Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
"San çox savadlısan. Bütün tapşırıqların öhdəsindən gələ bilirsan. Sən sinifda bu tapşırığın öhddsindən gələ bilən ən yaxşı şagirdsan" rəyini alan şagird çətin tapşırığın öhdasindən gələ bilmir. Müəllim " Mən heç belə nəticə gözləmirdim"söyləyir. K.Dvekd görə, nəticədə nə baş verir?
Şagirddən özgüvən azalır və açıq düşüncə tərzinə keçir.
Şagirddə özgüvən formalaşır və daha çox öz üzərində çalışır.
Söz və əməlin birliyi prinsipi pozulur.
Şagird qapalı düşüncə tərzinə keçir, səhv etməkdən qorxur.
Müəllim pedaqoji prosesin tamlığını pozmuş olur.
Radiusu "r" olan çevrənin uzunluğu hansı düsturla hesablanır? Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə və biliyin hansı növünə yönəlmişdir?
faktolji, xatırlamaq
konseptual, yaratmaq
faktolojil, tətbiq etmək
procedural, təhlil etmek
prosedural, tətbiq etmək
Perimetri 24 sm olan bərabərtərəfli üçbucağın xaricinə çəkilmiş çevrənin radiusunu tapın. Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə və biliyin hansı növünə yönəlmişdir?
faktolji.dəyərləndirmək
prosedural təhlil etmək
konseptual yaratmaq
prosedural tətbiq etmək
konseptual.tətbiq etmək
Alt standarta əsasən şagirdin əldə etməli olduğu bilik və bacarıqlar harda əks olunur?
Fənnin siniflər üzrə təlim nəticələrində
Məzmun xətləri üzrə təlim nəticələrində
Gündəlik dersin təlim nəticələrində
Təhsil səviyyələri üzrə təlim nəticələri
Ümumi təhsilin məzmununda
“A məntəqəsində (20° c.e 130° ş.u.) qurşaq vaxtı ilə saat 20:00 olarsa, B məntəqəsində (40° şm.e 53° q.u.) qurşaq vaxtını hesablayın”. Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?
Təhlil etmək
Xatırlamaq
Yaratmaq
Anlamaq
Tətbiq etmək
Sinfin idarəedilməsi ilə bağlı düzgün cavabı seçin.
Sinif qaydalarına əməl etmədikdə sagirdi müəyyən nəticələr gözləyir, əməl etdikdə isə onunla bağlı xüsusi heç bir şey baş vermir.
Sinfi effektiv idarə edə bilmək üçün çoxlu sinif qaydaları müəyyənləşdirilməlidir.
Sinif qaydalarını tədris ilinin istənilən vaxtında şagirdlərə təqdim etmək olar.
Şagirdlər təlim fəaliyyəti zamanı qaydaları pozduqda dərsin gedişatına mane olmamaq üçün problemi sonraya saxlamaq olar
Sinif qaydalarını cümlə şəklində ifadə edərkən daha çox inkar tipli cümlələrdən istifadə elmək lazımdır. Çünki sagird məsuliyyətini daha yaxşı anlayır.
Aşağıdakılardan biri təhsilalanların hüququdur:
Kurikulumlara uyğun keyfiyyətli təhsil almaq
Cəmiyyət və özü qarşısında məsuliyyətini dərk etmək
Bilik, bacarıq və vərdişlərə yiyələnmək
Pedaqoji işçilərin şərəf və ləyaqətinə hörmətlə yanaşmaq
Təhsil nizamnaməsinin tələblərinə əməl etmək
“Tənlikləri düzgün həll edirsən, lakin yalnız bir üsuldan istifadə edirsən. Yaxşı olardı ki, digər üsulları da araşdırasan”. Verilənlərdən biri deyilən rəydən alınan nəticə ola bilməz.
Şagird tənliklər mövzusunu araşdırır.
Şagird açıq düşüncə tərzinə istiqamətləndirilmiş olur
Müəllim şagirdə tapşınğın həlli üçün başqa həll yolları olduğunu da vurğulayır.
Şagird inkişaf üçün istiqamətləndirilmişdir
Şagird qapalı düşüncə tərzinə istiqamətləndirilmiş olur
Nöqtələrin yerinə uyğun gələn sözü yazın: “Jan Piajeyə gorə Zehni inkişafın .... mərhələsində uşaqlara yeni biliyi öyrətmək üçün istifadə oluna bilən ən effektiv strategiyalardan biri rollu oyunlardır”.
Formal əməli
İlkin əməli
Hissi-hərəki
Bədən-kinestetik
Konkret əməli
Bunlardan biri effektiv müəllim-valideyin münasibətlərinin qurulmasında istifadə edilə bilməz:
Dərs ili başlamazdan öncə valideynlərlə elektron vasitələrlə əlaqə yaratmağa çalışmaq
Valideynləri formativ qiymətləndirmə qeydlərindən daim xəbərdar etmək
Valideyni məktəbdən soyutmamaq üçün şagirdin yalnız güclü tərəflərini onunla paylaşmaq
Valideynlərə illik təlim nəticələrini elan etmək
Valideynlərlə onların və müəllimlərin rolları və vəzifələrini ilk günlərdən aydınlaşdırmaq
Aşağıdakı fikirlərdən hansı L.Vıqotskinin Sosial İnkişaf nəzəriyyəsinə aiddir?
Bir şəxsin qapalı düşüncə tərzindən açıq düşüncə tərzinə keçə bilməsi mümkün deyil.
Tədris prosesinde müəllimin işi uşaqların özlərinin öyrənməsi üçün lazım olan şəraiti yaratmaqdır.
Şagirdin yeni mövzunu öyrənən zaman istifadə etdiyi strategiyalar onun marağına uyğun olmalıdır.
Məkan-vizual zəkaya sahib şagird gələcəkdə dizayner peşəsində daha uğurlu ola bilər.
Öyrənmə zamanı cəmiyyət və nitq uşağın inkişafında mühüm rol oynayır.
Formativ qiymətləndirmə üsulu kimi formal müşahidəyə aid deyil:
Mütləq əvvəlcədən müəyyənləşdirilmiş meyarlar olmalıdır.
Müşahidə etmək ilə bağlı qərarı müəllim dərs zamanı verir.
Müəllim hansı şagirdləri müşahidə edəcəyini əvvəlcədən müəyyənləşdirir.
Müşahidə vərəqlərindən istifadə etməklə həyata kecirilir.
Xüsusi nəzərdə tutulmuş hallarda aparılır.
Diferensial təlim modeli pedaqoji prosesin təşkilinin hansı prinsipinə uyğun gəlir?
Pedaqoji prosesin tamlığı
Şəxsiyyətyönümlülük
Valideyn-məktəb münasibətlərinin tənzimlənməsi
İnkişafyönümlülük
Təhsildə bərabər imkanların yaradılması
Bu intellektə sahib olanlar təbiət hadisələrinə həssaslıqla yanaşır, bitki və heyvanların qayğısına qalır, təbii ehtiyatların qorunması uğrunda mübarizə aparırlar?
bədən-kinestetik
şəxslərarası
naturalist
məntiqi-riyazi
məkan-vizual
Fərdi iş formasının çatışmayan cəhəti hansıdır?
Bir şagirdin mükəmməl öyrədilməsini təmin edir.
Kimin hansı biliyə malik olması müəyənləşdirilir. İş bölgüsü həyata keçirilir. lakin qiymətləndirmə çətin olur.
Şagirdlərin hər birinə diqqət ayırmaq, görülən işləri müzakirə etmək çətin olur.
Şagirdlərin daha yaxından əməkdaşlıq etməsini təmin edir.
Şagirdin fərdi imkanları daha yaxından izlənir.
Z kompleks ədədi üçün Re(Z)=–4, İm(Z)=5 olarsa /Z/=? Bu tapşırığı yerinə yetirərkən şagirdin hansı təfəkkürü formalaşır?
məntiqi
yaradıcı
analitik
tənqidi
abstrakt
sin4xcos3x–sin3xcos4x=0,5 tənliyini həll edin. Tapşırıq təfəkkürün hansı növünün formalaşdırılmasına yönəlmişdir?
Hansı təlim nəticəsi düzgün formalaşdırılmışdır?
Vurma cədvəlini bilir.
Vurma cədvəlindən istifadə etməklə misalları həll etməyi bacarır.
Şagird kvadrat tənlikləri həll etməyi bacarır.
Teoremlər sırasında Pifaqor teoremini tanıyır.
Triqonometrik məsələləri həll edir.
Müəllim şagirdlərin gündəlik təlim nəticəlarinə 1 dərs çarçivəsində çata bilmədiyini görüb həftətik planlamasında dəyişiklik edir və eyni təlim nəticələrinə daha bir dərs ayırır. Burada müəllim pedaqoji prosesin təşkili prinsiplərindən hansının tələbinə daha çox riayət etmiş olur?
şagirdyönümlülük
məktəb-valideyn əlaqələrinin tənzimlənməsi
pedaqoji prosesin tamlığı
inklüzivlik
dəstəkləyici mühitin yaradılması
"y=x2 4x+20 funksiyasının -1;4 parçasında ən böyük qiymətini tapın". şagird bu tapşırığı yerinə yetirərkən B.Blumun idrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə əsaslanır?
təhlil etmək
tətbiq etmək
yaratmaq
anlamaq
dəyərləndirmək
və yaxud