Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Aşağıdakılardan biri şagirdlərin hüququdur:
Pedaqoji işçilərin şərəf və ləyaqətinə hörmətlə yanaşmaq
Dərsliklərlə pulsuz təmin edilmək
Cəmiyyət və özü qarşısında məsuliyyətini dərk etmək
Təhsil aldığı müəssisənin nizamnaməsinə əməl etmək
Bilik, bacarıq və vərdişlərə yiyələnmək
Müəllim “Qəza zamanı ilkin tibbi yardım barədə biliklərini şərh edir” alt-standartını reallaşdırarkən öyrəndikləri məlumatdan istifadə etməklə simulyasiya yaratmalarını tapşırır. Tapşırıq B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğun gəlir?
xatırlamaq
təhlil etmək
tətbiq etmək
dəyərləndirmək
anlamaq
Şagird tapşırığın həllində seçdiyi yolu izah edir. Bu zaman şagird hansı fəaliyyəti icra etmiş olur?
psixomotor
deklarativ
idraki
prosedural
ünsiyyət
İngilis dilində yay tətilini keçirmək üçün şagirdlər qruplarda müxtəlif fəaliyyətləri müzakirə edir, ən faydalı fəaliyyətləri seçir və tətil üçün yeni bir plan hazırlayıb təqdim edirlər. Fəaliyyət B.Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?
yaratmaq
Müəllimin sual-cavab prosesində gözləmə müddətinə əməl etməsi pedaqoji prosesin təşkili prinsiplərindən hansının tələbinə daha çox uyğun gəlir?
Pedaqoji prosesin tamlığı
Şəxsiyyətyönümlülük
Valideyn-məktəb münasibətlərinin nizamlanması
Təhsildə bərabər imkanların yaradılması
İnkişafyönümlülük
Tapşırıq şagirddə hansı təfəkkür növünü formalaşdırır? Hökm: “Beş” və “yeddinci” sözləri əşyanın miqdar və sırasını bildirir. Hökm: Say əşyanın miqdar və sırasını bildirir. Nəticə: “Beş” və “yeddinci” sözləri saydır.
tənqidi
abstrakt
məntiqi
yaradıcı
analitik
İngilis dilində şagirdlər “Heyvanlar aləmi mövzusunda heyvanların növü, yaşadığı yeri, yediyi qidaları və görünüşünü təsvir edirlər. Təqdim olunan fəaliyyətdə şagirdlərin hansı bilikləri inkişaf edir?
konseptual
metakoqnitiv
Hansı təlim nəticəsi düzgün formalaşdırılmışdır?
Mövzu ilə bağlı yeni sözləri öyrədir.
Feilin keçmiş davamedici zamanını öyrədir.
Şagird düzgün cümlə qurmağı bacarır.
Şagirddə dil dəyəri formalaşdırır.
Mətndəki əsas fikri müəyyənləşdirir.
Hansı iş üsulu fərdi iş forması üçündür?
Auksion
Karusel
Mən kiməm
Sinkveyn
İnsident üzərində iş
Şagirdlərin biliyinin qiymətləndirilməsində obyektivliyin təmin olunması nə ilə xarakterizə edilir?
Daha çox şifahi sorğunun nəticələrinə əsaslanmalıdır.
Şagirdin davranışına verilən qiymətlə bilik və bacarığa verilən qiymət üst - üstə düşməlidir.
Kompüter və test nəzarət u formalarına az yer verilməlidir.
Verilən qiymət şagirdin bilik, bacarığındakı vəziyyəti olduğu kimi əks etdirməlidir.
Subyektiv meyillərə üstünlük verilməlidir
Şagirddə vətənpərvərlik hissi formalaşdırır.
Sifətin müqayisə dərəcələrini öyrətmək.
Feilin təsriflənməyən formalarını öyrədir.
Əsərin əsas ideyasını müəyyənləşdirir.
Cümləni sintaktik təhlil etməyi bacarır.
Şagirdin problem həlletmə bacarıqlarını inkişaf etdirmək istəyən müəllim göstərilən mərhələlərin hansı ardıcıllığını ona öyrətməlidir? 1. plan hazırlamaq 2. planı həyata keçirmək 3. problemin nə olduğunu müəyyən etmək 4 nəticəni yoxlamaq
2,4,1,3
3,1,2,4
3,4,1,2
1,3,2,4
2,3,1,4
Cütlərlə işdən sonra şagirdlərə öz yoldaşlarının fəaliyyətini meyarlar üzrə dəyərləndirməyi tapşıran müəllim qiymətləndirmənin hansı növündən və üsulundan istifadə edir?
formativ, yoldaş qiymətləndirməsi
diaqnostik, özünüqiymətləndirmə
formativ, özünüqiymətləndirmə
diaqnostik, yoldaş qiymətləndirməsi
formativ, rubriklər
Şagird fantastika janrına aid kitabları çox oxuyur. Belə əsərlərdə təsvir olunan hadisələri vizuallaşdırmağı və özünü bu situasiyalarda görməyi xoşlayır. H.Qardnerin “Çoxnövlü intellekt" nəzəriyyəsinə görə, şagirddə intellektin hansı növləri aparıcıdır?
Fərddaxili və bədən-kinestetik
Verbal-linqvistik və məkan-vizual
Fərddaxili və naturalist
Məntiqi-riyazi və verbal-linqvistik
Naturalist və məkan-vizual
Nöqtələrin yerinə uyğun gələn müvafiq cavabı müəyyənləşdirin. “Şagirdin zehni inkişafına münasibətdə J.Piaje..... LVıqotski isə.... iddia edir”.
mədəniyyətin zehni inkişafda əhəmiyyətli amil olduğunu; zehni inkişafda şagirdin təkbaşına fəaliyyətinin vacib olduğunu
yaş artımının zehni fəaliyyətə təsir etdiyini; zehni inkişafın əsasında ünsiyyətin dayandığını
zehni inkişafın mərhələlərlə baş verdiyini; zehni inkişafa ailənin iqtisadi vəziyyətinin təsirinin olduğunu
düşüncə tərzinin zehni inkişafa müsbət təsir etdiyini; müəllimin rolunun şagirdin zehni inkişafında əhəmiyyətli olduğunu
zehni inkişafın öyrənmədən əvvəl gəldiyini; öyrənmə zehni inkişafdan əvvəl gəldiyini
Müəllim davranış problemləri olan sinif üçün planlayır ki, onlara tez-tez davranışları haqqında refleksiya fəaliyyətləri tədqim etsin. Müəllim bu fəaliyyəti hansı məqsədlə aparır?
Şagirdlərdə komandada işləmək bacarığını formalaşdırmaq
Şagirdlərdə ünsiyyət bacarığı formalaşdırmaq
Şagirdlərdə vaxtı idarəetmə bacarığı formalaşdırmaq
Şagirdlərdə liderlik bacarığını formalaşdırmaq
Sinfin idarəedilməsi üçün şagirdlərdə nizam-intizam formalaşdırmaq
Verilənlərdən biri xüsusi qaydadır:
Nitq etiketlərindən istifadə edin.
Təhlükəsizliyə riayət edin.
Başqalarına hörmətlə yanaşın.
Məsuliyyətli olun.
Dərsə hazırlıqlı gəlin.
Nöqtələrin yerinə hansı fikir yazılmalıdır? “Qapalı düşüncə tərzinə malik müəllim...”
heç bir halda səhv etməyi qəbul etmir.
ən yeni metodları sınaqdan keçirməyə cəhd edir.
dərsdən sonra araşdırmalar edir.
tədqiqatçılıq qabiliyyəti yüksəkdir.
şagirdlərin suala cavab vermə müddətini qısaltmır.
məkan-vizual intellekti
bədən-kinestetik intellekti
verbal-linqvistik intellekt
fərddaxili intellekti
məntiqi-riyazi intellekti
Aşağıdakılardan biri Jan Piajenin “Zehni inkişafın mərhələləri” nəzəriyyəsinə görə, I və II siniflərdə oxuyan şagirdlərin yeni məlumatı daha yaxşı qavramaları üçün istifadə olunan ən effektiv strategiyalardandır:
Debatların keçirilməsi
Video çəkmək
Esse yazmaq
Rollu oyunlar
Poster hazırlamaq
və yaxud