İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Fəaliyyətlə bağlı olmayan səriştəni seçin.







Sual 2 - 20 00:40:00

Uzunluğa tullanmaq üçün lazım olan bacarıqları bilmək necə bilikdir?







Sual 3 - 20 00:40:00






Sual 4 - 20 00:40:00

Layihə əsaslı öyrənməyə aid verilən fikirlərdən hansı səhvdir?







Sual 5 - 20 00:40:00

Beyin həmləsi texnikasına aid olan metodları tapın.







Sual 6 - 20 00:40:00

Müəllim xəstə olduğuna görə KSQ-də iştirak edə bilməyən şagirdi gözləməyərək şagirdə “O” yazdı. Müəllim təlimin təşkilinə verilən tələbələrdən daha çox hansını pozmuşdur?







Sual 7 - 20 00:40:00

M.Müşfiq “sevgi və gözəllik” şagiridir. Bunu yazdığı şeirlər bir daha sübut edir. Məsələn, “Sevgilər”, “sənin gözlərin”, “Gülüşlər”, “Gecə düşüncəsi”, “Səningülüşlərin”, “Şirin qız” və s. J.Piajeyə görə şagird zehni inkşafın hansı mərhələsindən başlayaraq bu mühakiməni yürüdə bilər və bu düşüncə xarakter formalaşmasının hansı dövrünə təsadüf edir?







Sual 8 - 20 00:40:00

Müəllim şagird söz bazası yaratması üçün çoxlu romanlar oxumasını tapşırır. Bu situasiya haqqında düzgün fikirləri seçin.
1.  Müəllim şagirddə ünsiyyət səriştəsini inkşaf etdirmək istəyir
2.  Burada şagirdyönümlülük tələbi gözlənilmişdir
3.  Müəllim inkşafyönümlülük tələbinə riayət etmişdir
4.  Bu şagirddə oxuyub-yazaraq öyrənmə tərzi mövcuddur
5.  Bu şagird verbal-linqvistik intellektə aiddir
6.  Müəllim mədəni davranış etik normasına riayət edir







Sual 9 - 20 00:40:00

“Şagirdlərdən nə əldə etmək istədikləri barədə soruşmaq”, Qanyeyə görə, “öyrənmənin 9 addımı”nın hansı mərhələsinə aiddir?







Sual 10 - 20 00:40:00

Qırmızı işıqda yolu keçən şagirdə müəllim “Yol polisi orda olsaydı, yenə yolu keçərdin?” deyə sual verir. Şagird isə xeyr deyir. Şagirdin davranışı, Kolberqə görə, “Mənəvi inkşaf”ın hansı səviyyəsinə uyğundur?







Sual 11 - 20 00:40:00

Hansı fəndən kim savadlıdır deyə gedən münaqişələri görən müəllim əslində hər şagirdin fərqli istedadı olduğuna, bunun normal bir şey olduğunu şagirdlərə anlatır. Müəllim şagirdlərdə Eİ-nin hansı komponentini formalaşdırır?







Sual 12 - 20 00:40:00

Yuxarı sinif şagirdləri aşağı sinif şagirdlərini hədələyib zorla onları öz işlərini etməyə məcbur buraxırdılar. Bu davranış aşağıdakılardan hansına aiddir?







Sual 13 - 20 00:40:00

Hansı effektiv təlim nəticəsi deyil.







Sual 14 - 20 00:40:00

Yanlış fikiri müəyyən edin.







Sual 15 - 20 00:40:00

Yanlış fikiri seçin.







Sual 16 - 20 00:40:00

“Müəllim uşaqlara Leyli rolunda iştirak edən ilk aktyorlar mövzusunda təqdimat hazırlamağı tapşırır. Şagirdlərdən biri sinif yoldaşlarından fərqli olaraq təqdimatda musiqidən, operadakı kadrlardan istifadə edir”. Şagird affektiv və psixomotor sahənin hansı mərhələsindədir?







Sual 17 - 20 00:40:00

Uyğunluğu müəyyən edin.
1.  Bələdçi-müəllimin rolu
2.  Məlumatla təmin edən
3.  Tətqiqatçı müəllim
a.  Bu yalnız məktəbdaxili deyil, məktəbdənkənar fəaliyyətlərdə də özünü göstərməlidir
b.  Müəllim dominant insan yaradan şəxs olmalıdır
c.  Müəllim şagirdlərin fikirlərini daim qiymətləndirməlidir







Sual 18 - 20 00:40:00

Dərsdə iki şagird arasında konflikt baş verir. Dərs bitdikdən sonra müəllim hər iki şagirdlə ayrı-ayrılıqda söhbət edir. Bundan sonra şagirdlərdə belə düşüncə yaranır: “Gərək ony günahlandırmazdan əvvəl məsələni dəqiqləşdirərdim”. Verilən situsiya ilə bağlı doğru fikir hansıdır?







Sual 19 - 20 00:40:00






Sual 20 - 20 00:40:00






 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər