İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:20:00

Şagirdlə münasibətdə demokratik üslub nümayiş etdirən müəllimin fəaliyyətinə aid deyil:







Sual 2 - 20 00:20:00

"San çox savadlısan. Bütün tapşırıqların öhdəsindən gələ bilirsan. Sən sinifda bu tapşırığın öhddsindən gələ bilən ən yaxşı şagirdsan" rəyini alan şagird çətin tapşırığın öhdasindən gələ bilmir. Müəllim " Mən heç belə nəticə gözləmirdim"söyləyir. K.Dvekd görə, nəticədə nə baş verir?







Sual 3 - 20 00:20:00

Metakoqnitiv biliyi yüksək olan şagird təkbaşına tapşırığı daha yaxşı icra edir. Lakin təbiət elmlərinə, xüsusən də heyvanlara marağı olmadığı üçün o, zoologiyaya aid tapşırıqlarda çətinlik çəkir. H.Qardner nəzəriyyəsinə əsasən, şagirdin yüksək və aşağı intellektini müəyyən edin?







Sual 4 - 20 00:20:00

Diaqnostik qiymətləndirmə barədə deyilənlərdən biri yanlışdır:







Sual 5 - 20 00:20:00

Uşaq bir neçə dəfə qocalara avtobusda yer verildiyini gördükdən sonra belə fikirləşir ki, qocalar ayaq üstdə dayana bümirlər. J.Piajeyə görə bu, zehni inkişafın hansı mərhələsidir?







Sual 6 - 20 00:20:00

Müəllim cütlərlə iş formasından istifadə edərək şagirdlərə videoprezentasiya hazırlamağı tapşırır. Hansı intellekt sahibləri slaydın mətnini yazmağa (1), hansılar isə slayda fon vermək və şəkil yerləşdirməya (2) həvəs göstəracəklər?







Sual 7 - 20 00:20:00

Yaradıcı təfəkkürə aid fikirlərdən hansı yanlışdır?







Sual 8 - 20 00:20:00

Ziqzaq iş üsulunun mərhələlərinin düzgün ardıcıllığını müəyyən edin.
1.    Şagirdlərə oxunması üçün mətnin müəyyən hissəsi verilir.
2.    Müəllim şagirdləri "doğma" qruplara bölür.
3.    Şagirdlər mətni bütövlükdə əhatə edən tapşırıqları yerinə yetirirlər.
4.    "Doğma" qruplardan yeni qruplar formalaşdırılır.
5.    Hər bir şagird yeni qrupunda mətni öyrənir.
6.    Şagirdlər "doğma" qruplarına qayıdaraq mətni bir-birlərinə izah edirlər.







Sual 9 - 20 00:20:00

Şagird asas və köməkçi nitq hissələrinin xüsusiyyətlərini sadalayır, daha sonra onlar arasında ortaq və farqli xüsusiyyətləri müəyyənləşdirir. Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 10 - 20 00:20:00

Tadrisin təşkili zamanı müəllim diqqətini əsasən öyrənməyə həsr edir. O, şagirdlərin davranışlarına, dəyərlərinin inkişafına nəzarət etmir. Verilmiş vəziyyətə əsasən müəllim pedaqoji prosesin təşkili zamanı hansı prinsipi pozmuş olur?







Sual 11 - 20 00:20:00

Təhsilalanların hüquqlarına aid deyil:







Sual 12 - 20 00:20:00

Müəllim "Varlıq va hadisdləri öyrənmək üçün müvafiq avadanlıqlardan sərbəst istifadə edir" altstandartını reallaşdırarkən şagirdlərdən sinifdə öyrəndikləri avadanlıqların nümunələrini evlərində tapıb istifadə etmələrini  təcrübədən keçirmələrini istəyir. Burada inteqrasiyanın hansı növü həyata keçirilir?







Sual 13 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1.    Səbəbləri araşdıran şagird
2.    Şairin həyatından danışan şagird
3.    Quş yuvası hazırlayan şagird
a) Prosedural bilik nümayiş etdirir
b) Konseptual bilik nümayiş etdirir
c) Faktoloji bilik nümayiş etdirir







Sual 14 - 20 00:20:00

"Leyli və Məcnun" poemasmda Leylinin atasının qərarına münasibatini bildir". Verilmiş tapşırıq hansı təfəkkür növünün inkisafına xidmət edir?







Sual 15 - 20 00:20:00

Hansı təlim nəticəsi düzgün formalaşdırılmışdır?







Sual 16 - 20 00:20:00

"Hansı qoşasaitli sözün yazılışı səhvdir?" Tapşınq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 17 - 20 00:20:00

"Müəllim şagirdlərə «Ağlama, xalqım, ağlama» şeirinin ideyasına münasibət bidirməyi tapşırır." Burada Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsi həyata keçirilir?







Sual 18 - 20 00:20:00

L.Viqotski öyrənmə prosesində müəllimlərin, valideynlərin rolunu əsaslandırmaqla şəxsiyyətin inkişafında hansı konsepsiyanı dəstəkləmiş olur?







Sual 19 - 20 00:20:00

Effektiv valideyn-müəllim münasibətlərinin vacibliyi hansı cavabda daha düzgün əks edilmişdir?







Sual 20 - 20 00:20:00

Sinfin idarəedilməsi ilə bağlı səhv fikri seçin.







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər