Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Düsturdan istifadə edərək məsələni həll edən şagirdin hansı biliyindən istifadə etdiyini və bu tapşırığın taksanomiyanın hansı səviyyəsinə uyğun olduğunu müəyyən edin.
anlamaq, prosedural
yadda saxlamaq, prosedural
tətbiq, prosedural
tətbiq, konseptual
anlamaq, konseptual
Bir şeyi çoxluq qəbul edirsə, deməli o düzdür və ya bir şeyi çox insan xoşlayırsa, deməli o yaxşıdır düşüncəsi aşağıdakılardan hansı məntiq xətasına uyğundur?
Həddən artıq ümumiləşdirmə
Özünü bənzətmək
Analogiyaya əsaslanaraq
Cəmiyyət tərəfindən qəbul edilmək
Şəxsi qərəzlik
Sinifdə şagirdlər sualılarını yerdən başqalarının sözünü kəsərək səsləndirir və bu da dərsin pozulmasına səbəb olur. Bunun qarçısını almaq üçün müəllim “Sual verəndə” prosedurunu sinifdə tətbiq edir. Buna baxmayaraq şagirdlər hələ də sual verən zaman nizamsızlığa yol verirlər. Prosedurun işə yaramamasının səbəbi nə ola bilər?
Akademik ilin əvvəlində müəllim “Başqalarına diqqətlə qulaq asın” gözləntisini qoymaq
Müəllim prosedurun nədən ibarət olduğunu öyrətməyib
Müəllim proseduru pozan şagirdləri cəzalandırmır
Müəllim məsələyə proaktiv yanaşmayıb
Şagirdlər diqqətsizdirlər
1,2
2,3
1,3
2,4
Bu üsulda şagirdlər mövqelərini arqumentlərlə əsaslandırlar
Xəyali situasiya yaradılaraq mövzunun daha da dərindən öyrədilməsini təmin edir
Şagirdlərdə dinləyib anlama, oxuyub anlama kimi bacarıqları inkşaf etdirir
Şagirdlər prosesdə bir-birlərin cavab və fərziyələrini dinləyirlər
Müəllimin diaqnostik qiymətləndirmə keçirməsi üçün əlverişli üsuldur
“Dərsin sonunda şagirdlər dinlədikləri fikrin inandırıcı olub-olmamasını müəyyənləşdirməyi, oxuduğu mətnin tərkib hissələri arasındakı əlaqə qurmağı və teleqram yazmağı öyrənəcəklər”. Bu təlim nəticəsi ilə bağlı verilən hansı fikir doğrudur?
Təlim nəticəsi spesifik və aydın şəkildə müəyyənləşdirilmişdir
Təlim nəticəsinin reallaşdırılma vaxtı düzgün verilib
Təlim nəticəsi yalnız biliyin qazanılmasını ehtiva edir
Təlim nəticələri bir-birindən çox fərqlidir
Tılim nəticələrinin ardıcıllığı düzgün verilməmişdir
Yanlış fikri müəyyən edin:
Diferensiyanı təmin etmək üçün tapşırıqları Blum taksonomiyasının mərhələlərinə uyğun hazırlamaq lazımdır
Şagirdlərə özünə uyğun olaraq iş forması seçməsini təmin etməklə diferensiyanı təmin etmək olar
Müəllim mövzu və müzakirə obyektini müəyyən edərək şagirdləri müzakirəyə cəlb edir, beləliklə onların marağına uyğun diferensiallaşma təmin edilir
Sinifdə özünüqiymətləndirmə və qarşılıqlı qiymətləndirmənin təşkili də diferensial təlimə xidmət edir
Şagirdləri səhvlərinə görə qınamamaqla öyrənmə mühitində diferensiallaşma təmin edilə bilər
Altstandartların funkisyalarına aid edilə bilməz. 1. Hər bir sinifdə tədris olunan fənnin məzmunun davamlı inkşafını təmin edir 2. Təhsil səviyyəsi üzrə şagirdlərin qazanacağı bilik və bacarıqların əvvəlcədən müəyyənləşdirilməsidir 3. Summativ qiymətləndirmənin aparılmasını təmin edir 4. Təhsilverənin keyfiyyət göstəricisinə qoyulmuş dövlət tələbidir 5. Qazanılan bacarqların həyatda tətbiqinin təmin olunmasına xidmət edir
1,5
2,5
3,4
İnteraktiv dərs mühitinin yaradılması üçün verilmiş xüsusiyyətlərdən hansı önəmli deyil?
Şagirdlərin dərsə cəlb olunmasının həvəsləndirilməsi
Şagirdlərin sual-cavab və müzakirə prosesində iştirak etməsi
Şagirdlərin aktiv rol aldığı iş üsullarından istifadə edilməsi
Sinifdə işçi qrupu atmosferinin yaradılması
Şagirdlərin mövzunu qavrama xüsusiyyətlərinə görə qruplaşdırılması
Diferensial təlimə aid olan yanaşmanı seçin:
Müəllim dərs zamanı şagirdlərə eyni bir mövzu ətrafında müzakirə aparmağı tapşırır
Şagirdlər dərs zamanı verilmiş tapşırığı ardıcıllıqla yerinə yetirirlər
Dərs zamanı şagirdlər arqumentlər gətirməklə fikirlərini əsaslandırırlar
Şagirdlər Summativ qiymətləndirmə zamanı müəllimdən əks-əlaqə alırlar
Müəllim dərs zamanı uğurlu nəticə əldə etmək üçün müxtəlif iş formasından istifadə edirdi
Müəllim şagirdin səhvinə istehza ilə yanaşır. Bu situasiyada müəllim hansı pedaqoji tələb və etik prinsipə riayət etmir?
Inkşafyönümlülük/mədəni davranış
Dəstəkləyici mühitin yaradılması/qərəzsizlik
Şəxsiyyətyönümlülük/vicdanlılıq
Fəaliyyətin stimullaşdırılması/peşəkarlıq və fərdi məsuliyyət
Dəstəkləyici mühitin yaradılması/peşəkarlıq və fərdi məsuliyyət
“Təhsilalanların dərsdəki və dərsdənkənardakı fəaliyyətinin qarşılıqlı əlaqələndirilməsidir”. Verilmiş fikir hansı anlayışa aid edilə bilər?
Fəndaxili inteqrasiya
Məzmun standartı
Fənnüstü inteqrasiya
Altstandart
Ümumi təlim nəticələri
1.2.1. Hesab əməllərinin xassələrindən hesablamalarda istifadə edir. Verilmiş altstandartı hansı mövzu ilə reallaşdırmaq mümkündür?
Vurma əməlinin xassələri
Seçib yoxlamaqla məsələ həlli
Hissələr, kəsrlər
Ədədin hissəsinin tapılması
Uzunluğun ölçülməsi
“Şagird verilmiş əsər haqqında baş obraza dair fikirlərini meyarlarla ifadə edir”, Bu situasiya biliyin və təfəkkürün hansı növünə, Blumun İdrak Taksonomiyasının hansı mərhələsinə aiddir?
Tətbiq etmək/deklarativ/məntiqi təfəkkür
Yaratmaq/konseptual/yaradıcı təfəkkür
Təhlil etmək/prosedural/tənqidi təfəkkür
Anlamaq/konseptual/məntiqi təfəkkür
Dəyərləndirmək/konseptual/tənqidi təfəkkür
Bu intellektə sahib uşaqlar üz ifadəsini, səs tembirini və səs tonunu, jestlərini incəliklərinə qədər hiss edirlər. Eynilə, bu “siqnallara” qarşı da həssa olurlar. Söhbət hansı intellektdən gedir?
Verbal-linqvistik
Məkan-vizual
Bədən-kinestetik
Məntiqi-riyazi
Şəxslərarası
Tərs sinif modelinə aid deyil:
Hazırlanmış materialdan sinifdəki şagird sayından daha çox şagird yararlana bilər
Şagirdlər dərsi evdə öyrəndikdən sonra tapşırıqları sinifdə edirlər
Bu metod texniki təminat olmadan da reallaşdırıla bilər
Öyrəniləcək material şagirdlərə əvvəlcədən göndərilir
Dərslərin hazırlanması müəllimdən müəyyəm texniki bacarıqları tələb edir
1,4
Biliklə bağlı yanlış fikir hansıdır?
Biliyin qəbulunda şagird aktiv tərəf olmalıdır
Faktoloji biliyin heç də hamısı şagirdə öyrədilmir
Nəzəriyyə və modellərlə bağlı anlayışlar konseptual biliyə aiddir
Öyrəninənlər alqoritm şəklində mütləq tətbiq edilməlidir ki, prosedural bilik formalaşsın
Şagird qəbul etdiyi biliyi koqnitiv və metakoqnitiv analizdən keçirməlidir
“Müəllim cəmiyyətdə və dövlət maraqları naminə öz peşə fəaliyyətini keyfiyyətlə və səmərəli yerinə yetirməyə borcludur”. Verilmiş fikir müəllimin etik davranış qaydalarından hansına aiddir?
Qanuni aliliyi
Vicdanlılıq
Mədəni davranış
Peşəkarlıq və fərdi məsuliyyət
Qərəzsizlik
və yaxud