Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Səmərəli düşünən şagirdin bacarıqlarına aid olmayanı seçin.
fikirlərini formalaşdırmaq və ifadə etmək
ötürülən informasiyanı auditoriyaya deyil, öz düşüncəsinə uyğunluğunu müəyyənləşdirmək
şəxsi fikir formalaşdırmaq, başqasına ötürmək
problemə divergent və konvergent yanaşmaq
nitqini düzgün təşkil etmək
Təfəkkürün hansı növləri var?
konvergent divergent verbal
deduktiv induktiv analitik
məntiqi tənqidi yaradıcı
məntiqi verbal qeyri-verbal
məntiqi yaradıcı kreativ
Məntiqi təfəkkür aşağıdakılardan hansını əks etdirmir?
səbəb–nəticə əlaqəsinin tapılması
fikrini əsaslandırarkən dəlillərdən düzgün və qərərsiz istifadə
faktlar əsasında mühakimə yürütmə və əsaslandırma
ümumidən xüsusiyə təhlili
problemin sadə yolla həlli
“Komputerdən çox istifadə etmək məsləhət görülmür, çünki sağlamlığa ziyandır.” Mühakimə: Mən komputerdən çox istifadə etmirəm, çünki sağlamlığa ziyandır. Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
sirkulyar arqument
özünü bənzətmək
çoxmənalı danışmaq
boş adam
şəxsi qərəzlilik
Sənə deyilmişdi ki tənəffüs zamanı koridorda sürətlə qaçma. Mühakimə: Mən koridorda qaçmırdım, sadəcə zəngin səsini eşitdiyim üçün tələsdim. Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
Qayanın üzərindən sürüşdüyü üçün Əli zədə almışdır. Ona ilk yardım göstərmək lazımdır. Mühakimə: Əli qayanin üzərində niyə gəzirdi? Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
Həsən deyir ki qocalar evinə gedib onları ziyarət etməliyik. Mühakimə: Həsən çox qəribə oğlandır, bizdən ayrı gəzir. Ona görə də, yəqin ki dediyi səhvdir. Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
Keçirilən mövzuları təkrar etmək lazımdır, çünki qarşıda summativ qiymətləndirmə olacaq. Mühakimə: Mən keçirilən mövzuları təkrar edirəm, çünki qarşıda summativ qiymətləndirmə olacaq. Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
Hamı çantasını partanın üzərinə qoyub. Mühakimə: Deməli mən də çantamı partanın üzərinə qoymalıyam. Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
cəmiyyət tərəfindən qəbul edilmək
Şagirdlərdə nitq mədəniyyətinin formalaşdırılmasının yollarından biri də debatlar təşkil etməkdir. Mühakimə: Demək istəyirsiniz ki, şagirdlərdə nitq mədəniyyəti formalaşmayıb? Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
Sənə verilən tapşırığı düzgün yerinə yetirməmisən, deyilmişdi ki dərs vaxtı başqa işlə məşğul olma. Mühakimə: Dərs vaxtı başqa işlə məşğul olmurdum, sadəcə 1-2 dəfə telefona baxdım. Yuxarıdakı situasiyada hansı məntiq xətasına yol verilib?
Sistemli düşünmə bacarığına aid olmayanı seçin
vaxtdan düzgün istifadə
düşüncələrini dilə gətirmək
konsepsiyaları təhlil etmək
ideyaları hissələrə parçalamaq
ətrafdakıların bir-birinə təsirini anlamaq
Bir neçə dəfə yoldaşından köçürərək danlanan Əli belə nəticəyə gəlir ki, verilən tapşırıqları müstəqil yerinə yetirməlidir. Əli burada hansı düşüncə formasından istifadə edir?
ardıcıl düşünmə
verbal
qeyri-verbal
induksiya
deduksiya
Araşdırma aparan şagird bilməlidir ki, əvvəlcə informasiyaları bir çox mənbələrdən toplamaq, sonra informasiyaları emal etmək, daha sonra dəyərləndirmək lazımdır. Bu situasiyada şagird hansı düşünmə formasından istifadə edir?
Dərs zamanı Həsən xəritə ilə işləyir, kompasdan düzgün istifadə edir. Onun düşünmə formasını müəyyən edin.
Tural XIX və XX əsrin əvvəllərində Rusiyanın Azərbaycanı işğal etmək üçün apardığı siyasətdə oxşarlıqlar müəyyənləşdirir. O, hansı düşünmə formasından istifadə edir?
analoji düşünmə
Nəticəyə gələrkən fikirlər arasında yanlış əlaqə qurulduqda, zəif arqumentlər əsasında yanlış nəticə çıxarıldıqda ne baş verir?
şagird sistemli düşünür
şagird məntiq xətasına yol verir
şagird ardıcıl düşünür
şagird deduktiv düşünür
şagird verbal düşünür
Təfəkkürlə bağlı fikirlərdən biri yanlışdır.
koqnitiv düşünmə prosesidir
insanda psixoloji assosiasiyalar, müxtəlif modellər formalaşdırmağa kömək edir
insan düşünməsə də işə düşür
ümumiləşdirmə zamanı formalaşır
başqalarına şifahi və yazılı şəkildə fikrini ifadə etmək üçün qruplaşdırma aparanda formalaşır
Güllərin sulanmadan çiçək açmayacağını öyrənən şagird özlüyündə qət edir ki limon ağacı sulanmasa bar verməyəcək. Şagird hansı düşünmə bacarığından istifadə edir?
Məntiqi təfəkkürə aid olmayanı seçin.
prosesin başlanğıcını və sonunu müəyyənləşdirmək
hadisə, əşya arasında əlaqənin yaradılması
konvergent və divergent düşünmə
ümumiləşdirmə və qruplaşdırma
və yaxud