İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Hansı üsul verilənlər arasında ortaq xüsusiyyəti tapmağı tələb edir və şagirddə ümumiləşdirmə, assosiasiya yaratma bacarığı formalaşdırır?







Sual 2 - 20 00:40:00

Verilənlərdən biri konstrukliv rəydir:







Sual 3 - 20 00:40:00

"Geriyə planlama" barədə deyilənlərdən hansı doğru deyil?







Sual 4 - 20 00:40:00

Texnologiya müəllimi dərsdə şagirdlərə salat hazırladır. Əvvəlcədən şagirdlərə tapşırılıb ki, evdən müəyyan tərəvəzlər gətirsinlər. Şagirdlərdən biri bildirir ki, evdən tərəvəz gətirməyi unudub. Müəllim şagirdlərdən xahiş edir ki, gətirdikləri tərəvəzi onunla bölüşsünlar. Müəllimin bu addımı pedaqoji prosesin təşkilinin hansının tələbinə uyğun gəlir?







Sual 5 - 20 00:40:00

Müasir kurikulumun prinsiplərinə aid olmayanı seçin.







Sual 6 - 20 00:40:00

Biri təhsilverənin hüququdur:







Sual 7 - 20 00:40:00

Verilmiş təlim məqsədlərindən biri yaradıcı təfəkkürə aiddir:







Sual 8 - 20 00:40:00

“Verilmiş sözlərdən birinin tərkibində uzun tələffüz olunan sait yoxdur”
Tapşırıq B.Blumun idrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 9 - 20 00:40:00

Effektiv müəllim-valideyn münasibətlərinin qurulması ilə bağlı yanlış fikri müayyənləşdirin.







Sual 10 - 20 00:40:00

"Hansı sözləri sətirdən-sətrə keçirmək olmaz?" Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 11 - 20 00:40:00

Şagird debat zamanı inandırma bacarığı ilə seçilir. Səlis və aydın nitq nümayiş etdirir. Şagirdin hansı intellekti daha çox inşikaf etmişdir?







Sual 12 - 20 00:40:00

Sinif Yeni il şənliyi keçirməyə hazırlaşır. Şagirdlər öz aralarında işləri bölüşdürüb. Hansı tapşırıq makan-vizual intellektə malik şagirdlər üçün daha maraqlı olacaq?







Sual 13 - 20 00:40:00

Aşağıdakı f ikirlərdən hansılar yanlışdır?
I. Şagirdlərdə üstünlük təşkil edən intellekt növünü ölçməyin müxtəlif növləri var.
II. Fərddaxili intelleki güclü olan şagirdlər öz öyrənmə üsullarını daha çox başqaları ilə paylaşmağı sevirlər.
III. Musiqi intellekti güclü olan şagirdlərin sevdiyi öyrənmə strategiyalarını yalnız musiqi dərsində tətbiq etmək olar.
IV. Rollu oyunlər həm verbal- linqvistik, həm də badən-kinestetik intellekti güclü olan şagirdlər üçün əlverişli üsul ola bilər.







Sual 14 - 20 00:40:00

Şagirdin öz bilik və bacarıqlarını obyektiv qiymətləndirə bilməsi onda hansı bilik növünün olmasından xəbər verir?







Sual 15 - 20 00:40:00

Müəllim şagirddən Azərbaycan Respublikasının dövlət rəmzlərini sadalamağını istəyir. Tapşırıq hansı bilik növünə yönəlmişdir?







Sual 16 - 20 00:40:00

Verilənlərdən biri açıq sualdır:







Sual 17 - 20 00:40:00

Piajeyə görə, hansı mərhələdə şagirdlər bir neçə anlayışı əlaqələndirir, strukturu müəyyənləşdirir, oxşar və fərqli cəhətləri tapır?







Sual 18 - 20 00:40:00

Verilmiş nümunə hansı təfəkkür növünə yönəlib?
I hökm: Bütün meyvələr ağacda bitir.
II hökm: Şaftalı da meyvədir,
Nəticə: Deməli, şaftalı da ağacda bitir.







Sual 19 - 20 00:40:00

Şagird dərsdə çox çalışır və yüksək nəlicələr göstərir. Lakin KSQ-dən aşağı bal alır. Buna baxmayaraq, həvəsdən düşmür və müəlliminə bildırir ki, səhvləri ona aydm oldu, bundan sonra o, səhvləri aradan qaldıracaq və daha yaxşı nəticə göstərəcək. Şagird hansı düşüncə tərzi ilə fikir yürüdür?







Sual 20 - 20 00:40:00

Effektiv müəllim-şagird münasibətlərinə aid deyil:







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər