskiyə görə aşağıdakılardan hansı idrakın inkişafında əsas səbəbdir?







Sual 7 - 20 00:20:00

Hansı təlim fəaliyyəti məntiqi- riyazi intellektli şagirdlər üçün daha uyğundur?







Sual 8 - 20 00:20:00

Formativ qiymətləndirmənin elementi hesab edilə bilməz:







Sual 9 - 20 00:20:00

Rubriklər haqqında yanlış fikri müəyyənləşdirin:







Sual 10 - 20 00:20:00

Hansı effektiv rəy deyil?







Sual 11 - 20 00:20:00

İnteraktiv dərs mühitinin yaradılması üçün lazım olan direktivlərə aid deyil.







Sual 12 - 20 00:20:00

Qərarlar ağacı hansı ardıcıllıqla tətbiq edilməlidir?
1- Problem müəyyənləşdirilir.
2- Üç variantdan biri seçilir, reallaşdırmaq planı cızılır və sona qədər həll yolu müəyyənləşdirilir.
3- Beyin həmləsi ilə mümkün olan həll yolları və ideyalar müəyyənləşdirilir.
4- Həll yollarının müsbət və mənfi tərəfləri müzakirə olunur və seçim daralaraq 3 həll yolu saxlanır.
5- Qərar qiymətləndirilir və əsaslandırılır.







Sual 13 - 20 00:20:00

Tərs sinif modeli haqqında deyilən hansı fikir yanlışdır?







Sual 14 - 20 00:20:00

Proses zamanı şagirdlərdə həmçinin bir-birini aktiv dinləmək bacarığı da formalaşır. Bu iş forması eyni zamanda çətinlik çəkən şagirdlərin daha güclü şagirdlərdən öyrənməsinə şərait yaradır. Şəxslərarası intellektə sahib şagirdlər üçün xüsusilə əlverişlidir. Söhbət hansı iş formasından gedir?







Sual 15 - 20 00:20:00

“Geriyə planlama” haqqında deyilən fikirlərdən biri doğrudur:







Sual 16 - 20 00:20:00

Aşağıdakılardan hansı tənqidi təfəkkürə aid deyil?







Sual 17 - 20 00:20:00

“Verilmiş sözlərdən birinin tərkibində uzun tələffüz olunan sait yoxdur” Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 18 - 20 00:20:00

Aşağıdakı tapşırıqları İdrak taksonomiyasının verilmiş mərhələləri ilə uyğunlaşdırın:
1- Cırtdan rolunu ifa et.
2- Toplu isimlərin altından xətt çəkin.
3- Diaqramın müxtəlif hissələrini adlandır.
a- xatırlamaq
b- anlamaq
c- tətbiq etmək







Sual 19 - 20 00:20:00

Günay problemin həlli ilə bağlı ehtimallar irəli sürməkdə çətinlik çəkir. Günayda hansı səriştə formalaşmamışdır?







Sual 20 - 20 00:20:00

Şagirdin öz bilik və bacarıqlarını obyektiv qiymətləndirə bilməsi onda hansı bilik növünün olmasından xəbər verir?







 

 

 

 

 

 

 


 

 

İstifadəçi rəyləri

5.0

Total nəticə

%0%0%0%0%100
Rəylər

mqrup6622@nvacade...

26-03-2023
mqrup6622@nvacademy.az
mqrup6622@nvacade... 26-03-2023

gh

Davamını oxu