Şəbnəm müəllim həmişə olduğu kimi bu dəfə də biologiya dərsində fəal dərsin bütün mərhələlərini həyata keçiririr.
Əvvəlcə motivasiya ilə şagirdləri düşünməyə sövq edir, beyni hərəkətə gətirən suallar ünvanlayır, qapalı sual əvəzinə açıq suallar verir.
Bütün canlı orqanizmlərin ən kiçik quruluş və inkişaf vahidi nədir?
"Həyatın hüceyrəsiz forması" anlayışını necə başa düşürsünüz?
Müasir dövrdə həyatın hansı formaları məlumdur?
Beləliklə, təfəkkür stimullaşır, şagirdlər cavab versiyalarını irəli sürür.
Müasir dövrdə həyatın aşağıdakı formaları məlumdur:
*Hüceyrəsiz forması-viruslar;
*Prokariot(nüvəsiz)orqanizmlər-bakteriyalar və göy-yaşıl yosunlar;
*Eukariot(nüvəli)orqanizmlər-göbələk, bitki və heyvanlar aləminin bir və ya çoxhüceyrəli olan nümayəndələri.
Şəbnəm müəllim fəal dərsin motivasiya mərhələsində şagirdləri düşünməyə sövq etdi.
Bəs bu proses, beyinlərin hərəkətə gətirilməsi, açıq suallardan istifadə, yönəldici sualların verilməsi fasilitasiyanın hansı qaydasını xatırladır?