Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
1-c, 2-a, 3-b
1-b, 2-c, 3-a
1-c, 2-b, 3-a
1-a, 2-c, 3-b
1-a, 2-b, 3-c
Rubrikle bağlı verilanlərden biri yanlışdır.
Analitik rubrik faaliyyati ayrı-ayrı meyarlar üzrə qiymatlandiran rubrikdir.
Rubrik ümumi va tapşıriğa asaslanan olur.
Rubrikin asas hissalarindan biri meyarlardır.
Rubrikda keyfiyyat saviyyasi öz əksini tapmalıdır.
Tapşiriğa asaslanan rubriki il arzinda davamlı olaraq istifada etmak olar.
Bethoven Avropa klassik musiqisində klassizimdən romantizmə keçid dövrünün həlledici fiqurudur. Bethoven musiqisi özündən sonra gələn bəstəkarlar nəslinin formalaşmasında misilsiz rol oynamışdır. Həqiqətən də, Bethoven dünya musiqisi tarixinin ən görkəmli bəstəkarlarından biridir. J.Piajeyə görə şagird zehni inkşafın hansı mərhələsindən başlayaraq bu mühakiməni yürüdə bilər?
Hissi-hərəki
Konkret-əməli
Formal-əməli
Ilkin əməli
Dəqiq əməli
Aşağıdakılardan hansı interaktiv təlim prosessində yer almır?
Sinifdə bütün şagirdlərin dərsə cəlb olunmasını təmin etmək
21-ci əsr bacarıqlarını ön plana çəkmək
Təlim fəaliyyətlərində rəngarəngliyi qorumaq
Daha çox biliyin ötürülməsinə nail olmaq
Müəllimin də şagirdlərlə birlikdə dərsə cəlb olunması
Şagird yoldaşları ilə çox zaman ünsiyyətlərə qoşulmur, daha çox xüsusi araşdırma və ya təhlil olduğu zamanlarda öz fikirlərini ifadə edir. Bu situasiya iıə bağlı düzgün fikirləri seçin: 1. Şagird vizual öyrənmə tərzinə sahibdir 2. Şagirddə sosial bacarıqlar inkşaf etmişdir 3. Şagird şəxslərarası intellektə ekstrovert şəxsiyyət tipinə sahibdir 4. Şagird intovert şəxsiyyət tipinə və fərddaxili intellektə sahibdir
1,2
2,3
2,4
1
4
“Müəllim KSQ keçirdikdən sonra nəticələri təhlil edib şagirdlərin hansı altstandartın tələblərini yerinə yetirmədikdə çətinlik çəkdilkərini müəyyənləşdirir. Bu çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün növbəti bölmədə həmin altstandartların tədrisini planlaşdılır”. Burada ümumi təhsilin təşkilinə dair ümumi pedaqoji tələblərdən,səriştələrdən və etik prinsiplərdən hansına riayət olunmuşdur?
Pedaqoji prosesin tamlığı-tənqidi təfəkkür-ictimai etimad
Təhsildə bərabər imkanların yaradılması-problem həlletmə-peşəkarlıq və fərdi məsuliyyət
Inklüzivlik-qərar qəbuletmə-mədəni davranış
Şəxsiyyətyönümlülük-şəxsi və sosial məsuliyyət-qərəzsizlik
Inkşafyönümlülük-informasiya savadlılğı-peşəkarlıq və fərdi məsuliyyət
Müəllim müzakirənin aparılması ilə bağlı proseduru şagirdlərin diqqətinə çatdırır. Əvvəlcə şagirdlər prosedura həvəslə riayət edirlər. Lakin qısa müddət sonra prosedura əməl etmək onlar üçün maraqsız olur, nəticədə xaotik müzakirə müşahidə edilir. Bu situasiya ilə bağlı verilənlərdən hansı doğrudur?
Müəllim prosedura əməl etməyən şagirdlərə cəza tətbiq etməyib
Müəllim şagirdlərə proesduru əyani olaraq göstərməyib
Müəllim prosedurun tətbiqində israrlı olmayıb
Müəllim proseduru gözlənti və qaydalarla möhkəmləməyib
Müəllim proseduru yazılı şəkildə şagirdlərə təqdim etməyib
“Sinif tərk etmək” qaydası olduğu üçün müəllim şagirddən “Stolunun ətrafı təmizdirmi?” soruşur. Şagird isə “Mən bu gün növbətçi deyiləm” deyir. Bu zaman şagird hansı məntiq xətasına yol vermiş olur?
Boş adam xətası
Çoxmənalı danışmaq
Sirkulyar arqument
Özünü bənzətmək
Şəxsi qərəzsizlik
Verilmiş üsullardan hansı şagirdlərin fərdi şəkildə edə biləcəyi strategiyadır?
Akvarium
Qərarlar ağacı
Sinektika
Debat
Sinkveyn
Şah İsmayıl Xətayi həm dövlət başçısı, həm də şair olub. Deməli, dövlət başçıları da şeir yaza bilirlər. J.Piajeyə görə şagird zehni inkşafın hansı mərhələsindən başlayaraq bu mühakiməni yürüdə bilər?
Komkret-əməli
Formal əməli
Müəllim dərs zamanı şagirdlərə dərs sonu üçün əldə edəcəkləri təlim nəticələrini və qiymətləndirmə meyarlarını təqdim etdi. Qanyeyə görə, bu “Öyrənmənin 9 addımı” nın hansı mərhələsinə aiddir? 1. Əvvəlki təlimdə qazanılmış bilik və bacarıqları stimullaşdırmaq 2. Bilik və bacarıqların tətbiqini təmin etmək 3. əks-əlaqə qurmaq 4. şagirdlərə təlim nəticəsini elan etmək 5. dərsin mövzusunu təqdim etmək 6. təlim nəticələrinin reallaşdırma səviyyəsini müəyyənləşdirmək
4,5
4,5,6
3,4
2,4,5,6
Uşaq qonaq gedərkən müəyyən qaydalara uyğun olaraq davranmalı olduğunu bilir, lakin ürəyi nəsə istəyəndə qaydalara fikir vermədən tərslik edir, ağlayır, narahatlıq yaradır. Bu hansı mərhələyə aiddir?
Rasional – şüur dövrü
Özünə yönəlmə mərhələsi
Qeyri-rasional şüur dövrü
əxlaqi dəyərlərin olmadığı dövr
ənənələrlə ayaqlaşma dövrü
4K bacarıqları ilə bağlı uyğunluğun pozulduğu variantı müəyyən edin:
Kreariv düşüncə-İdeyaları vizuallaşdırmaq bacarığı, sual vermək
Kritik düşüncəbacarığı-klassifikasiya, arqument gətirmək
Kooperasiya bacarığı-idarəetmə bacarığı, vaxtın səmərəli istifadə olunması
Kommunikasiya bacarığı-improvizasiya etmək, qərarvermə bacarığı
Əməkdaşlıq bacarığı-konflikt həlletmə bacarığı, komandada işləmək
İnteraktiv təlimə aiddir. 1. Şagirdlərin materialı nə qədər effektiv öyrəndiyi barədə müəllimə məlumat vermir 2. Şagirdin digər şagirdlərlə və müəllimlə əməkdaşlığına əsaslanır 3. Dərsin gedişi müəllimin nəzarətində olduğundan şagirdlərdə dinləmə bacarığını inkşaf etdirir 4. Şagirdlər informasiyanı aktiv şəkildə qəbul edən tərəfə çevrilir 5. Şagirdlərdə problem həlletmə və tənqidi düşüncə bacarıqlarının formalaşmasına xidmət edir
1,3,4
1,2,5
2,4,5
2,3,4
1,3,5
Yanlış fikri müəyyənləşdirin:
Təlim nəticələri aydın formada ifadə olunmalıdır
Təlim nəticəsi ilə müəyyənləşdirilməlidir ki, nəzərdə tutulan bilik və bacarıq qiymətləndirilsin
Təlim nəticələri öyrənmə mühitinin texniki şəraiti nəzərə alınaraq çıxarılmalıdır
Öyrənmə fəaliyyəti qiymətləndirmədən əvvəl müəyyənləşdirilməlidir
Təlim fəaliyyətləri dərsin məqsədinə çatmaq üçün həyata keçirilən vasitədir
İnsanın səhvi nə olursa olsun onlara edam cəzası verilməməlidir deyə düşünən biri “Mənəvi inkşaf”ın hansı səviyyəsinə aiddir?
Qəbulolunma
Itaət və cəza
Səlahiyyət və sosial nizamın qorunması
Individualizm
Sosial müqavilə
1,4
1,3
Sinif yoldaşı ilə küsən şagird digər yoldaşının da ondan küsməsini istəyir. Şagirdin davranışı, Kolberqı görə, “Mənəvi inkşaf”ın hansı səviyyəsinə uyğundur?
Təhsilalanların vəzifələrinə aid deyil:
Pedaqoji işçilərin şərəf və ləyaqətinə hörmətlə yanaşmaq
Dövlət, cəmiyyət/, ailə və özü qarşısında məsuliyyətini dərk etmək
Təhsil müəssisəsinin nizamnaməsinin tələblərinə riayət etmək
Dövləttəhsil standartlarına uyğun bilik, bacarıq və vərdişlərə yiyələnmək
Dövlət təhsil standartlarına uyğun keyfiyyətli təhsil almaq
Ürəyin insanın ömrü boyu fasiləsiz işləyə bilməsinin başlıca səbəbi nədir? Verilmiş sual bilik və təfəkkürün hansı növünə, Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə aiddir?
Konseptual-məntiqi təfəkkür-xatırlamaq
Prosedural-təönqidi təfəkkür-tətbiq etmək
Deklarativ-məntiqi təfəkkür-xatırlamaq
Konseptual-məntiqi təfəkkür-anlamaq
Metakoqnitiv-tənqidi təfəkkür-təhlil etmək
və yaxud