İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Aşağıdakılardan biri şagirdlərin hüququdur:







Sual 2 - 20 00:40:00

Müəllim “Qəza zamanı ilkin tibbi yardım barədə biliklərini şərh edir” alt-standartını reallaşdırarkən öyrəndikləri məlumatdan istifadə etməklə simulyasiya yaratmalarını tapşırır. Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğun gəlir?







Sual 3 - 20 00:40:00

Şagird tapşırığın həllində seçdiyi yolu izah edir. Bu zaman şagird hansı fəaliyyəti icra etmiş olur?







Sual 4 - 20 00:40:00

İngilis dilində yay tətilini keçirmək üçün şagirdlər  qruplarda müxtəlif fəaliyyətləri müzakirə edir, ən faydalı fəaliyyətləri seçir və tətil üçün yeni bir plan hazırlayıb təqdim edirlər. Fəaliyyət B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 5 - 20 00:40:00

Müəllimin sual-cavab prosesində gözləmə müddətinə əməl etməsi pedaqoji prosesin təşkili prinsiplərindən hansının tələbinə daha çox uyğun gəlir?







Sual 6 - 20 00:40:00

Tapşırıq şagirddə hansı təfəkkür növünü formalaşdırır?
Hökm: “Beş” və “yeddinci” sözləri əşyanın miqdar və sırasını bildirir.
Hökm: Say əşyanın miqdar və sırasını bildirir.
Nəticə: “Beş” və “yeddinci” sözləri saydır.







Sual 7 - 20 00:40:00

İngilis dilində şagirdlər “Heyvanlar aləmi  mövzusunda heyvanların növü, yaşadığı yeri, yediyi qidaları və görünüşünü təsvir edirlər. Təqdim olunan fəaliyyətdə şagirdlərin hansı bilikləri inkişaf edir?







Sual 8 - 20 00:40:00

Hansı təlim nəticəsi düzgün formalaşdırılmışdır?







Sual 9 - 20 00:40:00

Hansı iş üsulu fərdi iş forması üçündür?







Sual 10 - 20 00:40:00

Şagirdlərin biliyinin qiymətləndirilməsində obyektivliyin təmin olunması nə ilə xarakterizə edilir?







Sual 11 - 20 00:40:00

Hansı təlim nəticəsi düzgün formalaşdırılmışdır?







Sual 12 - 20 00:40:00

Şagirdin problem həlletmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək istəyən müəllim göstərilən mərhələlərin hansı ardıcıllığını ona öyrətməlidir?
1.  plan hazırlamaq
2.  planı həyata keçirmək
3.  problemin nə olduğunu müəyyən etmək
4   nəticəni yoxlamaq







Sual 13 - 20 00:40:00

Cütlərlə işdən sonra şagirdlərə öz yoldaşlarının fəaliyyətini meyarlar üzrə dəyərləndirməyi tapşıran müəllim qiymətləndirmənin hansı növündən və üsulundan istifadə edir?







Sual 14 - 20 00:40:00

Şagird fantastika janrına aid kitabları çox oxuyur. Belə əsərlərdə təsvir olunan hadisələri vizuallaşdırmağı və özünü bu situasiyalarda görməyi xoşlayır. H.Qardnerin “Çoxnövlü intellekt" nəzəriyyəsinə görə, şagirddə intellektin hansı növləri aparıcıdır?







Sual 15 - 20 00:40:00

Nöqtələrin yerinə uyğun gələn müvafiq cavabı müəyyənləşdirin. “Şagirdin zehni inkişafına münasibətdə J.Piaje..... LVıqotski isə.... iddia edir”.







Sual 16 - 20 00:40:00

Müəllim davranış problemləri olan sinif üçün planlayır ki, onlara tez-tez davranışları haqqında refleksiya fəaliyyətləri tədqim etsin. Müəllim bu fəaliyyəti hansı məqsədlə aparır?







Sual 17 - 20 00:40:00

Verilənlərdən biri xüsusi qaydadır:







Sual 18 - 20 00:40:00

Nöqtələrin yerinə hansı fikir yazılmalıdır?
“Qapalı düşüncə tərzinə malik müəllim...”







Sual 19 - 20 00:40:00






Sual 20 - 20 00:40:00

Aşağıdakılardan biri Jan Piajenin “Zehni inkişafın mərhələləri” nəzəriyyəsinə görə, I və II siniflərdə oxuyan şagirdlərin yeni məlumatı daha yaxşı qavramaları üçün istifadə olunan ən effektiv strategiyalardandır:







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər