Formativ qiymətləndirmə zamanı hansı suallara cavab axtarılır? Biri yanlışdır.
Formativ qiymətləndirmə ilə bağlı səhvi tapın.
Formativ qiymətləndirmənin vacib xüsusiyyətlərindən deyil.
Formativ qiymətləndirmə apararkən hansı tələblər nəzərə alınmalıdır?
1. Özünü qiymətləndirməni stimullaşdırmalıdır.
2. Məqsəd və meyarların qavranılmasına yardım etməlidir.
3. Həssas və faydalı olması əsas məqsəd deyil.
4. Səmərəli planın ayrılmaz hissəsi olmalıdır.
5. Təlim prosesinin kənarında qalır.
6. Şagirdləri öz yoldaşları ilə müqayisə etməlidir.
7. Şagirdlərə inkişaf etmək üçün yol göstərməlidir.
Formativ qiymətləndirmə vasitələrinə aiddir.
1. Çıxış bileti
2. Rubriklər
3. Test
4. Düşün-paylaş-bölüş
5. Layihə
6. İşıqfor
Formativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır:
Şagirdlər dərsdə nə qədər yaxşı iştirak etsələr də, Aygün müəllim sinifdə demək olar ki, formativ qiymətləndirmə aparmır, bu da şagirdləri həvəsdən salır. Bu zaman Aygün müəllim ümumi təhsilin təşkilinə dair ümumi pedaqoji tələblərdən hansını pozur?
Aşağıdakılardan hansı formativ qiymətləndirməyə aid deyil?
Formativ qiymətləndirmənin elementi hesab edilə bilməz:
Rəylə bağlı fikrlərdən hansı yanlışdır?
Formativ qiymətləndirmənin məqsədi aşağıdakılardan hansı ola bilər?
Günay müəllim dərs zamanı şagirdləri qiymətləndirsə də, onların dərsdəki nailiyyətləri haqda rəy bildirmir. Bu zaman Günay müəllim pedaqoji prosesin təşkili prinsiplərindən hansına əməl etmir?
Dərs zamanı müəllim Samirə tapşırır ki, sinif yoldaşı Əhmədin işində, fəaliyyətində, davranışında bəyəndiyi bir şeyi qeyd etsin. Qiymətləndirmənin növünü və vasitəsini müəyyən edin:
Bu müşahidə növü xüsusi nəzərdə tutulmuş hallarda müşahidə vərəqlərindən istifadə etməklə aparılır. Müşahidə üsulunun aparıldığı qiymətləndirmə və müşahidənin növünü müəyyən edin:
Müəllim dərsdə Fidanı formativ qiymətləndirib, rəy versə də, bu rəy Fidanın növbəti dəfə yaxşı nəticə göstərməsinə dəstək olmur. Bu zaman hansi pedaqoji tələb yerinə yetirilməmişdir?
Hansı düzgün tərifləmə nümunəsi deyil?
“Afərin. Yazdığın essenin quruluş və məzmun hissəsi kifayət qədər dolğundur. Durğu işarələrindəki səhvləri isə qaydanı nəzərdən keçirərək yenidən həll et”. Verilmiş rəylə bağlı verilənlərdən hansı doğru deyil?
Konstruktiv rəyvermə nədir?
Rubriklə bağlı verilənlərdən biri yanlışdır.
“Aysel, Rəşad və Cəmilə tapşırığın şərtinə uyğun olaraq isimin altından bir düz xətt çəkib, sifətləri dairəyə alıblar. Baxaq görək digər şagirdlər də belə ediblərmi”. Müəllimin rəyi barədə aşağıdakı fikirlərdən hansı doğrudur?
Rəyvermə (əks-əlaqə) haqqında biri doğru deyil:
Rubriklər haqqında biri yanlışdır:
Verilənlərdən biri açıq suala aid deyil:
Uyğunlaşdırın.
1.Açıq sual
2.Qapalı sual
a. Sualı verən tərəf dialoqa nəzarət edə bilir.
b. Şagirdin dərsə cəlb olunmasını təmin edir.
c. Yaddaşa əsaslanır.
d. Dialoqa nəzarəti şagirdlər həyata keçirir.
e. Fikirlər formalaşdırır.
Rubrik hazırlayarkən nəyə diqqət edilir. Biri aid deyil.
Rəyi effektiv edən xüsusiyyətlər sırasında verilə bilməz:
"Keçən dərsimizdən fərqli olaraq artıq anlayışlar arasında əlaqə qurmaqla fikirlərini əsaslandırılmış şəkildə izah edə bilirsən"
Verilmiş rəylə bağlı hansı doğru deyil?