Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Summativ qiymətləndirməyə aid olanları seçin. 1. məzmun standartlarının mənimsənilməsinə yönəlmiş fəaliyyəti izləyir. 2. təhsilalanların məzmun standartlarının mənimsənilməsi ilə bağlı əldə etdiyi nailiyyətlərin müəyyən olunması məqsədilə aparılır. 3. burada rəylərə diqqət yetirilmir. 4. şagirdləri də əlavə stres və təzyiqdən azad edir, onlar qiymətləndirmə vasitələrinə öz inkişaflarından xəbərdar olmaq üsulu kimi baxırlar.
1,3
2,3
2,4
3,4
1,4
Summativ qiymətləndirmə haqqında biri səhvdir:
qiymətləndirmə vasitələri Blumun idrak taksanomiyasının səviyyələrinə uyğun olaraq hazırlanmalıdır.
istifadə olunan qiymətləndirmə vasitələri hər bir sinif və fənn üzrə 4 səviyyədə tərtib edilir.
qiymət summativ qiymətləndirmənin aparıldığı tarixdə sinif jurnalında və “Məktəbli kitabçası”nda yazılır.
şagirdlər qiymətləndirmə vasitələrinə öz inkişaflarından xəbərdar olmaq üsulu kimi baxırlar.
səviyyələr üzrə sualların qiymətləndirmə balları 100 ballıq şkalada nəzərdə tutulur.
Summativ qiymətləndirməyə aid deyil:
Təhsilalanların məzmun standartlarının mənimsənilməsi ilə bağlı əldə etdiyi nailiyyətlərin müəyyən olunması məqsədilə aparılır.
Şagirdlərə qiymət yazmaq kimi başa düşülür.
Onları bir-biri ilə müqayisə etməyə yönəlmişdir və burada rəylərə diqqət yetirilmir.
Öyrənməni ölçmək üçün deyil, öyrənməni təmin etmək üçün həyata keçirilir.
Müəyyən olunmuş bir vaxtda aparılır.
1,2
Böyük summativ qiymətləndirmə kim tərəfindən keçirilir?
Fənni tədris edən müəllim
Məktəbin rəhbərliyi
Sinif rəhbəri
Valideynlər
Təhsil idarəsi
Summativ qiymətləndirmənin məqsədlərini seçin: 1. Yarımil ərzində şagirdlərin əldə etdiyi nailiyyəti qiymətləndirmək 2. Sinfin ilkin səviyyəsini müəyyənləşdirmək. 3. Bölmələrin sonunda şagirdlərin əldə etdiyi nailiyyəti qiymətləndirmək 4. Şagirdin təlim nailiyyətlərinin inkişafını gündəlik olaraq izləmək.
1, 2
2, 3
2, 4
1, 3
1, 4
Summativ qiymətləndirmə hansı sualları cavablandırır? 1. Şagirdin daha irəli getmək üçün lazimi potensialı varmı? 2. Şagird digər şagirdlərlə müqayisədə təlim nailiyyətlərinə görə hansı səviyyədədirlər? 3. Şagird öyrəndiklərini tətbiq edə bilirmi? 4. Şagird mövzu, hər hansı bir bölmədə əhatə olunan təlim materiallarını mənimsəmişdirmi? 5. Şagirdin hədəfi nədir, yəni nəyi öyrənəcək?
2,5
1,2,3
2,4,5
1,3,4
Hüseynin kimya fənnindən nəticəsi birinci yarımildə 59 bal – “3”, ikinci yarımildə isə 65 bal – “4”- dür. Hüseynin illik nəticəsi neçə olacaq?
63 bal – 5
63 bal – 4
62 bal – 4
62 bal – 3
60 bal – 5
Lalə KSQ-də üzürsüz səbəbdən, Mehman isə üzürlü səbəbdən iştirak etməyib. Bu zaman Lalə və Mehmanın KSQ nəticələri necə hesablanacaq?
Lalə - sinif jurnalında adının qarşısında “0” bal, qiymət yazılan xanada “q” yazılır;Mehman - sinif jurnalında adının qarşısında boş saxlanmış iki xananın məxrəclərində bal yazılan xanada "0" bal və qiymət yazılan xanada "q"yazılır.
Lalə - sinif jurnalında adının qarşısında “0” bal, qiymət yazılan xanada “q” yazılır; Mehman – sinif jurnalında diaqonalla ayrılmış xanaların hər ikisinin surətində “q” yazılır, məxrəclər isə boş saxlanılır.
Lalə - şagirdə bir dəfə də şans verilir.Mehman - sinif jurnalında diaqonalla ayrılmış xanaların hər ikisinin surətində “q” yazılır, məxrəclər isə boş saxlanılır.
Lalə - sinif jurnalında adının qarşısında “0” bal, qiymət yazılan xanada “q” yazılır;Mehman - balı "0" qəbul olunur.
Lalə - şagirdə yeni tapşırıqlar təqdim edilir.Mehman - sinif jurnalında diaqonalla ayrılmış xanaların hər ikisinin surətində “q” yazılır, məxrəclər isə boş saxlanılır.
BSQ hansı siniflərdə aparılmır? 1. Birinci sinifdə 2. Dördüncü sinifdə 3. Üçüncü sinifdə 4. İkinci sinifdə 5. Doqquzuncu sinifdə
2,3,4
1,5
Aydan yarımil ərzində keçirilən 4 dənə kiçik summativdən 3-də iştirak etmişdir, amma üzürlü səbəbdən 1-də iştirak etməmişdir. İştirak etdiyi kiçik summativlərdən müvafiq olaraq 60, 80,70 bal toplamışdır. Aydanın yarımil balı və qiyməti neçə olacaq?
65 bal (4)
82 bal (5)
60 bal (3)
70 bal (4)
90 bal (5)
Biri doğru deyil:
KSQ hər yarımildə 3 dəfədən az 6 dəfədən çox olmamaqla müəllim tərəfindən aparılır.
BSQ illik qiymətlərin hesablanmasında nəzərə alınmır.
KSQ-lərin keçirilmə vaxtı ilinin birinci həftəsi ərzində fənn müəllimi tərəfindən sinifdə şagirdlərə elan olunur.
Hər bir fənn üzrə KSQ həmin fənnin tədris olunduğu 1 dərs saatı ərzində aparılır.
KSQ vasitələri fənni tədris edən müəllim tərəfindən hazırlanır.
Azərbaycan dili fənni üzrə 8-ci sinif şagirdi Leyla KSQ-də 33, 56, 70 bal, BSQ-dən 74 bal toplayıb. Leylanın yarımil balı və ona müvafiq qiyməti neçə olacaq?
82.5 bal (5)
65.6 bal (4)
26 bal (2)
75.6 bal (4)
BSQ haqqında verilənlərdən biri yanlışdır:
Yarımil ərzində keçirilən tədris materialının mənimsənilməsi qiymətləndirilir.
Ümumi təhsil müəssisəsinin rəhbərliyi tərəfindən hər yarımilin sonunda aparılır
Sinif jurnalında və şagirdin məktəbli kitabçasında qeyd olunur.
Keçirilmə vaxtı I və II yarımilin sonuncu həftəsində xüsusi cədvəl əsasında müəyyənləşdirilir
Təhsilalan I yarımil üzrə keçirilən BSQ-də üzrlü səbəbdən iştirak edə bilmədikdə həmin imtahan növbəti BSQ-ə kimi təşkil edilir.
I sinifdə summativ qiymətləndirmə aparılmır.
Summativ qiymətləndirmə üçün 4 səviyyə üzrə eyni ağırlıqda tapşırıqlar hazırlanır.
Həm KSQ, həm də BSQ ballarından yarımillik balların çıxarılmasında istifadə edilə bilər.
BSQ ümumi təhsil müəssisəsinin rəhbərliyi tərəfindən IV, IX və XI siniflərdə hər yarımilin sonunda bütün fənlər üzrə aparılır.
KSQ ümumi təhsil müəssisələrinin II-XI siniflərində keçirilir.
Böyük summativ qiymətləndirmənin keçirilməsi nə qədər vaxtı əhatə edir?
ibtidai səviyyədə 45-90 dəqiqə, ümumi otra və tam orta səviyyədə 45 dəqiqə
ibtidai səviyyədə 90 dəqiqə, ümumi otra və tam orta səviyyədə 45-90 dəqiqə
ibtidai səviyyədə 45 dəqiqə, ümumi otra və tam orta səviyyədə 45-90 dəqiqə
ibtidai səviyyədə 45 dəqiqə, ümumi otra və tam orta səviyyədə 60-90 dəqiqə
ibtidai səviyyədə 45 dəqiqə, ümumi otra və tam orta səviyyədə 30-60 dəqiqə
Summativ qiymətləndirmə tapşırıqlarının mürəkkəblik səviyyəsinin asılı olduğu amillərdən deyil.
Fənnin məzmunundan və xüsusiyyətindən
Materialın mürəkkəbliyindən
Ölçülən bacarıq və vərdişlərdən
Təfəkkürün formalarından
Müəllimin təyin etdiyi meyarlardan
Summativ qiymətləndirmə vasitələrini seçin. a) situativ tapşırıqlar b) açıq və qapalı test c) müşahidə d) rubrik e) yaradıcılıq və əl işləri f) sinif müzakirəsi
a,b,d
c,d,e
a,b,e
b,d,f
a,e,f
Summativ qiymətləndirmə vasitələrinə aid deyil. a) esse b) 3-2-1 c) layihə d) ifadə e) doğru-yanlış fikirlər f) çalışma
a,b,c
b,e
b,c,e
c,d,f
Yanlış fikri seçin.
Summativdə qiymətləndirmə vasitəsi kimi bir tapşırıq da ola bilər.
Summativdə həm açıq, həm də qapalı suallardan istifadə oluna bilər.
Qiymətləndirmə vasitələri bir il müddətinə ümumi təhsil müəssəsində saxlanılır.
Summativ qiymətləndirmə şagirdləri bir-biri ilə müqayisə etməyə yönəlməmişdir, burada rəylərə xüsusi diqqət yetirilir.
Öz qiymətləndirilmə nəticələri ilə razılaşmayan təhsilalanlar 30 gün müddətinə məktəb rəhbərliyinə yazılı şikayət edə bilərlər.
BSQ-lərin təşkili ilə bağlı ümumtəhsil müəssisəsi rəhbərliyi tərəfindən həyata keçirilən işlərdən deyil.
Qiymətləndirmə komissiyasının yaradılması
Nəzarətçilərin seçilməsi
BSQ nəticələrinin sinif jurnallarına köçürülməsi
Qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanması
Protokolun fənn müəlliminə verilməsi
və yaxud