Şəxsiyyətin inkişafı və tərbiyəsi ilə bağlı əsas konsepsiyaları izahları ilə uyğunlaşdırın.
1. Bioloji konsepsiya 2. Sosioloji konsepsiya 3. Biososial konsepsiya
a. İnsanın bioloji varlıq olduğunu qəbul etməklə yanaşı, ünsiyyətdə olduğu sosial qrupların təsiri ilə tədricən sosiallaşması fikrini də müdafiə edirlər.
b. Onlar belə hesab edirlər ki, insan xüsusi bioloji fərd kimi doğulur, sosial həyat şəraitinin təsiri altında şəxsiyyətə çevrilir.
c. Şəxsiyyətin davranışı bioloji təsir və instinktlərdən asılı olur.
Sinfin idarəedilməsi ilə bağlı fikirlərdən hansılar doğrudur?
1. Qaydalar nə qədər çox olsa idarəetmə o qədər effektiv olar.
2. Proaktiv idarəetmə reaktiv idarəetmədən daha effektivdir.
3. Prosedurlara əməl edildikdə şagird üçün müsbət, edilmədikdə mənfi nəticələri olur.
4. Qaydalar fəaliyyətlərin görülmə ardıcıllığını göstərir.
5. Dərs zamanı yalnış davranışa qeyri-verbal reaksiya vermək daha məqsədəuyğundur.
Uyğunluğu müəyyən edin
1. Demokratik üslubda 2. Avtoritar üslubda
a. Müəllim şagirdlərin təkcə akademik göstəricilərini deyil, həmçinin fərdi xüsusiyyətlərini də nəzərə alır.
b. Bu cür üslubun əsas metodları fəaliyyətə çağırış, məsləhət və xahişdir.
c. Şagird bərabərhüquqlu partnyor kimi deyil, pedaqoji fəaliyyətin obyekti olaraq görülür.
d. Müəllim birtərəfli qərar qəbul edir, şagirdlərdən tələb etdiklərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət edir.
Aşağıdakı strategiyalardan hansı valideynlə düzgün münasibət qurmaq üçün deyildir?
Biheyverizm nəzəriyyəsini tətbiq edən müəllim bunlardan hansını edir?
İnsanın inkişafı və onun şəxsiyyət kimi formalaşmasına təsir edən amillər hansı cavabda doğru verilmişdir?
Xarakterin formalaşmasının keçdiyi mərhələləri ardıcıllıqla düşün
1. Rasional şüur dövrü
2. Özünə yönəlmə mərhələsi
3. Qeyri-rasional şüur dövrü
4. Ənənələrlə ayaqlaşma dövrü
5. Əxlaqi dəyərlərin olmadığı dövr
Müəllim şagirdlərə müəyyən vaxt ərzində həll etmək üçün tapşırıq verir. Şagirdlərdən biri tapşırığı vaxtından əvvəl bitirir və digər yoldaşlarına mane olmağa başlayır. Mütəmadi olaraq baş verən bu hal müəllimin hansı peşə bacarıq səviyyəsinin aşağı olmasının nəticəsidir?
Almaz müəllimə sinfə daxil olur. Dərsin məqsədini şagirdlərə bildirmədən izahata başlayır və izahatdan sonra bir anlıq nə edəcəyinə, hansı iş formasından və üsuldan istifadə edəcəyinə qərar verə bilmir. Bir müddət tərəddüddən sonra cütlərlə iş formasından istifadə etməyə başlayır. Yuxarıda göstərilən vəziyyətin yaşanmaması üçün müəllimdə hansı bacarığın olması şərtdir?
Hansı effektiv ünsiyyəti əks etdirir?
Aşağıdakı strategiyalardan hansı şagirdlərlə pozitiv münasibət qurmaq üçün istifadə edilə bilməz?
Valideynin məktəblə əməkdaşlığa cəlb olunmamasının səbəblərindən deyil.
Biheyverizm nəzəriyyəsi ilə bağlı fikirlərdən hansı yanlışdır?
Uyğunluğu müəyyən edin
1. Müsbət gücləndirmə
2. Neqativ cəzalandırma
3. Neqativ gücləndirmə
4. Müsbət cəzalandırma
a. Yoldaşlarına qarşı kobud davranışına görə müəllim şagirdi tədbirdə iştirakdan kənarlaşdırdı.
b. Nümunəvi davranışına görə müəllim şagirdə “Təltifnamə” verdi.
c. Sinfi tərk edərkən qoyulan qaydalara əməl etmədiyi üçün müəllim şagirdi dərsdən sonra məktəbdə saxladı.
d. Həftə boyu artıq tapşırıq etdiyi üçün müəllim şagirdini ev tapşırığı yazmaqdan azad etdi.
Xarakterin formalaşmasına aid uyğunluğu müəyyən edin.
1. Ənənələrlə ayaqlaşma dövrü
2. Əxlaqi dəyərlərin olmadığı dövr
3. Özünə yönəlmə mərhələsi
a. Uşaq bu mərhələdə nəyin doğru, nəyin yanlış olduğunu dərk etmir.
b. Uşaq özünün və digər qrupların maraqlarını ayırd edə bilir, lakin hər hansı bir qaydaya əməl etmək barədə özünə əziyyət vermir.
c. Uşaqlar qaydalara əməl etməyə çalışırlar, çünki etməsələr, onları pis nəticələrin gözlədiyini bilirlər.
d. Bu mərhələ yeniyetməlik dövründə baş verir və burada uşaqlar emosiyalarının təsiri altındadırlar və məntiqlə hərəkət edə bilmirlər.
e. Burada fərd öz məntiqi ilə hərəkət edir. Onun davranışı məntiqə və anlamaya əsaslanır.
Xarakterin formalaşmasına aid uyğunluğu müəyyən edin.
1. Qeyri-rasionalşüur dövrü
2. Rasional şüur dövrü
3. Ənənələrlə ayaqlaşma dövrü
a. Uşaq bu mərhələdə nəyin doğru, nəyin yanlış olduğunu dərk etmir.
b. Uşaq özünün və digər qrupların maraqlarını ayırd edə bilir, lakin hər hansı bir qaydaya əməl etmək barədə özünə əziyyət vermir.
c. Uşaqlar qaydalara əməl etməyə çalışırlar, çünki etməsələr, onları pis nəticələrin gözlədiyini bilirlər.
d. Bu mərhələ yeniyetməlik dövründə baş verir və burada uşaqlar emosiyalarının təsiri altındadırlar və məntiqlə hərəkət edə bilmirlər.
e. Burada fərd öz məntiqi ilə hərəkət edir. Onun davranışı məntiqə və anlamaya əsaslanır.
Sinfin idarə edilməsi ilə bağlı hansı fikirlər doğrudur?
1. Sinif qaydalarına riayət edilməyini bir müddət tələb etmək lazımdır.
2. Şagirdlərə qoyulan gözlənti aydın şəkildə çatdırılmalıdır.
3. Proaktiv müəllim yaranan problemlərin qarşısını əvvəlcədən alır.
4. Sinifdə yaranan ən kiçik problemin həlli üçün belə sinif iclasları çağırılmalıdır.
Yalnış fikri müəyyənləşdirin.
Aşağıdakı prinsiplərdən hansı müəllimin şagirdlə effektiv ünsiyyət qurmasına xidmət etmir?
Effektiv müəllim-şagird münasibəti ilə bağlı verilən fikirlərdən hansı yanlışdır?
Biheyverizm nəzəriyyəsinə aid olan fikri müəyyən edin
Aşağıdakı fikirlərdən biri yanlışdır.
Şəxsiyyətin formalaşdırılması zamanı aşağıdakı strategiyalardan birinin istifadəsi tövsiyyə olunmur.
Şəxsiyyətin formalaşmasında tərbiyə dedikdə nəzərdə tutulur:
Sinfin idarəedilməsinə aid olmayan fikri müəyyən edin.
Müəllim-şagird münasibəti ilə bağlı hansı fikir yanlışdır?
Biheyverizm nəzəriyyəsini tətbiq edərkən müəllimin diqqət etməli olduğu məsələlərdən deyil
Yanlış fikri müəyyən edin.
Uşaq qonaq gedərkən müəyyən qaydalara uyğun olaraq davranmalı olduğunu bilir, lakin ürəyi nəsə istəyəndə qaydalara fikir vermədən tərslik edir, ağlayır, narahatlıq yaradır. Bu hansı mərhələyə aiddir?
Aşağıdakılardan hansılar effektiv şagird-müəllim münasibətinin qurulmasına müsbət təsir göstərmir?
1. Göz kontaktı və gülümsəmə
2. Şagird səhvlərinin sinifdə yumorla təqdim edilməsi
3. Şagirdi pedaqoji fəaliyyətdə partnyor olaraq görmək
4. Müəllimin şagirdin məktəbdənkənar fəaliyyətində iştirakı
5. Valideyn iclaslarının tez-tez keçirilməsi