Şagirdlərə mövcud bilikləri ilə yeni biliklər arasında əlaqə yaratmaq imkanı verən iş üsulu, həmçinin müəllimlər üçün diaqnostik qiymətləndirmə vasitəsidir. Qeyd olunan fikirlər hansı təlim üsuluna aiddir?
İlkin və qazanılmış bilikləri ölçür, müəllimə şagirdin bilik səviyyəsi haqqında bir fikir verir və şagirdlərə öyrəndikləri haqqında refleksiya etmək imkanı təqdim edir. Mövzu barədə əvvəlki təcrübəni nəzərdən keçirmək və suallar formalaşdırmaq əsas formalaşdırılacaq bacarıqlardandır. Qeyd olunan fikirlər hansı təlim üsuluna aiddir?
Şagirdlərin bir mövzu, hadisə, xüsusiyyət haqqında artıq mövcud olan biliklərini aktivləşdirmək üçün istifadə olunur. Təlimdə iş üsulu olmaqla bərabər, müəllimə mövzu ilə bağlı diaqnostik qiymətləndirmə aparmağa da imkan yaradır.
Bu üsul müxtəlif şəkildə həyata keçirilə bilər. Müəllim bir neçə söz yazıb, onların ümumi cəhətini soruşur. Şagird bu əlamətlər və ya xüsusiyyətlər arasında ortaq nöqtə tapıb, bir sözlə ifadə edir. Qeyd olunan fikirlər hansı təlim üsuluna aiddir?
Aşağıdakılardan hansı interaktiv təlim prosesində yer almır?
Böyük mətnin qısa zaman müddətində şagirdlərə mənimsədilməsi baxımından məqsədəuyğun üsullardandır.
Qədim yunan dilində “müxtəlifcinsli elementlərin birləşməsi” mənasını verir. Metod olaraq sosial-psixoloji motivasiyaya əsaslanmış kollektiv intellektual fəaliyyətin nəticəsinə və tənqidi və yaradıcı təfəkkürün inkişafına yönəlmişdir. Şagirdlərin düşünmə fəaliyyətini qrup şəklində aktivləşdirir, stimullaşdırır.
Müəllim birgə öyrənməni və yoldaş qiymətləndirməsini təmin etmək, sinifdəki bütün şagirdləri aktiv saxlamaq və dərsə cəlb etmək istəyir. Bunun üçün o hansı təlim metodundan istifadə etməlidir?
Arqument, əsaslandırma, tənqidi yanaşmanı tələb etdiyi üçün məntiqi-riyazi təfəkkürlü şagirdlər bu üsulu daha çox sevir. Qeyd olunan fikirlər hansı təlim üsuluna aiddir?
İş formaları ilə bağlı fikirlərdən hansı yanlışdır?
“Müəllim-Şagird” rollu oyunu kimidir. Müəllim sinifdə şagirdə öz sinif yoldaşlarına hər hansı bir mövzunu izah etməyi tapşıra bilər. Mövzunu izah edən şagirddə qavrama yüksəlir və eyni zamanda digər şagirdlərdə motivasiya yaranır ki, gələn dəfə onlar “Müəllim” rolunda ola bilərlər.
Qeyd olunan fikirlər hansı təlim üsuluna aiddir?
Biliklərin aktuallaşması, təhlil bacarığının inkişafı, dəyərləndirmək bacarığının inkişafı, əsaslandırma bacarığının inkişafı hansı təlim üsulunun tətbiqində formalaşacaq bacarıqlardır?
“Beşlik” deməkdir. Bu üsul az sözlə əsas fikri ifadə edə bilmək bacarığını formalaşdırmağa kömək edir.
Bəzən yalnız fəal şagirdlər iştirak edir. Utancaq və passiv şagirdlər diqqətdən kənar qala bilir. Sinfin idarəedilməsi zəif olanda xaotik səs-küy yarana bilir. Bu da mövzunun daha dərindən öyrənilməsinə çətinlik yaradır.
Şagirdlərə bir situasiya verilir və müxtəlif aspektdən məsələyə baxmaq tapşırılır. Məsələn, “Yağış yağır” hadisəsi müxtəlif cür necə qiymətləndirilə bilər?
1. Taksi sürücüsü sevinir, çünki müştərisi çox olacaq.
2. Pessimistlər kədərlənir, çünki havanın tutqun olması onlarda bədbinlik yaradır.
3. Çətir satanlar sevinir, müştəriləri çox olacaq.
4. Piyadalar kədərlənir, çünki yağışda islanırlar və s.
Qeyd olunan fikirlər hansı təlim üsuluna aiddir?
Müəllim şagirdlərin öyrəndikləri arasında nə dərəcədə düzgün əlaqə yarada bilib-bilmədiklərini və bəzən keçilənlərin anlama dərəcəsini yoxlamaq istəyir. Bunun üçün o bir neçə söz yazıb, onların ümumi cəhətini soruşur. Şagird bu əlamətlər və ya xüsusiyyətlər arasında ortaq nöqtə tapıb, bir sözlə ifadə edir.
Bu zaman o hansı təlim metodundan istifadə edir?
Daha çox dil və ədəbiyyat dərsində istifadə olunan və şagirdlərə təxəyyüllərini işə salmağa imkan verən bir üsuldur.Şagirdlərə təklif edilir ki, bədii əsəri öz variantları əsasında davam etdirsinlər. Bu zaman o hansı təlim metodundan istifadə edir?
Simulyasiya və rollu oyunların oxşar və fərqli xüsusiyyətləri. Biri yanlışdır:
Ümumiləşdirmə, fikrin lakonik və dəqiq ifadəsi, nəticə çıxarma, oxuyub-anlama kimi bacarıqlar hansı üsulun tətbiqində formalaşır?
Edqar Deylin piramidasına aid deyil:
Hər hansı bir mətnin sonunda mətnin ideyasını, əsas fikrini bir neçə sözlə qısa, lakonik şəkildə ifadə etmək tapşırılır. Əvvəlcə mətnin məzmunu ilə bağlı bir isim, sonra həmin ismi təyin edən iki sifət, daha sonra söylənmiş ismə uyğun üç feil, növbəti mərhələdə mətnin ideyasını dörd sözdən ibarət birləşmə ilə ifadə etmək və nəhayət, ən sonda mətnin əsas fikrini yenidən bir isimlə ifadə etmək tapşırılır. Qeyd olunan fikirlər hansı təlim üsuluna aiddir?
BİBÖ üsulundan istifadə etməyin şagirdə verdiyi faydalara aid deyil:
Məntiqi, tənqidi təfəkkürün inkişafı, müstəqil düşünmənin inkişafı, ünsiyyət bacarığı, dəyərləndirmə, qarşılıqlı əlaqə,ü mumiləşdirmə kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Əvvəlki bilik və təcrübə ilə yeni biliklər arasında əlaqə yaratmaq, şagirdin düşünməsini optimallaşdırmaq, mövzu barədə əvvəlki təcrübəni nəzərdən keçirmək və suallar formalaşdırmaq, şagirdlərin köhnə və yeni biliklərinin xüsusiyyətlərini bilmək hansı üsulun tətbiqində formalaşan bacarıqlardır?
Verilmiş əsas anlayışa aid bacardıqları qədər söz assosiasiyaları (anlayışlar,hadisələr,xüsusiyyətlər və s.) tapmaq, anlayışlar, ideyalar arasında əlaqəni müəyyənləşdirmək, köhnə biliklərdən yerində düzgün istifadə etmək, bilikləri sistemləşdirmək, fikirlərini lakonik ifadə etmək, mumiləşdirmə aparmaq kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Ümumiləşdirmə,qruplaşdırma,assosiasiya yaratmaq, məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirmək, müstəqil şəkildə anlayış çıxartmaq, nəticə çıxarmaq kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Müəyyən situasiyalarda çıxış yolları tapmaq, onları təhlil etmək, daha səmərəli həll yollarının tapılması ilə bağlı qərar qəbul etmək, məntiqi və tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirmək, yaradıcı təfəkkürü stimullaşdırmaq, şagirdlərdə özünə inam hissini stimullaşdırmaq və həmçinin insanlar arasında əlaqələri yaxşılaşdırmaq, şəxsi ifadə tərzlərini istiqamətləndirmək, müstəqil düşüncəni inkişaf etdirmək kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Köhnə bilik və təcrübə ilə yeni biliklər arasında əlaqə yaratmaq, qeyd götürmək, sual formalaşdırmaq, tərtib etmək, münasibət bildirmək kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Məntiqi, tənqidi təfəkkürün inkişafı, müstəqil düşünmənin inkişafı, ünsiyyət bacarığı, dəyərləndirmə, qarşılıqlı əlaqə, ümumiləşdirmə kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Məsələnin (Problemin) həllinə yaradıcı yanaşma, tənqidi və məntiqi təfəkkürün inkişafı, problemin optimal həlli yolunun seçilməsi, yaradıcı təfəkkürün inkişafı, fikrin interpretasiya olunması, assosiasiyaların yaradılması, başqasının fikrinə hörmət, dinləmə mədəniyyəti, əsaslandırma bacarığı kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Uyğunluğu müəyyən edin.
1) Anlayışın çıxarılması
2) Debat
3) 3-2-1
4) Simulyasiya
a. Şagirdlər yanaşmalarını arqument gətirərək əsaslandırmalıdırlar.
b. Məlumatlar arasında əlaqə quraraq cavabın tapılmasını təmin edir.
c. Şagird xəyali bir situasiyanı canlandırır.
d. Refleksiya etmək üçün əlverişli üsuldur.
Dinləyib-anlama,nəticə çıxarma, ümumiləşdirmə, sual tərtibetmə və sual vermə, təhliletmə, əsaslandırma, mövzunun araşdırılması, əsas anlayışlarla iş, arqumentlərlə iş, natiqlik məharəti, qərar qəbuletmə bacarığı kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Aşağıda verilən fikirlərdən hansı yanlışdır?
Rola girmək və rolunu yaxşı “ifa etmək” , tənqidi və yaradıcı təfəkkürün inkişafı, əməkdaşlıq, idarəetmə və öyrətmə bacarıqları kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
Biliklərin aktuallaşması, təhlil bacarığının inkişafı, dəyərləndirmək bacarığının inkişafı, əsaslandırma bacarığının inkişafı kimi bacarıqlar hansı təlim üsulunda formalaşır?
“Beşlik” deməkdir. Bu üsul az sözlə əsas fikri ifadə edə bilmək bacarığını formalaşdırmağa kömək edir. Ümumiləşdirmə, fikrin lakonik və dəqiq ifadəsi, nəticə çıxarma, oxuyub-anlama kimi bacarıqları formalaşdırır. Qeyd olunan fikirlər hansı üsula aiddir?
Yaradıcı və tənqidi təfəkkürün inkişaf etdirilməsinə yönəlmiş tapşırıqdır. Eyni əşya, hadisə və məsələyə müxtəlif nöqteyi-nəzərdən yanaşma tələb edir. 1. təhlil etmək, vəziyyəti qiymətləndirmək, məntiqi və tənqidi təfəkkürün inkişafı, dəyərləndirmək kimi bacarıqları inkişaf etdirir. Qeyd olunan fikirlər hansı üsula aiddir?
Debatın keçirilməsi Blum taksonomiyasının daha çox hansı mərhələsinə uyğun gəlir?