Məktəbdaxili qiymətləndirmə növlərini məqsədlərinə görə uyğunlaşdırın
1. Diaqnostik
2. Formativ
3. Summativ
a. Təhsil alanların məzmun standartlarının mənimsənilməsi ilə bağlı əldə etdiyi nailiyyətlərin müəyyən olunması məqsədilə aparılır.
b. Öyrənməni ölçmək üçün deyil,öyrənməni təmin etmək üçün həyata keçirilir.
c. Şagirdin ilkin bilik,bacarıq səviyyəsini müəyyənləşdirmək,effektiv təlimin təşkili məqsədilə aparılır.
Uyğunluğu müəyyənləşdirin
1. Diaqnostik
2. Formativ
3. Summativ
a) Bölmə sonunda testlər
b)BİBÖ cədvəli
c) Rubrik
d) Çıxış bileti
Rəylə bağlı fikirlərdən hansı yalnışdır?
Hansı düzgün tərifləmə nümunəsi deyil?
Məktəbdaxili qiymətləndirmə növlərinin mühüm cəhətləri hansılardır?
1. Diaqnostik
2. Formativ
3. Summativ
a) Şagirdlərin öyrəndiklərini nə dərəcədə tətbiq edə bildiklərini ölçür.
b) Əsasən şagirdi irəliyə aparmağa xidmət edir.
c) Şagirdlərin bilik və bacarıqları haqqında ilkin məlumat verir.
Aşağıda verilmiş bu fəaliyyət növlərindən hansı müəllimə şagirdlərin ehtiyaclarını üzə çıxarmağa kömək edir və eyni zamanda cari dövr üçün fəaliyyətini necə planlaşdıracağına istiqamət verir.
“Afərin. Yazdığın essenin quruluş və məzmun hissəsi kifayət qədər dolğundur. Durğu işarələrindəki səhvləri isə qaydanı nəzərdən keçirərək yenidən həll et”. Verilmiş rəylə bağlı verilənlərdən hansı doğru deyil?
Məktəbdaxili qiymətləndirməyə aid deyil?
“Afərin. Yazdığın essenin quruluş və məzmun hissəsi kifayət qədər dolğundur. Durğu işarələrindəki səhvləri isə qaydanı nəzərdən keçirərək yenidən həll et”. Verilmiş rəylə bağlı verilənlərdən hansı doğrudur?
Rubriklə bağlı verilənlərdən biri yanlışdır.
Hansı fəaliyyəti etdikdən sonra müəllim keçəcəyi dərsin məzmununa və istifadə edəcəyi strategiyalara dəyişiklik edə bilər?
Diaqnostik qiymətləndirmə barədə qeyd olunan fkirlərdən hansı doğru deyil?
Şagirdlərə bir neçə tapşırıqdan ibarət eyni qiymətləndirmə testi aralarında bir ay fasilə olmaqla iki dəfə verilmişdir. Bu zaman şagirdlər hər iki testdə, demək olar ki, eyni nəticəni göstərmişlər. Qeyd olunan situasiyada qiymətləndirmənin hansı prinsipi özünü bariz şəkildə göstərir?
Konstruktiv rəyvermə nədir?
Formativ qiymətləndirməyə aid deyil.
Formal müşahidəyə aiddir.
Qiymətləndirmə hansı hallarda şagird nailiyyətinə müsbət təsir edir?
1. qarşıya qoyulmuş təlim nəticələrinə uyğundursa
2. plansız və qeyri-müntəzəm şəkildə aparılırsa
3. şagirdləri öyrənmə fəaliyyətləri barədə istiqamətləndirirsə
4. müəllimin gələcək fəaliyyətinin səmərəli təşkilinə imkan yaradırsa
5. fərdi şagird ehtiyac və maraqlarını nəzərə almırsa
Aşağıda qeyd olunanlarda hansı formativ qiymətləndirmə barədə doğru deyil?
Qiymətləndirmənin uyğunluq/validlik prinsipi nəyi nəzərdə tutur?
Qiymətləndirmə sxemləri/şkalası barədə hansı fikirlər doğrudur?
1. Meyarlara əsasən dörd səviyyə üzrə hazırlanır
2. Təlim nəticələrinin nə dərəcədə əldə olunmasını ölçür
3. Yalnız müəllimin istifadəsinə hesablanmışdır
4. Qiymətləndirməni obyektiv, etibarlı və şəffaf edir
5. Şagirdlə əks-əlaqənin yaradılmasını mümkünsüz edir
Aşağıdakılardan hansı diaqnostik qiymətləndirməyə aiddir?
Formativ qiymətləndirmə (FQ) barədə hansı fikir yanlışdır?
“Sevda müəllim sual-cavab apararkən hansı şagirdlərin və neçə dəfə suala cavab verdiyini özü üçün qeyd edir”. Müəllim formativ qiymətləndirməni hansı üsulla aparır?
“Suğra müəllim sinfə açıq sonlu sualla müraciət edir, lakin şagirdlərdən tək-tək cavab almaq əvəzinə, onlara tapşırır ki, sual ətrafında bir dəqiqə düşündükdən sonra cütlərlə paylaşsınlar və fikirlərini bütün siniflə bölüşməyə hazır olsunlar”. Müəllim formativ qiymətləndirməni hansı üsulla aparır?
“Müəllim hər dərs formativ qiymətləndirmə aparmalıdır” müddəası ilə bağlı hansı dəyərləndirməni düzgün hesab etmək olar?
Rubriklərin 3 əsas tərkib hissəsi hansılardır?
Aşağıdakılardan hansını diaqnostik qiymətləndirməyə aid etmək olmaz?
“Çəkdiyin rəsmdə rənglərdən ahəngdarlıqla istifadə etməyini yüksək qiymətləndirirəm, qarışıq rənglərdən istifadəyə diqqətlə yanaşsan nəticən daha yaxşı ola bilər!” Aşağıdakı fikirlərdən hansı bu rəyə aid edilə bilməz?
“Kəsilmiş detalları karton üzərində yapışdırmağın xoşuma gəlir. Əgər yapışdıracağın yerləri qələmlə əvvəldən işarələsən, səncə nəticən daha yaxşı olarmı?” Aşağıdakılardan hansı fikirləri verilmiş rəyə aid etmək olar?
1. Dəstəkləyic2. Şagirdə informasiya ümumi şəkildə verilib.
3. Verilən rəy şagirdi məqsədə doğru aparır.
4. Şagirdin işi müzakirə edilir.
5. Konstruktiv əks-əlaqə hesab etmək olmazi və şagirdi nəzərə alan rəydir.
Aşağıdakı fikirlərdən hansılar diaqnostik qiymətləndirməyə aid deyil?
1. Təlimi effektiv təşkil etmək üçün müəllimi məlumatlandıran qiymətləndirmədir.
2. Tədris prosesini tənzimləyir, şagirdlər tərəfindən məzmunun mənimsənilməsinə kömək edir.
3. Şagirdin güclü və üzərində işləməli olduğu tərəfləri üzə çıxarır.
4. Nəticələrinə dair yazılı qeydlər təhsilalanın fərdi qovluğunda saxlanılır.
5. Məqsəd və meyarların qavranılmasına yardım edir.