İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 50 00:50:00

Burada “case study”lər, yəni real (olmuş) həyati hadisələri üzərindən problem həlletmə bacarıqları tətbiq edilir və bununla da şagirdlər real həyata hazırlanır. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?







Sual 2 - 50 00:50:00

Uyğunlaşdırın:
    1) Qərarlar ağacı        2) Qar topası         3) Auksion
    a) Şagirdlər fəaliyyətə sadəcə suala cavab verən biri kimi başlasa da, sonda geniş müzakirə qrupları formalaşır
    b) Öyrənilən cisim və ya hadisənin xüsusiyyətlərini sadalamaq əsas məsələlərdən biridir
    c) Beyin həmləsi ilə mümkün olan həll yolları və ideyalar müəyyənləşdirilir







Sual 3 - 50 00:50:00

Sual-cavab prosesinə aid olmayan xüsusiyyəti seçin







Sual 4 - 50 00:50:00

Bu üsullardan hansı Diaqnostik qiymətləndirmə aparmağa imkan yaradan üsullardır?







Sual 5 - 50 00:50:00

Bu üsul söz analizi aparmaq və söz ehtiyyatı yaratmaq üçün istifadə edilən iş vərəqidir. Bu dördbucaqlı model şagirdlərə bir sözü və ya konsepsiyanı onun
   1) tərifini verməklə;
   2) vacib (xarakterik) xüsusiyyətlərini sadalamaqla;
   3) nümunələrini göstərməklə;
   4) qeyri- nümunələri göstərməklə  müəyyənləşdirmək imkanı verir.
  Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?







Sual 6 - 50 00:50:00

Aşağıdakılardan hansı Refleksiya aparmağa imkan yaradan üsullardır? 







Sual 7 - 50 00:50:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
   1) Anlayışın çıxarılması           2) Debat            3) 3-2-1          4) Simulyasiya
    a. Şagirdlər yanaşmalarını arqument gətirərək əsaslandırmalıdırlar.
    b. Məlumatlar arasında əlaqə quraraq cavabın tapılmasını təmin edir.
    c. Şagird xəyali bir situasiyanı canlandırır.
    d. Refleksiya etmək üçün əlverişli üsuldur.







Sual 8 - 50 00:50:00

Uyğunlaşdırın:
    1. Akvarium       2. Frayer modeli       3. Müzakirə xəritəsi
    a) Söz analizi aparmaq və söz ehtiyyatı yaratmaq üçün istifadə edilir
    b) Şagirdə şəxsi konseptual anlayışını qurmağa, ideyalarını əsaslandırmağa kömək edir.
    c) Yoldaş qiymətləndirməsi etikası formalaşır







Sual 9 - 50 00:50:00

Şagirddə bu bacarıqlar hansı üsulun tətbiqində formalaşır?
     1) yaradıcı təfəkkür 
     2) dəyərləndirmə
     3) tənqidi təfəkkür
     4) təhlil etmək







Sual 10 - 50 00:50:00

Verilmiş üsullardan hansı qrupla iş formasının tətbiqini tələb edir?
   1) 3-2-1        2) Sinektika       3) Frayer modeli         4) Blum kubu       5) Karusel      6) Akvarium







Sual 11 - 50 00:50:00

Qısa, lakonik şəkildə fikirləri təqdim etməyə imkan verən üsullar hansılardır?







Sual 12 - 50 00:50:00

Müəyyən edilmiş mövzu, məsələ və ya problem ətrafında ideyaların, informasiyanın, təəssüratların, tənqidin və təkliflərin qarşılıqlı fikir mübadiləsidir. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?







Sual 13 - 50 00:50:00

Uyğunluğu müəyyən edin
   1. İnsident üzərində iş              2. Mən kiməm?              3. Proqnozlaşdırma
   a) Şagirdin yaradıcı təfəkkürünü inkişaf etdirən üsuldur
   b) Şagirdlərdən işlək, tətbiq oluna bilən bir həll planı fikirləşmək tələb olunur
   c) Bir şagirdi seçib alnına onun üçün seçdiyiniz şəxsiyyətin adını yazırsınız







Sual 14 - 50 00:50:00

Bu üsullardan hansı əvvəlki biliklərlə yeni biliklər arasında əlaqə yaratmağa imkan verən üsullardır?







Sual 15 - 50 00:50:00

Sual-cavab və müzakirə ilə bağlı verilənlərdən hansı doğru deyil?







Sual 16 - 50 00:50:00

Aşağıda verilən fikirlərdən hansı yanlışdır?







Sual 17 - 50 00:50:00

Aşağıdakılardan hansı müəllimə təlim proqramında nəyi yenidən keçməli olduğunu müəyyən etməyə imkan verən üsuldur?







Sual 18 - 50 00:50:00

Yoldaş qiymətləndirməsini təmin edən üsullar hansılardır?







Sual 19 - 50 00:50:00

Qumru müəllim bütün sinfə “Sağlamlığımızı necə qoruya bilərik?” sualı ilə müraciət edərək şagirdlərin fikrini öyrənmək istəyir. Müəllim daha çox ideya ala bilməsi üçün şagirdlərdən aktiv olmalarını və kiminsə fikrini mühakimə etməmələrini tapşırır. Bu hansı fəaliyyət növüdür?







Sual 20 - 50 00:50:00

Açıq sual ilə bağlı aşağıda verilən fikirlərdən hansı doğrudur?







Sual 21 - 50 00:50:00

Üsul tətbiq edilərkən şagirdə problemin həlli üçün yollar təklif edilməsi tapşırılır. Təklif olunan hər yolun müsbət və mənfi tərəfləri təhlil edilir. Ən səmərəli həll yolu seçilir. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?







Sual 22 - 50 00:50:00

Verilmiş üsullardan hansı şagirdlərin fərdi şəkildə edə biləcəyi strategiyadır?







Sual 23 - 50 00:50:00

Debatın keçirilməsi Blum taksonomiyasının daha çox hansı mərhələsinə uyğun gəlir?







Sual 24 - 50 00:50:00

Sual formalaşdırmaq, sual vermək bacarıqlarını inkişaf etdirən üsullar hansılardır?







Sual 25 - 50 00:50:00

Doğru cavabı tapın (Məntiqi, tənqidi, yaradıcı təfəkkürü inkişaf etdirən üsullar)







Sual 26 - 50 00:50:00

Akvarium iş üsuluna aiddir.







Sual 27 - 50 00:50:00

Üsulun mahiyyəti ondadır ki, şagirdlər qabaqcadan hazırlanmış dərs mövzusunu dərs zamanı özləri oxuyurlar və eyni zamanda bu mətni kodlaşdırırlar. Bu hansı təlim üsuludur?







Sual 28 - 50 00:50:00

Dərsin mövzusu bitkilərdir. Müəllim dərsi məktəbin həyətyanı sahəsində tədris etməyi planlaşdırır. Bu metod hansı təlimə aiddir?







Sual 29 - 50 00:50:00

Verilmiş təlim modelləri ilə bağlı anlayışları uyğunlaşdırın.
   1. Bu təlim modeli zamanı şagird rollu oyunlar, səhnələr qurur.
   2. Müxtəlif öyrənmə tərzlərinə sahib şagirdlərə tətbiq edilən təlimdir.
   3. Bu təlim modeli zamanı materiallar hissə-hissə təqdim edilərək statistik məlumatlarla müşayiət olunur.
   4. Sinifdə əldə edilən nəzəri biliklər həyatda tətbiq etməklə möhkəmləndirilir və yeni biliklər əldə edilir.
   a. Differensial təlim        b. Birbaşa təlim        c. Ekspedisiya        d. Kinestetik təlim 







Sual 30 - 50 00:50:00

Məntiqi və tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirən üsullar hansılardır?







Sual 31 - 50 00:50:00

Uyğunluq hansı variantda pozulub







Sual 32 - 50 00:50:00

Bu üsullardan hansılar məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən üsullardır?







Sual 33 - 50 00:50:00

Bu üsulda ardıcıllıq belə aparılır:
      1) Geniş spektrli sual verilir.
      2) Cavablar və fərziyyələr dinlənilir.
      3) Deyilənlər üçün izah və əsaslandırma istənilir.
      4) Alternativ fikir və ideyalara sövq edilir.
      5) Fikirləri əsas mövzuya yönəldən sual verilir.
      6) Müzakirənin sonunda əsas məqamlar və deyilən fikirlər ümumiləşdirilir, bir daha vurğulanır.
      Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?







Sual 34 - 50 00:50:00

Şagirdlərdə assosiasiya yaratmaq, hər hansı bir əşya və ya hadisənin xüsusiyyətlərini tapmağa xidmət edir. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?







Sual 35 - 50 00:50:00

Hansı üsulların tətbiqi zamanı şagirdlərdə yaradıcı təfəkkür formalaşır?







Sual 36 - 50 00:50:00

Tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirən üsullar hansılardır?







Sual 37 - 50 00:50:00

Uyğunluğu müəyyən edin:
      1) Əşyaların qeyri-adi istifadəsi
      2) Frayer modeli
      3) Qar topası
       a. Şagirdin yaradıcı təfəkkürünü inkişaf etdirən üsuldur.
       b. Şagirdlər əməkdaşlıq edərək fikirlərini ümumiləşdirirlər.
       c. Bu üsul söz analizi aparmaq və söz ehtiyyatı yaratmaq üçün istifadə edilən iş vərəqidir.







Sual 38 - 50 00:50:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
     1. Simulyasiya və rollu oyun      
     2 Anlayışın çıxarılması
     3 Proqnozlaşdırma
     4 Sağqalma ssenariləri
  a. Şagirdlərdən mətnin sonrası ilə bağlı fikir bildirməsini tələb edən və onların təxəyyülünü işə salan bir üsuldur.
  b. Şagirdin bildikləri arasında nə dərəcədə düzgün əlaqə yarada bilib-bilmədiklərini yoxlamaq imkanı verir.
  c. Xəyali bir situasiyanı canlandıraraq mövzunun daha dərindən öyrənilməsini təmin edir.
  d. Şagirdlərə problemli vəziyyətlə bağlı ssenari verilərək bu situasiyadan çıxması üçün düşünmələri tələb olunur.







Sual 39 - 50 00:50:00

Aşağıda verilən üsullardan hansı tənqidi və yaradıcı təfəkkürü inkişaf etdirən üsullardır?







Sual 40 - 50 00:50:00

Bu üsulun tətbiqi zamanı müəllim şagirdləri daxili və xarici qruplara bölür. Şagirdlər bir-birlərindən zəif və güclü tərəflərini öyrənə bilirlər, onlarda tənqidi müzakirə bacarığı formalaşır. Bu xüsusiyyətlər hansı üsula aiddir?







Sual 41 - 50 00:50:00

Verilən üsullardan hansı Yaradıcı təfəkkürü inkişaf etdirir?







Sual 42 - 50 00:50:00

Hansı üsullardan müəllim diaqnostik qiymətləndirmə vasitəsi kimi də istifadə edə bilər?







Sual 43 - 50 00:50:00

Bu strategiya mətnin yaxın analizinə əsaslandığı üçün burda müzakirə və interpretasiya üçün çoxlu əsas verən bir mətnin seçilməsi lazımdır. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?







Sual 44 - 50 00:50:00

Şagirdlər əməkdaşlıq edərək fikirlərini ümumiləşdirirlər, fikirlər dəyərləndirilir, nəticə çıxarılır. Qeyd olunan bacarıqlar hansı üsulun tətbiqində formalaşır? Şagirdlərin sayı artdıqca mövzu ilə bağlı məlumat da artır, yəni şagirdlər fikirlərini bir-biri ilə bölüşdükcə daha çox məlumata yiyələnirlər.







Sual 45 - 50 00:50:00

Rollu oyun üsulu hansı təlim modelində daha çox tətbiq olunur?







Sual 46 - 50 00:50:00

Şagirdlərdə rəyvermə bacarıqları zəif olduqda bu iş forması uğursuz ola bilər. Söhbət hansı iş formasından gedir?







Sual 47 - 50 00:50:00

Bütün siniflə iş formasının çatışmayan tərəflərindən biri utancaq uşaqların öyrənmə prosesindən kənarda qalma ehtimalıdır. Dərs zamanı bütün siniflə iş formasının tətbiqi zamanı çatışmazlıq yaranarsa, o zaman pedaqoji prosesin əsasən hansı prinsipi pozulmuş olar?







Sual 48 - 50 00:50:00

Uyğunluğu müəyyən edin
    1. İnsert          2. Sokrat dialoqu        3. Mən kiməm?
    a. sual vermək; köhnə və yeni biliklər arasında əlaqəni müəyyənləşdirmək
    b. səmərəli mütaliə və təfəkkürün inkişafı üçün interaktiv qeyd-etmə sistemidir
    c. seminar başlamazdan əvvəl şagirdlərə hazırlaşmaq üçün vaxt verilir və bir neçə açıq tipli suallarla müzakirə başlayır







Sual 49 - 50 00:50:00

Şagirddə bu bacarıqlar hansı üsulun tətbiqində formalaşır?
    problem həlli; məntiqi və tənqidi düşüncə; qiymətləndirmə; fikir ifadə etmək; əsaslandırma; nəticə çıxarma







Sual 50 - 50 00:50:00

Şagirdlərdə dinləyib-anlama və köhnə biliklərdən istifadə bacarıqlarını inkişaf etdirən təlim üsulu hansıdır?







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər