İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:20:00

Aşağıdakılardan hansı ümumi təhsilin məzmununa aid deyil







Sual 2 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- təhsilin formaları
2- təhsilalma formaları
a- Özünütəhsil yolu ilə biliklərə yiyələnməkdir.
b- Tədris vaxtı müəllimlə şagirdin bir məkanda olmasını tələb etməyən prosesdir.
c- Sonda dövlət sənədinin verilməsi ilə başa çatmır.
d- Fiziki qüsurundan dolayı məktəbə gələ bilməyən şagirdlər üçün təşkil olunan təhsildir.
e- İbtidai təhsil səviyyəsini vaxtından əvvəl bitirməyin mümkünlüyünü təmin edir.







Sual 3 - 20 00:20:00

Burada pedaqoji prosesinin təşkili prinsiplərindən hansı pozulur?
Müəllim:
şagirdə səhv edən zaman onu niyə düz cavab vermədiyi üçün mühakimə edir







Sual 4 - 20 00:20:00

Şagird informatika dərsində “word” sənədində səhv yazılmış sözləri düzgünləri ilə əvəz etmək üçün nəyi etməli olduğunu ardıcıllıqla deyir. Burada o hansı bilik növündən istifadə edir?







Sual 5 - 20 00:20:00

Yaradıcı təfəkkürə aid deyil.







Sual 6 - 20 00:20:00

Tənqidi düşüncəyə sahib insana aid deyil.







Sual 7 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- Yüksək cəlbolunma
2- Strateji uyğunlaşma
3- Ənənəyə uymaq
a- Şagird tapşırığın həllində iştirak etmir, ondan heçnə öyrənmir.
b- Şagird tapşırığı özü üçün dəyərli və lazımlı bilir, onun həllində yaranan çətinliklərə təslim olmur və dərindən öyrənmə həyata keçirir.
c- Tapşırığın birbaşa əhəmiyyəti şagird üçün çox azdır, amma digər kənar səbəblərdən, məsələn, qiymət almaq üçün tapşırığı yerinə yetirməyə davam edir.
d- Şagird onun üçün mənfi olacaq nəticələrdən ( məsələn, aşağı qiymət və ya müəllim danlağı) qaçmaq üçün əlindən gələni edir.







Sual 8 - 20 00:20:00

Verilənlərdən biri dərsin təlim nəticəsi ilə bağlı buraxılan səhvlərə aid deyil.







Sual 9 - 20 00:20:00

Yanlış fikri müəyyənləşdirin:







Sual 10 - 20 00:20:00

Müəllim şagirdlərdə dinləyib-anlama, nəticə çıxarma, ümumiləşdirmə, sual tərtib etmə və sual vermə, təhlil etmə, əsaslandırma, arqument gətirmə, fikri müdafiə etmə və s. bacarıqları inkişaf etdirmək istəyir. Bu zaman o hansı iş formasından istifadə etməlidir?







Sual 11 - 20 00:20:00

Kinestetik təlim haqqında deyilən fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 12 - 20 00:20:00

Müəllimin verilən sualın cavabını bilmədiyi təqdirdə, nə etməsi daha doğru olar?







Sual 13 - 20 00:20:00

Aşağıdakılardan hansı effektiv rəy sayıla bilməz?







Sual 14 - 20 00:20:00

Hansı fikir doğrudur?







Sual 15 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- Uyğunluq, validlik (validity)
2- Etibarlılıq (reliability)
a- Bu prinsiplə aparılan qiymətləndirmə şagirdlərin təlim nəticələrindən hansına nə dərəcədə çatdığını da asan şəkildə göstərə bilir.
b- Əsas odur ki, qiymətləndirmə tapşırıqları keçirilən mövzuları mümkün bərabər şəkildə əhatə etsin.
c- Qiymətləndirmə nəticələrindəki davamlılıq nəzərdə tutlur.
d- Şagirdlərin eyni qiymətləndirmə tapşırıqlarını fərqli zamanlarda etdiyi zaman aldığı nəticələrin maksimum dərəcədə eyniliyidir.







Sual 16 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- Diaqnostik
2- Formativ
3- Summativ
a- Məzmun standartlarının mənimsənilməsi ilə bağlı təhsilalanların əldə etdiyi nailiyyətlərin müəyyən olunması məqsədilə aparılır.
b- Belə bir qiymətləndirmə şagird üçün risk təşkil etmir, çünki onun güclü və üzərində işlənməli olan tərəflərini ortaya çıxarmağa xidmət edir.
c- Bu qiymətləndirmə gələcəyə yönəlib.
d- I sinifdə bu qiymətləndirmə aparılmır. 







Sual 17 - 20 00:20:00

Hansı fikir yanlışdır?







Sual 18 - 20 00:20:00

Müəllim şagirdlərlə I yarımilin sonunda tamaşa təşkil etmək istəyir, lakin o hələ şagirdlərin buna hazır olmadıqlarını, psixoloji və dil baryerlərinin və birgə iş bacarıqlarının hələ zəif olduğunu görür və ona görə əvvəlcə bu problemlər üzərində işləməyi qərara alır. Müəllim bu fəaliyyətində hansı nəzəriyyəni tətbiq etmiş olur?







Sual 19 - 20 00:20:00

Yanlış fikri müəyyənləşdirin.







Sual 20 - 20 00:20:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1- Rasional-şüur dövrü
2- Özünə yönəlmə mərhələsi
3- Qeyri-rasional şüur dövrü
a- Rasional-şüur dövrü: bu mərhələ yeniyetməlik dövründə baş verir və burada uşaqlar emosiyalarının təsiri altındadırlar və məntiqlə hərəkət edə bilmirlər.
b- Bu mərhələ yetkin yaşlara təsadüf edir.
c- Burada fərd öz məntiqi ilə hərəkət edir. Onun davranışı məntiqə və anlamaya əsaslanır.
d- Uşaq qaydalara əməl etmək üçün özünə əziyyət vermir.







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər