Burada “case study”lər, yəni real (olmuş) həyati hadisələri üzərindən problem həlletmə bacarıqları tətbiq edilir və bununla da şagirdlər real həyata hazırlanır. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?
Uyğunlaşdırın:
1) Qərarlar ağacı 2) Qar topası 3) Auksion
a) Şagirdlər fəaliyyətə sadəcə suala cavab verən biri kimi başlasa da, sonda geniş müzakirə qrupları formalaşır
b) Öyrənilən cisim və ya hadisənin xüsusiyyətlərini sadalamaq əsas məsələlərdən biridir
c) Beyin həmləsi ilə mümkün olan həll yolları və ideyalar müəyyənləşdirilir
Sual-cavab prosesinə aid olmayan xüsusiyyəti seçin
Bu üsullardan hansı Diaqnostik qiymətləndirmə aparmağa imkan yaradan üsullardır?
Bu üsul söz analizi aparmaq və söz ehtiyyatı yaratmaq üçün istifadə edilən iş vərəqidir. Bu dördbucaqlı model şagirdlərə bir sözü və ya konsepsiyanı onun
1) tərifini verməklə;
2) vacib (xarakterik) xüsusiyyətlərini sadalamaqla;
3) nümunələrini göstərməklə;
4) qeyri- nümunələri göstərməklə müəyyənləşdirmək imkanı verir.
Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?
Aşağıdakılardan hansı Refleksiya aparmağa imkan yaradan üsullardır?
Uyğunluğu müəyyən edin.
1) Anlayışın çıxarılması 2) Debat 3) 3-2-1 4) Simulyasiya
a. Şagirdlər yanaşmalarını arqument gətirərək əsaslandırmalıdırlar.
b. Məlumatlar arasında əlaqə quraraq cavabın tapılmasını təmin edir.
c. Şagird xəyali bir situasiyanı canlandırır.
d. Refleksiya etmək üçün əlverişli üsuldur.
Uyğunlaşdırın:
1. Akvarium 2. Frayer modeli 3. Müzakirə xəritəsi
a) Söz analizi aparmaq və söz ehtiyyatı yaratmaq üçün istifadə edilir
b) Şagirdə şəxsi konseptual anlayışını qurmağa, ideyalarını əsaslandırmağa kömək edir.
c) Yoldaş qiymətləndirməsi etikası formalaşır
Şagirddə bu bacarıqlar hansı üsulun tətbiqində formalaşır?
1) yaradıcı təfəkkür
2) dəyərləndirmə
3) tənqidi təfəkkür
4) təhlil etmək
Verilmiş üsullardan hansı qrupla iş formasının tətbiqini tələb edir?
1) 3-2-1 2) Sinektika 3) Frayer modeli 4) Blum kubu 5) Karusel 6) Akvarium
Qısa, lakonik şəkildə fikirləri təqdim etməyə imkan verən üsullar hansılardır?
Müəyyən edilmiş mövzu, məsələ və ya problem ətrafında ideyaların, informasiyanın, təəssüratların, tənqidin və təkliflərin qarşılıqlı fikir mübadiləsidir. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?
Uyğunluğu müəyyən edin
1. İnsident üzərində iş 2. Mən kiməm? 3. Proqnozlaşdırma
a) Şagirdin yaradıcı təfəkkürünü inkişaf etdirən üsuldur
b) Şagirdlərdən işlək, tətbiq oluna bilən bir həll planı fikirləşmək tələb olunur
c) Bir şagirdi seçib alnına onun üçün seçdiyiniz şəxsiyyətin adını yazırsınız
Bu üsullardan hansı əvvəlki biliklərlə yeni biliklər arasında əlaqə yaratmağa imkan verən üsullardır?
Sual-cavab və müzakirə ilə bağlı verilənlərdən hansı doğru deyil?
Aşağıda verilən fikirlərdən hansı yanlışdır?
Aşağıdakılardan hansı müəllimə təlim proqramında nəyi yenidən keçməli olduğunu müəyyən etməyə imkan verən üsuldur?
Yoldaş qiymətləndirməsini təmin edən üsullar hansılardır?
Qumru müəllim bütün sinfə “Sağlamlığımızı necə qoruya bilərik?” sualı ilə müraciət edərək şagirdlərin fikrini öyrənmək istəyir. Müəllim daha çox ideya ala bilməsi üçün şagirdlərdən aktiv olmalarını və kiminsə fikrini mühakimə etməmələrini tapşırır. Bu hansı fəaliyyət növüdür?
Açıq sual ilə bağlı aşağıda verilən fikirlərdən hansı doğrudur?
Üsul tətbiq edilərkən şagirdə problemin həlli üçün yollar təklif edilməsi tapşırılır. Təklif olunan hər yolun müsbət və mənfi tərəfləri təhlil edilir. Ən səmərəli həll yolu seçilir. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?
Verilmiş üsullardan hansı şagirdlərin fərdi şəkildə edə biləcəyi strategiyadır?
Debatın keçirilməsi Blum taksonomiyasının daha çox hansı mərhələsinə uyğun gəlir?
Sual formalaşdırmaq, sual vermək bacarıqlarını inkişaf etdirən üsullar hansılardır?
Doğru cavabı tapın (Məntiqi, tənqidi, yaradıcı təfəkkürü inkişaf etdirən üsullar)
Akvarium iş üsuluna aiddir.
Üsulun mahiyyəti ondadır ki, şagirdlər qabaqcadan hazırlanmış dərs mövzusunu dərs zamanı özləri oxuyurlar və eyni zamanda bu mətni kodlaşdırırlar. Bu hansı təlim üsuludur?
Dərsin mövzusu bitkilərdir. Müəllim dərsi məktəbin həyətyanı sahəsində tədris etməyi planlaşdırır. Bu metod hansı təlimə aiddir?
Verilmiş təlim modelləri ilə bağlı anlayışları uyğunlaşdırın.
1. Bu təlim modeli zamanı şagird rollu oyunlar, səhnələr qurur.
2. Müxtəlif öyrənmə tərzlərinə sahib şagirdlərə tətbiq edilən təlimdir.
3. Bu təlim modeli zamanı materiallar hissə-hissə təqdim edilərək statistik məlumatlarla müşayiət olunur.
4. Sinifdə əldə edilən nəzəri biliklər həyatda tətbiq etməklə möhkəmləndirilir və yeni biliklər əldə edilir.
a. Differensial təlim b. Birbaşa təlim c. Ekspedisiya d. Kinestetik təlim
Məntiqi və tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirən üsullar hansılardır?
Uyğunluq hansı variantda pozulub
Bu üsullardan hansılar məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən üsullardır?
Bu üsulda ardıcıllıq belə aparılır:
1) Geniş spektrli sual verilir.
2) Cavablar və fərziyyələr dinlənilir.
3) Deyilənlər üçün izah və əsaslandırma istənilir.
4) Alternativ fikir və ideyalara sövq edilir.
5) Fikirləri əsas mövzuya yönəldən sual verilir.
6) Müzakirənin sonunda əsas məqamlar və deyilən fikirlər ümumiləşdirilir, bir daha vurğulanır.
Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?
Şagirdlərdə assosiasiya yaratmaq, hər hansı bir əşya və ya hadisənin xüsusiyyətlərini tapmağa xidmət edir. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?
Hansı üsulların tətbiqi zamanı şagirdlərdə yaradıcı təfəkkür formalaşır?
Tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirən üsullar hansılardır?
Uyğunluğu müəyyən edin:
1) Əşyaların qeyri-adi istifadəsi
2) Frayer modeli
3) Qar topası
a. Şagirdin yaradıcı təfəkkürünü inkişaf etdirən üsuldur.
b. Şagirdlər əməkdaşlıq edərək fikirlərini ümumiləşdirirlər.
c. Bu üsul söz analizi aparmaq və söz ehtiyyatı yaratmaq üçün istifadə edilən iş vərəqidir.
Uyğunluğu müəyyən edin.
1. Simulyasiya və rollu oyun
2 Anlayışın çıxarılması
3 Proqnozlaşdırma
4 Sağqalma ssenariləri
a. Şagirdlərdən mətnin sonrası ilə bağlı fikir bildirməsini tələb edən və onların təxəyyülünü işə salan bir üsuldur.
b. Şagirdin bildikləri arasında nə dərəcədə düzgün əlaqə yarada bilib-bilmədiklərini yoxlamaq imkanı verir.
c. Xəyali bir situasiyanı canlandıraraq mövzunun daha dərindən öyrənilməsini təmin edir.
d. Şagirdlərə problemli vəziyyətlə bağlı ssenari verilərək bu situasiyadan çıxması üçün düşünmələri tələb olunur.
Aşağıda verilən üsullardan hansı tənqidi və yaradıcı təfəkkürü inkişaf etdirən üsullardır?
Bu üsulun tətbiqi zamanı müəllim şagirdləri daxili və xarici qruplara bölür. Şagirdlər bir-birlərindən zəif və güclü tərəflərini öyrənə bilirlər, onlarda tənqidi müzakirə bacarığı formalaşır. Bu xüsusiyyətlər hansı üsula aiddir?
Verilən üsullardan hansı Yaradıcı təfəkkürü inkişaf etdirir?
Hansı üsullardan müəllim diaqnostik qiymətləndirmə vasitəsi kimi də istifadə edə bilər?
Bu strategiya mətnin yaxın analizinə əsaslandığı üçün burda müzakirə və interpretasiya üçün çoxlu əsas verən bir mətnin seçilməsi lazımdır. Qeyd olunanlar hansı təlim üsuluna aiddir?
Şagirdlər əməkdaşlıq edərək fikirlərini ümumiləşdirirlər, fikirlər dəyərləndirilir, nəticə çıxarılır. Qeyd olunan bacarıqlar hansı üsulun tətbiqində formalaşır? Şagirdlərin sayı artdıqca mövzu ilə bağlı məlumat da artır, yəni şagirdlər fikirlərini bir-biri ilə bölüşdükcə daha çox məlumata yiyələnirlər.
Rollu oyun üsulu hansı təlim modelində daha çox tətbiq olunur?
Şagirdlərdə rəyvermə bacarıqları zəif olduqda bu iş forması uğursuz ola bilər. Söhbət hansı iş formasından gedir?
Bütün siniflə iş formasının çatışmayan tərəflərindən biri utancaq uşaqların öyrənmə prosesindən kənarda qalma ehtimalıdır. Dərs zamanı bütün siniflə iş formasının tətbiqi zamanı çatışmazlıq yaranarsa, o zaman pedaqoji prosesin əsasən hansı prinsipi pozulmuş olar?
Uyğunluğu müəyyən edin
1. İnsert 2. Sokrat dialoqu 3. Mən kiməm?
a. sual vermək; köhnə və yeni biliklər arasında əlaqəni müəyyənləşdirmək
b. səmərəli mütaliə və təfəkkürün inkişafı üçün interaktiv qeyd-etmə sistemidir
c. seminar başlamazdan əvvəl şagirdlərə hazırlaşmaq üçün vaxt verilir və bir neçə açıq tipli suallarla müzakirə başlayır
Şagirddə bu bacarıqlar hansı üsulun tətbiqində formalaşır?
problem həlli; məntiqi və tənqidi düşüncə; qiymətləndirmə; fikir ifadə etmək; əsaslandırma; nəticə çıxarma
Şagirdlərdə dinləyib-anlama və köhnə biliklərdən istifadə bacarıqlarını inkişaf etdirən təlim üsulu hansıdır?