İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova

5.0

BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:20:00

Düşündüyünü beynində təsəvvür etmək, onu “canlı şəkildə yaşama”, bir növ, zehni eksperment aparmaq bacarığıdır
Qeyd olunanlar kreativ düşüncənin formalaşdırdığı hansı bacarığa aiddir?







Sual 2 - 20 00:20:00

Diferensial təlimə aid yanlış fikri seçin







Sual 3 - 20 00:20:00

Refleksiyaya aid olmayan fikri müəyyən edin







Sual 4 - 20 00:20:00

Dərsin məqsədi ilə bağlı verilən cavablardan hansılar doğrudur?

1. Əsas məqsədi şagirdlərə dərs ərzində hansı fəaliyyətləri edəcəklərini bildirməkdir.

2. Dərsin məqsədi şagirdin öyrənməsini təmin etmək üçün hazırlanır.

3. SMART metodundan istifadə məqsədəuyğun hesab edilir.

4. Şagirdlərə dərsin məqsədini elan etmək mütləq deyil.

5. Dərsin məqsədinin spesifik olması məqsədin dəqiq və aydın ifadə edilməsi deməkdir.

6. Bir dərs üçün dərsin məqsədinin sayı ilə bağlı məhdudiyyət yoxdur.







Sual 5 - 20 00:20:00






Sual 6 - 20 00:20:00

Diferensial təlim hansı siniflərdə tətbiq edilir?







Sual 7 - 20 00:20:00

Gündəlik dərsi 3 mərhələli bir fəaliyyət kimi düşünsək, bura ən əsas nələri daxil edə bilərik?







Sual 8 - 20 00:20:00

Nəticəyə gəlmək və ya fikri əsaslandırmaq üçün faktlara və dəlillərə əsaslanan mühakimədir.
Qeyd olunanlar kritik düşüncənin formalaşdırdığı hansı bacarığa aiddir?







Sual 9 - 20 00:20:00

Hər hansı bir informasiyanın ötürülməsi zamanı hansı texnoloji vasitədən istifadə etməyin daha səmərəli olduğunu müəyyən edə bilmək bacarığıdır.
Qeyd olunanlar kommunikasiya bacarıqlarından hansına aiddir?







Sual 10 - 20 00:20:00

Geriyə planlamada öyrənmə fəaliyyətləri ilə bağlı yanlış fikri müəyyən edin.







Sual 11 - 20 00:20:00

Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın  qiymətləndirmə komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 12 - 20 00:20:00

“ Əldə oluna bilən olmalıdır” dedikdə təlim məqsədləri ilə bağlı nə nəzərdə tutulur?







Sual 13 - 20 00:20:00

Dərsin təlim nəticəsinə aid deyil.







Sual 14 - 20 00:20:00

Fərqli bir həll yolu təklif etmək üçün yeni qərarı mövcud olanla müqayisə edib səmərililiyini qiymətləndirmək, hansısa obyekt, şəxs, nəsnəyə əsaslandırılmış şəxsi münasibətini bildirməkdir.
Qeyd olunanlar kritik düşüncənin formalaşdırdığı hansı bacarığa aiddir?







Sual 15 - 20 00:20:00

Biri yanlışdır







Sual 16 - 20 00:20:00

Planlaşma ilə bağlı verilənlərdən hansı yanlışdır?







Sual 17 - 20 00:20:00

Geriyə planlamaya əsasən qiymətləndirməyə aid olmayanı müəyyən edin







Sual 18 - 20 00:20:00

Şagirdlərə öz öyrənmələri və inkişafları ilə bağlı refleksiya etmək imkanı verən bir üsuldur ki, onun vasitəsilə həm müəllim şagirdlərdən, həm də şagirdlər bir-birindən fikir ala bilər. Bunun üçün dərsin və ya dərs vahidinin , sinif gününün və ya dərs ilinin müəyyən vaxtını bu cür qarşılıqlı dialoqlara ayıraraq nəyin öyrənildiyinə baxmaq olar. Bu zaman şagirdləri öyrəndiklərini gələcəkdə necə tətbiq edə biləcəkləri barədə də fikirləşməyə sövq etmək olar. Sözü gedən üsul hansıdır?







Sual 19 - 20 00:20:00

Dərsin məqsədi nəyə əsasən müəyyən olunur?







Sual 20 - 20 00:20:00

İllik planlaşma zamanı ilk olaraq nəyə diqqət yetirilməlidir?







 

 

 

 

 

 

 


 

 

İstifadəçi rəyləri

5.0

Total nəticə

%0%0%0%0%100
Rəylər

Dudu

08-07-2023
Dudu
Dudu 08-07-2023

Ela

Davamını oxu