Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Şagirdlər üçün öyrənmə aktiv olur, çünki onlar idraki fəallığa cəlb olunurlar.
İnformasiyanın hansı dərinlikdə və genişlikdə öyrənilməsi şagirdlərin fəaliyyəti əsasında müəyyənləşdirilir
Şagirdlərdə XXI əsrin bacarıqlarını formalaşdırmağa, inkişaf etdirməyə, biliklərini müstəqil öyrənmə yolu ilə artırmağa şərait yaradır.
Qiymətləndirmə şagirdin inkişafını izləyir və təlim nəticəsi əsasında aparılır .
Qiymətləndirmə, adətən, təlim nailiyyətlərinə (dərsin sonunda) yönəlir və yalnız müəllim tərəfindən aparılır.
İnteraktiv təlimlə bağlı yanlış fikri seçin
Şagirdlərdən dərsə aktiv şəkildə cəlb olunmaq, fikir mübadiləsində iştirak etmək və problem həll etmək gözlənilir
Öyrənmə interaktiv üsullarla həyata keçirilir.
“Qarşılıqlı əlaqə və fəaliyyət üzərində qurulan” deməkdir.
Şagirdlər informasiyanı passiv şəkildə qəbul edən tərəfdir
şagidlərin problem həlletmə və tənqidi düşünmə bacarıqlarını gücləndirir
İnteraktiv təlimlə bağlı doğru fikri qeyd edin
Şagirdlərdən parta arxasında səssiz oturub qeydlər götürmək tələb olunur
öyrənmə əzbərçilik və əzbərdən danışma ilə həyata keçirilir
Şagirdlərin yalnız yoldaşları ilə qarşılıqlı əlaqə və fəaliyyətdə olmasını təmin edir.
tətbiqetmə şagirdlərə materialı əzbərləməyə, yadda saxlamağa xidmət edir.
Şagirdlərlə bərabər müəllimin də fəaliyyətlərə cəlb olunması interaktiv dərs mühitinin yaradılması üçün lazım olan direktivlərdəndir.
İnteraktiv dərs mühitinin yaradılması üçün lazım olan direktivlər var. Aşağıdakılardan biri bu direktivlərə aid deyil.
Müəllimin deyil, şagirdlərin fəaliyyətlərə cəlb olunması
Sinifdə işçi qrupu atmosferinin yaradılması
Şagirdlərin diqqətini çəkən, onları cavab verməyə sövq edən təlim vasitələrindən istifadə olunması
Şagirdlərə cavab verməyə, müzakirə etməyə və praktik tətbiqə sövq edən sualların verilməsi
Şagirdin dərsə cəlb olunmağa həvəsləndirilməsi
İnteraktiv təlimin hansı üstünlükləri vardır? Biri aid deyil
Şagird nailiyyətinin ölçülə bilməsi.
Şagird motivasiyası
Təlim müəllimin təfəkkürünə əsalanması
Real həyat bacarıqları
XXI əsr bacarıqlarının formalaşdırılması
Biri müəllimyönümlü təlim modelinə aiddir
Qiymətləndirmə, adətən, təlim nailiyyətlərinə (dərsin sonunda) yönəlir
İnformasiyanın hansı dərinlikdə və genişlikdə öyrənilməsi şagirdlərin fəaliyyəti əsasında müəyyənləşdirilir.
Müəllim şagirdlərin nə öyrəndiyinə və nəyi bacardığına köklənir
Müəllim şərait yaradır ki, nəyi bacarıb-bacarmadıqlarını şagirdlər özləri də müəyyənləşdirsinlər.
Biri şagirdyönümlü təlim modelinə aid deyil
Müəllim şagirdin dərsdə “Nə öyrəndiyinə”-hansı biliyi əldə etdiyinə köklənir.
özünüqiymətləndirmə və qarşılıqlı qiymətləndirməyə önəm verilir.
Tədris prosesinin mərkəzində şagirdlər dayanır.
Təlim şagirdin təfəkkürünün inkişafına xidmət edir.
1, 3
1, 3, 4
1, 4
2, 3
2, 4
1- . Müəllim şagirdə informasiyanı hazır şəkildə ötürür, 2- şagirdlərin nəyi nə qədər və necə öyrənəcəkləri müəllim tərəfindən müəyyənləşdirilir, dərs daha çox məruzə şəklində, təlimatların verilməsi yolu ilə keçirilir.
1- şagirdin hər addımı müəllimin müəyyənləşdirdiyi şəkildə olur, 2- qiymətləndirən tərəf yalnız müəllim olur,3- şagirdlər passiv dinləyici deyil, təlim prosesində fəaldırlar
1-Bu dərslər, adətən, aşağı texnologiyalı olur, 2- qiymətləndirmə yekunlaşdırıcı xarakter daşıyır, yəni təlim nailiyyətlərinin ölçülməsinə yönəlmişdir, 3- Şagirdlər passiv şəkildə informasiyanə qəbul edən tərəfdir
1- şagird passivdir, 2- məqsəd şagirdin nailiyyətlərinin yüksəlməsinə çalışmaqdır, 3- müəllimin əsas rolu materialın anlaşılması üçün şagirdi yönəltməkdən ibarətdir
1- Müəllim üçün öyrətmə aktiv, şagirdlər üçün öyrənmə passiv olur, 2- təlim müəllimin təfəkkürünə uyğun olur, 3- Şagirdlərin sosial və ünsiyyət bacarıqlarını inkişaf etdirməyə şərait yaradılmır
Tarix müəllimi şagirdlərə videoçarx göstərərək dərsin qavranılmasını təmin etməyə çalışdı. E.Deylə görə bu motedla neçə faiz qavrama mümkündür?
10%
20%
30%
50%
70%
Dərs (tədris prosesi) üçün seçilən metodlar müxtəlif amillərdən aslıdır. Həmin amillərə aid olmayanı seçin
sinfin səviyyəsi
valideynlərin marağı
pedaqoji tələblər
idarə strategiyaları
fənnin sahələri
Yanlış fikri seçin
Şagirdyönümlü yanaşmada müəllimin rolu şagirdə materialı hazır şəkildə verməkdən yox, öyrənməyin yollarını öyrətməkdən ibarətdir.
Müəllimyönlümlü dərsdə, adətən, şagirdlər dinləyən tərəf olduğu üçün müəllimin izahı bitməyənə qədər informasiyanı müzakirə etmir, sual vermirlər.
Şagird fəaldır deyəndə şagirdin dərs prosesində yalnız fiziki və ya emosional fəallığı nəzərdə tutulur
Müəllimyönümlü model şagirdlərdə özlərini ifadə etmək, müzakirə aparmaq, müstəqil öyrənmə bacarığını formalaşdırmağa şərait yaratmır.
Şagirdyönümlü yanaşmada müəllimin əas rolu materialın anlaşılması üçün şagirdi yönəltməkdən ibarətdir.
1c, 2a, 3b
1a, 2b, 3c
1c, 2b, 3a
1b, 2a, 3c
1b, 2c, 3a
Yaxşı fasilitator olmaq üçün müəllim hansı fəaliyyətləri icra etməlidir? Biri aid deyil
Təlim nəticələrini şagirdlərlə əvvəlcədən paylaşır
Şagirdlərini cəlb edir
Şagirdlərin məqsəd və maraqları ilə tanış olur
Sinif otağından kənara “çıxır”
Şagirdlərin valideynlərini tədris prosesinə cəlb edərək onların təklifləri ilə fəaliyyətini planlaşdırır
Fasilitator-müəllimin özündə formalaşdıracağı bacarıqlara aid deyil
müşahidə
dinləmək
monoloq tipli danışıq
Məqamında düzgün müdaxilə etmək
Planlaşma və hazırlıq.
Yanlış fikirləri müəyyən edin
Müəllim şagirdi yalnız eşitmək istədiyi cavabı almaq üçün deyil, ümumiyyətlə, nəyə necə cavab verdiklərini dinləməlidir.
Şagirdlərin fəaliyyətini düzgün yönəltmək və idarə etmək məqsədilə müəllim lazımi məqamda prosesə müdaxilə etməlidir.
Fasilitator prosesi kənardan izləyib idarə etməklə məşğuldursa, deməli, onun fəaliyyəti passivdir.
Fasilitasiyanı səmərəli aparmaq üçün əvvəlcədən hazırlaşmaq lazımdır
Adətən şagirdlər dərsdə öyrəndiklərini ancaq imtahandan keçmək və ya müəllim dediyi üçün yerinə yetirdiklərini düşünürlər.
və yaxud