Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Müzakirə zamanı yoldaşlarını diqqətlə dinləyən şagird də Blumun emosional taksanomiyasının hansı səviyyəsi inkişaf edir?
Cavabvermə
Qəbuletmə
Təşkiletmə
Xarakterizəetmə
Dəyərləndirmə
Verilənlərdən hansı xarakterizəetmə səviyyəsinə aiddir?
Qarabağın tarixi haqqında dinlədiyiniz şəxslərin fikrindən nəticə çıxardın.
Mövzudan anlamadığınız hissərə aid suallarverin.
Sabahkı müzakirəyə hazır olun.
Qrup müzakirələrində aktiv iştirak edin.
Aprel döyüşləri haqqına təqdimat hazırlayın.
Qrup işi zamanı apardığınız müzakirəni necə dəyərləndirirsiniz? Verilmiş sual emosional taksanomiyanın hansı səviyyəsinə əsaslanır?
Xarakteerizəetmə
Məkəbdə təhlükəsizlik qaydalarına əməl edən şagird emosional taksanomiyanın hansı mərhələsindədir?
Verilənlərdən hansı qəbuletmə mərhələsinə aiddir?
Suyun təbiətdə dövranı haqqında müxtəlif saytlardan istifadə etməklə məlumat toplayın.
Suyun təbiətdə dövranı ilə bağlı topladığınız məlumatı təqdim edin.
Suyun təbiətdə dövranı ilə bağlı topladığınız məlumatı yoldaşlarınızla müzakirə edin.
Suyun həyatınızdakı əhəmiyyətini nəzərdən keçirdin.
Suyun təbiətdə dövranı ilə bağlı topladığınız məlumat kifayət deyilsə məlumat toplamağa davam edin.
Dərsi effektiv şəkildə təşkil etmək üçün müəllim sinif qaydaları tərtib edib şagirdlərə bu qaydalara əməl etməyi tapşırdı. Bir müddət sonra şagirdləri müşahidə edərək onların bu qaydalara nə dərəcədə əməl etdiyini müşahidə etdi. Şagirdlərin qaydalara əməl etməsi emosional sahənin hansı mərhələsinin göstəricisidir?
Verilmiş situasiyaya əsasən emosional sahənin mərhələsini müəyyən edin? “Özün öz etdiyin hərəkətlətə görə məsuliyyət daşıyırsanmı?”
Şəxsi qərəzlilik məntik xətasına yol verməyən şagird emosional sahənin hansı mərhələsindədir?
......mərhələdə şagird informasiyaları qəbul edən zaman diqqətli və həvəsli olur. Nöqtələrin yerinə uyğun gələn variantı qeyd edin;
Verilmiş stiuasiyada emosional sahənin hansı mərhələsi əks olunub? “Yoldaşının fəaliyyətini muhakimə et.”
......mərhələdə şagirdin dərsədə aktiv iştirakı və reaksiyası nəzərdə tutulur. Nöqtələrin yerinə uyğun gələn variantı qeyd edin;
1,3
2,3
3,4
1,2
2,4
1,4
Müəllim refleksiya zamanı şagirdlərə şəxsi gündəlik tutmalarını burada özlərinin güclü və zəif tərəflərini qeyd etmələrini tapşırdı. Tapşırığa əməl edən şagirdlərin emosional sahənin hansı mərhələsində olduğunu müəyyən edin;
.......mərhələdə dəyərlər şagirdin davranışında öz əskini tapsa da bu onun xarakterini göstərmir. Nöqtələrin yerinə nə yazılmalıdır?
Uyğunluğu müəyyən edin; 1.Təşkiletmə 2.Xarakterizəetmə a.Şagird özünəinamlı şəkildə müstəqil işləyir. b.Sirac öz davranışı ilə bağlı məsuliyyətini dərk edir. c.Elgün hər zaman etik qaydalardan istifadə edir. d.Şagird öz potensialına uyğun özünün gələcək həyatının planını qurur.
1.a,b 2-c,d
1-a,c 2-b,d
1-b,c 2-a,d
1-a,d 2-b,c
1-b,d 2-a,c
Verilənlərdən hansı xarakterizəetmə mərhələsinə aiddir?
Yoldaşınızı anlamaq üçün diqqətlə dinləyin.
Əsasınız kifayət qədər deyilsə muhakimə etməyin.
Əvvəlki ayla bu ay öyrənmən arasındakı fərqi müqayisə edə bilirsənmi?
Şagird qarşıya qoyulmuş problemi obyektiv həll edir.
Müzakirə zamanı özünün fikrini rahat ifadə edə bilmədiyini müəyyən edir.
Müəllim şagirdə şəxsi jurnal tutub oxuduğu mövzudan bitkilərin insan həyatında əhəmiyyətini əks etdirən məlumatları qeyd etməsini tapşırdı. Bu tapşırıq emosial sahənin hansı mərhələsinə aiddir?
Verilmiş stiuasiyaya görə emosional sahənin mərhələsini müəyyən edin; “Sirac sağlamlığına zərər vuracaq vərdişləri etməkdənsə idman etməyin onun üçün daha əhəmiyyətli olacağını düşünür.”
Aşağıda göstərilənləri edən şagird emosional sahənin hansı mərhələsinə aiddir? 1.Öz vaxtını səmərəli bölə bilir. 2.Danışdığı sözlərin, etdiyi fəaliyyətin məsuliyyətini dərk edir. 3.Özünüqiymətləndirmədən istifadə edir.
və yaxud