İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:20:00

Müzakirə zamanı yoldaşlarını diqqətlə dinləyən şagird də Blumun emosional taksanomiyasının hansı səviyyəsi inkişaf edir?







Sual 2 - 20 00:20:00

Verilənlərdən hansı xarakterizəetmə səviyyəsinə aiddir?







Sual 3 - 20 00:20:00

Qrup işi zamanı apardığınız müzakirəni necə dəyərləndirirsiniz? Verilmiş sual emosional taksanomiyanın hansı səviyyəsinə əsaslanır?







Sual 4 - 20 00:20:00

Məkəbdə təhlükəsizlik qaydalarına əməl edən şagird emosional taksanomiyanın hansı mərhələsindədir?







Sual 5 - 20 00:20:00

Verilənlərdən hansı qəbuletmə mərhələsinə aiddir?







Sual 6 - 20 00:20:00

Dərsi effektiv şəkildə təşkil etmək üçün müəllim sinif qaydaları tərtib edib şagirdlərə bu qaydalara əməl etməyi tapşırdı. Bir müddət sonra şagirdləri müşahidə edərək onların bu qaydalara nə dərəcədə əməl etdiyini müşahidə etdi. Şagirdlərin qaydalara əməl etməsi emosional sahənin hansı mərhələsinin göstəricisidir?







Sual 7 - 20 00:20:00

Verilmiş situasiyaya əsasən emosional sahənin mərhələsini müəyyən edin?
“Özün öz etdiyin hərəkətlətə görə məsuliyyət daşıyırsanmı?”







Sual 8 - 20 00:20:00

Şəxsi qərəzlilik məntik xətasına yol verməyən şagird emosional sahənin hansı mərhələsindədir?







Sual 9 - 20 00:20:00

......mərhələdə şagird informasiyaları qəbul edən zaman diqqətli və həvəsli olur. Nöqtələrin yerinə uyğun gələn variantı qeyd edin;







Sual 10 - 20 00:20:00

Verilmiş stiuasiyada emosional sahənin hansı mərhələsi əks olunub?
“Yoldaşının fəaliyyətini muhakimə et.”







Sual 11 - 20 00:20:00

......mərhələdə şagirdin dərsədə aktiv iştirakı və reaksiyası nəzərdə tutulur. Nöqtələrin yerinə uyğun gələn variantı qeyd edin;







Sual 12 - 20 00:20:00






Sual 13 - 20 00:20:00






Sual 14 - 20 00:20:00

Müəllim refleksiya zamanı şagirdlərə şəxsi gündəlik tutmalarını burada özlərinin güclü və zəif tərəflərini qeyd etmələrini tapşırdı. Tapşırığa əməl edən şagirdlərin emosional sahənin hansı mərhələsində olduğunu müəyyən edin;







Sual 15 - 20 00:20:00

.......mərhələdə dəyərlər şagirdin davranışında öz əskini tapsa da bu onun xarakterini göstərmir. Nöqtələrin yerinə nə yazılmalıdır?







Sual 16 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin;
1.Təşkiletmə
2.Xarakterizəetmə
a.Şagird özünəinamlı şəkildə müstəqil işləyir.
b.Sirac öz davranışı ilə bağlı məsuliyyətini dərk edir.
c.Elgün hər zaman etik qaydalardan istifadə edir.
d.Şagird öz potensialına uyğun özünün gələcək həyatının planını qurur.







Sual 17 - 20 00:20:00

Verilənlərdən hansı xarakterizəetmə mərhələsinə aiddir?







Sual 18 - 20 00:20:00

Müəllim şagirdə şəxsi jurnal tutub oxuduğu mövzudan bitkilərin insan həyatında əhəmiyyətini əks etdirən məlumatları qeyd etməsini tapşırdı. Bu tapşırıq emosial sahənin hansı mərhələsinə aiddir?







Sual 19 - 20 00:20:00

Verilmiş stiuasiyaya görə emosional sahənin mərhələsini müəyyən edin; “Sirac sağlamlığına zərər vuracaq vərdişləri etməkdənsə idman etməyin onun üçün daha əhəmiyyətli olacağını düşünür.”







Sual 20 - 20 00:20:00

Aşağıda göstərilənləri edən şagird emosional sahənin hansı mərhələsinə aiddir?
1.Öz vaxtını səmərəli bölə bilir.
2.Danışdığı sözlərin, etdiyi fəaliyyətin məsuliyyətini dərk edir.
3.Özünüqiymətləndirmədən istifadə edir.







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər