Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Kurikulum nədir? ( biri doğru deyil )
Təhsil proqramıdır
Təhsilin məzmunu, təşkili, qiymətləndirilməsi ilə bağlı konseptual sənəddir
Şagirdə nə öyrədiləcəyi və şagirdin nə öyrənəcəyi, təlim-tədris prosesinin necə qurulacağı, həmçinin nailiyyətlərin necə qiymətləndiriləcəyi ilə bağlı konseptual sənəddir
Şagirdə nəyin nə vaxt öyrədiləcəyi, onun məktəbdəki hüquq və vəzifələrini özündə əks etditşrən konseptual sənəddir
Təhsilin son məqsədi, bu məqsədə çatmaq üçün yolları, bu yolların səmərəliliyini özündə əks erdirən sənəddir
Bacarıqlar hansı kateqoriyaya bölünür?
öyrənmə, təlim, həyati
savadlılıq, idraki, öyrənmə
öyrənmə, həyati, savadlılıq
kritik, kreativ, çeviklik
informasiya, liderlik, həyati
Öyrənmə bacarıqlarına aid olmayanı seçin
media savadlılıq
tənqidi təfəkkür
yaradıcı təfəkkür
ünsiyyət
kooperasiya
Savadlılıq bacarığına aid olmayanı seçin
informasiya savadlılığı
kommunikasiya
texnoloji savadlılıq
texnologiyalardan səmərəli istifadə bacarığı
Həyati bacarıqlara aid olmayanı seçin
çeviklik
liderlik
kreativ düşüncə
produktivlik
sosiallıq
Biri UNESCO-nun keyfiyyətli kurikulum üçün meyarlarına aid deyil
aydın məqsədlərinin olması
açıq və çevik olması
ardıcıl və əlaqəli olması
şagirdlər üçün firəvan gələcək qura bilmək məqsədinin olması
şagirdlərin maksimum bilik və bacarıqlara yiyələnməsi
Avropa şurasının 2006-cı ildə qəbul etdiyi kompetensiyalara aid olmayanı seçin
ana dilində ünsiyyət
qərar qəbul edərkən yan təsirləri nəzərə almaq
sosial vətəndaşlıq
sahibkarlıq
özünü ifadə etmək
Uyğunlaşdırın:
1. öyrənmə bacarıqları
2. savadlılıq bacarığı
3. həyati bacarıqlar
a. çeviklik
b. informasiya savadlılığı
c. media savadlılıq
d. produktivlik
e. kreativ düşüncə
f. təşəbbüskarlıq
1-a,b, 2-c, 3d,e,f
1-e, 2-c, 3-b,a,d,f
1- c, 2-d,f, 3-a, b, e
1-e, 2-b,c, 3-a,d,f
1- f, 2-a,b, 3c,d,e
2,3
1, 4
1,3
2,4
1,2
2, 4
1, 3
1, 2
3, 4
2, 3
Aşağıdakılardan biri doğrudur:
təşəbbüskarlıq – vaxtın düzgün idarə edilməsi və səmərəli çalışmaqdır
kommunikasiya - əməkdaşlıq deməkdir
texnoloji savadlılıq – mediadan səmərəli istifadə etmək, tənqidi qiymətləndirməkdir
sosiallıq – ortaq mənafe və maraqlar çərçivəsində qarşılıqlı əməkdaşlığın qurulması üçün sosiallaşmaq bacarığıdır
kreativ düşüncə - ünsiyyət bacarığıdır
Biri XXI ərsrdə tələb olunan bacarıqlara aid deyil
komputerdən istifadə
problemin səbəbini araşdırma
Aşağıdakı fikirlərdən biri yanlışdır
XXI əsrin bacarıqları bizim düşüncəmizə, iş həyatımıza, şəxsi həyat tərzimizə təsir edir.
Qiymətləndirmə standartları təhsilalanların nailiyyət səviyyəsinə qoyulmuş dövlət tələbidir.
İnsanın bilik, bacarıq, vərdiş, keyfiyyət və dəyərlərinin kombinasiya olunmuş şəkildə istifadəsinə təfəkkür deyilir.
UNESCO-nun tələblərinə görə kurikulum ədalətli və inkluziv olmalıdır.
Kurikulum təhsil proqramıdır.
Şagirdlərdə milli ümumbəşəri dəyərləri formalaşdıran müəllim kurikulumun hansı prinsipini nəzərə alır?
şagirdyönümlülük
şəxsiyyətyönümlülük
qiymətləndirmə standartları
nəticəyönümlülük
tələbyönümlülük
Yanlış fikri seçin
İnformasiya savadlılığı – faktları, rəqəmləri, verilənləri düzgün qavraya bilmək və ondan istifadə etmək bacarığıdır.
Təşəbbüskarlıq – layihələr, plan və strategiyalar təklif etməkdir.
Produktivlik – texnologiyalardan səmərəli istifadə bacarıqlarıdır.
Kooperasiya - əməkdaşlıq bacarığıdır.
Media savadlılıq – informasiyanın etibarlılığını müəyyənləşdirmək imkanı verən bacarıqdır.
7-ci sinif şagirdi Tural müəllimə sual verir. Müəllim dərsin izahından sonra onun sualını cavablandıracağını söyləsə də, Turalın sualı cavabsız qalır. Belə situasiyada müəllim kurikulumun hansı prinsipini pozur?
Müəllim alt standart əsasında təlim məqsədi müəyyənləşdirsə də, onun seçdiyi üsul və formalar təlimin məqsədinə uyğun olmur. Belə situasiyada müəllim kurikulumun hansı prinsipini pozur?
inteqrativlik
Müəllim riyaziyyat dərsində pullar mövzusunu keçərkən sinifdə süni mağaza yaradır və həyati situaiyalarla dərsi şagirdlərə mənimsədir. Belə etməklə hansı inteqrasiya növündən istifadə edir?
fənnüstü
fəndaxili
fənlərarası
şaquli
heç biri
Biri həyati bacarıqlara aid deyil
mediasavadlılıq
və yaxud