İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Yalnış fikirləri seçin.
1- Gözlənti ilə yanaşı qayda və prosedur da sinfin idarə edilməsində vacib komponentlərdir.
2- Şagirdlərin davranışı ilə bağlı ciddi problem olmayan siniflərdə qayda və prosedurlara ehtiyac yoxdur.
3- Qaydalar şagirdə onun davranışı və fəaliyyətinin necə olması barədə müəllimin ötürdüyü mesajdır.
4- Gözləntilər bildirilərkən şagird onun mənfi və mübət nəticəsi ilə də tanış olmalıdır.
5- Qaydaların sayını 3-5 arası saxlamaq ən optimal seçimdir.







Sual 2 - 20 00:40:00

Yanlış fikri müəyyənləşdir.







Sual 3 - 20 00:40:00

Təcrübədə sinfin idarəedilməsi üçün lazım olan strategiyalara aid deyil.







Sual 4 - 20 00:40:00

Sinfin effektiv idarəedilməsinin sinifdə öyrənməyə təsiri nədən ibarət deyil?







Sual 5 - 20 00:40:00

Sinif iclaslarının şagirdlərdə inkişaf etdirə bilmədiyi uzunmüddətli sosial bacarıqlar:







Sual 6 - 20 00:40:00

Sinif müzakirəsi proseduruna aid deyil:







Sual 7 - 20 00:40:00

Müəllimdən kömək istəmək üçün olan proseduruna aiddir:







Sual 8 - 20 00:40:00

Şagirdlərin diqqətini müəllimə yönəltmək üçün proseduruna aiddir. Müəllim əlini qaldıranda şagirdlər:







Sual 9 - 20 00:40:00

Konfliktin həll edilməsi mərhələsinə aid deyil:







Sual 10 - 20 00:40:00

Sinif iclasları necə təşkil oluna bilməz?







Sual 11 - 20 00:40:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- Məsuliyyətlərimiz barədə ortaq qərarımız: Bütün sinif üçün
2- Məsuliyyətlərimiz barədə ortaq qərarımız: Fərdlər üçün
a- Sinif mühitimizin necə olmasında bizim də rolumuz var, sinif otağımızın səliqəli olmasında, vəsaitlərimizin yaxşı vəziyyətdə qalmasında bizim də payımız var.
b- Biz özümüz, yəni düşüncələrimiz, davranışımız, fiziki sağlamlığımız, məqsədlərimiz üçün məsuliyyət daşıyırıq.
c- Sinifdəki digər şagirdlərə etdikləri ilə üzləşmək həyat təcrübəsi yaşadır.
d- Sinifdəki digər şagirdlər özlərinə, yəni hislərinə, hərəkətlərinə, sözlərinə cavabdehdirlər.







Sual 12 - 20 00:40:00

Yanlış fikri müəyyənləşdir.







Sual 13 - 20 00:40:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- reaktiv yanaşma
2- proaktiv yanaşma
a- müəllimin baş verənlərlə bağlı əvvəlcədən hazırlanmış heç bir planı yoxdur.
b- müəllim problem yaranan zaman, qışqırmaqla, cəza ilə hədə qorxu ilə reaksiya verir.
c- müəllimin sinif pozuntuları baş verməmişdən qabaq, bu cür pozuntuların qarşısını alan bir planı vardır.
d- hədə qorxu ilə reaksiya verir və sinfi müvafiq qaydada davranmağa məcbur edir.







Sual 14 - 20 00:40:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- Hamıya hörmətlə yanaşın
2- Məsuliyyətli olun
3- Təhlükəsizliyə riayət edin
a- Sinifdə və dəhlizlərdə yeriyin.
b- Verilən bütün tapşırıqları vaxtında yerinə yetirin.
c- Sakit işləyin və başqalarının rahat işləməsi üçün şərait yaradın.
d- Hər hansı bir hadisə baş verdikdə müəllimlərinizə xəbər verin.







Sual 15 - 20 00:40:00

Doğru fikri müəyyənləşdirin.







Sual 16 - 20 00:40:00

Sinfin effektiv idarəedilməsi ilə bağlı verilənlərdən hansı yanlışdır?







Sual 17 - 20 00:40:00

Müəllim şagirdlərə maraqlı bir hekayə danışmaq istəyir. Lakin, sinifdə səs-küy olduğu üçün şagirdlərin diqqətini özünə cəlb edə bilmir. Bu situasiya ilə bağlı verilənlərdən hansı doğrudur?







Sual 18 - 20 00:40:00

Aşağıdakılardan hansılar qaydalara aiddir?
a- Yerinə yetirilmədikdə cəza tətbiq olunur.
b- Müəyyən addımlardan ibarət olmalıdır.
c- Tapşırıqların necə həyata keçirilməsini göstərir.
d- Ciddi davranış pozulmalarında tətbiq olunur.
e- Davranış pozulmaları ilə bağlı tədbirdir.







Sual 19 - 20 00:40:00

Sinifdə şagirdlər dərsə gecikərkən, sinfə daxil olub nə üçün dərsə gecikdiyini izah edirlər və bu da dərsin pozulmasına səbəb olur. Bunun qarşısını almaq üçün Həsən müəllim “Dərsə gecikəndə” prosedurunu sinfə tətbiq edir. Lakin, buna baxmayaraq şagirdlər hələ də dərsə gecikəndə nizamsızlığa yol verirlər. Prosedurun işə yaramamasının səbəbi nə ola bilər?







Sual 20 - 20 00:40:00

Aşağıdakılardan biri yanlışdır.







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər