İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Şagird şahmat, dama kimi strateji oyunları sevirsə, onda hansı intellekt növü üstünlük təşkil edir?







Sual 2 - 20 00:40:00

"Cisim 0,2 san-¹ tezliyi ilə radiusu 2 m olan çevrə üzrə bərabərsürətli hərəkət edir. Hərəkətə başlayandan 2,5 san sonra onun yerdəyişməsini hesablayın". Şagird bu tapşırığı həll edən zaman hansı bilik növünü tətbiq edəcək?







Sual 3 - 20 00:40:00

Yaxın inkişaf zonasında müəllimin görəcəyi tədbirlərdən biri yanlışdır:







Sual 4 - 20 00:40:00

Şagirdlər atmosfer təzyiqi mövzusunu öyrəndikdən sonra "avtomat suqabı” hazırlamağı qərara aldılar. Bu layihəni icra edən şagirdlərdə təfəkkürün hansı növü formalaşır?







Sual 5 - 20 00:40:00

Biri effektiv müəllim-şagird münasibətlərinin qurulmasına aid deyil:







Sual 6 - 20 00:40:00

Hansı təlim nəticəsi düzgün formalaşdırılmışdır?







Sual 7 - 20 00:40:00

Tədris zamanı şagirdə verilən rəy necə olmamalıdır?







Sual 8 - 20 00:40:00

Biri sinif qaydalarının təlim prosesində rolunu izah edir:







Sual 9 - 20 00:40:00

Müəllim yeni dərsi izah etdiyi zaman şagirdlərdən biri dəftərində şəkil çəkir. Müəllim həmin şagirdə suallar verdikdə məlum olur ki, şəkil çəkməsinə baxmayaraq, o, müəllimi diqqətlə dinləyirdi. Bu, şagirddə hansı intellekt növünün daha yaxşı inkişaf etməsindən xəbər verir?







Sual 10 - 20 00:40:00

Sözlərin mənasını düzgün ifadə etməyi öyrətmək istəyən müəllim verilənlərdən hansını istifadə etsə, daha məqsədəuyğun olar?







Sual 11 - 20 00:40:00

Hansı fəaliyyəti konkret əməli mərhələdə yerinə yetirmək yüksək nəticə verməz?







Sual 12 - 20 00:40:00

"Qazlar formasını və həcmini saxlamır" müddəasını söyləyən zaman şagird hansı bilik növünü tətbiq edəcək?







Sual 13 - 20 00:40:00

Şagird elektrolitlərin və mayelərin ümumi xüsusiyyətinin temperatur artdıqca müqavimətin azalıb, keçiriciliyin artması fikirini söylədi. Bu nəticəyə gələrkən onda hansı təfəkkür növü formalaşır?







Sual 14 - 20 00:40:00

Hansı təlim modelində şagirdlər yeni biliklərə məktəbə gəlmədən də yiyələnə bilərlər?







Sual 15 - 20 00:40:00

Müəllim şagirddən: “Nyuton hansı fiziki kəmiyyətin vahididir?” -soruşdu. Bu tapşırıq şagirddə B. Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsini ölçməyə imkan verir?







Sual 16 - 20 00:40:00

Hansı fikir yanlışdır?







Sual 17 - 20 00:40:00

Şagirdlər "Maddənin aqreqat halları” mövzusunda bərk, maye, qaz və plazma halının xüsusiyyətlərinə uyğun sxem hazırladılar.
Tapşırıq B. Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 18 - 20 00:40:00

Sinifdəki şagirdlərin bəziləri yeni bilikləri əvvəlcə nəzəri olaraq mənimsəyib, sonra praktikada tətbiq etməyi, bəziləri isə əksinə, təcrübədən keçirib sonra nəzəri formaya salmağı sevirlər. Buna baxmayaraq, müəllim hər dərsdə tədqiqatı ancaq oxu mənbələri vasitəsilə aparır. Bu situasiyada pedaqoji prosesin hansı prinsipi pozulur?







Sual 19 - 20 00:40:00

Fənlərarası inteqrasiya nədir?







Sual 20 - 20 00:40:00

Nöqtələrin yerinə uyğun gələni müəyyən edin: “Qapalı düşüncə tərzinə sahib olan şagird …”







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər