Filologiya

● MİQ ● 04 mart 2020

Kurikulum TM

4.9

KurikulumETP


Sual 1 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Sintaktik vasitələrlə inkarlığın ifadəsi ilə bağlı fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 2 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Feilin qrammatik məna növləri ilə bağlı cədvəlin hansı sütununda təqdim olunan nümunə uyğunsuzluq yaradır?







Sual 3 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Hansı variantda kəmiyyət kateqoriyası ilə bağlı yanlış fikir verilib?







Sual 4 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 5 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 6 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Sözün çoxmənalılığına aid nümunələr arasında məntiqi pozan hansıdır?







Sual 7 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Quruluşca sadə feillər arasında verilə bilməz:







Sual 8 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Söz yaradıcılığı bəhsinə aid edilən fikirlərdən hansı yanlışdır?







Sual 9 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Dil haqqında fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 10 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 11 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Feil bölməsinə aid təqdim olunan cümlələrdən hansı məntiqi pozur?







Sual 12 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Nümunələrdə mübtədanın ifadə vasitələrindən hansı doğru qeyd olunmayıb?







Sual 13 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təsrilrik halda olan sözlərlə bağlı fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 14 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 15 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Ayrı yazılan mürəkkəb sözlər haqqında fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 16 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Sözlərdən birinin vurğusu düz göstərilib:







Sual 17 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Eynicinsli qoşasamitli sözlər ilə bağlı düzgün olmayan fikri seçin:







Sual 18 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Defis işarəsi haqqında düzgün olmayan fikri seçin:







Sual 19 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Frazeologiyanın predmeti nədir?
Tam cavabı seçin.







Sual 20 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 21 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Məhsəti Gəncəvi ilə Ömər Xəyyam ilə müqayisəsinə aid fikirlərdən hansı yanlışdır?







Sual 22 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Qətran Təbrizinin yaradıcılığında məhəbbət mövzusuna aid fikirlər arasında uyğunluğu pozan hansıdır?







Sual 23 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


1.Nağıllar məzmun etibarilə, əsasən, 3 yerə bölünür:heyvanlar haqqında nağıllar, sehirli nağıllar və məişət nağılları.
2.Heyvanlar haqqında nağıllarda haqsızlıq, ədalətsizliklə mübarizə motivləri mühüm yer tutur.
3.Sehirli nağıllarda qəhrəman öz arzusuna çatmaq üçün adi şər qüvvələrlə deyil, cin, div, əjdaha, ifritə kimi sehirli qüvvələrlə qarşılaşır.
4.Məişət nağıllarında həyatda baş verən real hadisələr təsvir edilir.
5.Bu nağılların qəhrəmanları çox zaman təkəbbürlü və qorxaq olurlar.
Nağıllar haqqında verilən mətndə hansı rəqəmlə başlayan cümlədəki fikir doğru deyil?







Sual 24 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


1.Aşıq yaradıcılığı xalq ədəbiyyatının mühüm, həm də zəngin hissəsi olub, tarixin çox qədim zamanlarından baş alıb gəlir.
2.Müəllifin naməlum olması aşıq şeirini şifahi xalq ədəbiyyatının digər sahələrindən fərqləndirən əsas cəhətlərdəndir.
3.Qədim dövrlərdə dədə, bəzən də ozan adlandırılan aşıqlar yaşadıqları zəmanənin mühüm hadisələrinə əsərlərində münasibət bildirmiş, elin-obanın dərdinin, arzu-istəyinin ifadəçisi olmuşlar.
4.Qoşma, gəraylı, bayatı aşıqların daha çox müraciət etdikləri janrlardır.
5.Aşıqlar iki qrupa bölünür: bir qismi yaradıcı olub, şeir qoşur, dastan yaradır və onları ifa edir; bir qismi isə daha çox mövcud əsərlərin ifası ilə məşğul olur.
Aşıq yaradıcılığı haqqında verilən mətndə hansı rəqəmlə başlayan cümlədəki fikir yanlışdır?







Sual 25 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Zülf töküb üzə dilbər,
Çıxıbdı düzə dilbər,
Duvaq salın üzünə,
Gəlməsin gözə dilbər.
Nümunəni doğru izah edən cümlə hansıdır?







Sual 26 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Şifahi və yazılı ədəbiyyatın oxşar cəhəti nədir?







Sual 27 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


1.Avesta da əksini tapan dini baxışın əsasını dualizm təşkil edir.Cismani aləmdə işıqla qaranlıq, üzvi təbiətdə ölümlə həyat, mənəvi aləmdə xeyirlə şər, ictimai həyatda ədalətlə zülm arasında daimi mübarizə gedir.
2.Dini aləmdə bu mübarizəni Hörmüz ilə Əhrimən arasında gedən konflikt təmsil edir. Əsas mübarizə bu iki xeyir və şər allahı arasında cərəyan edir.
3.Ahuraməzda qaranlığı, ölümü, şəri, zülmü təmsil edir, Anqramanyu isə işığı, həyatı, xeyri, ədaləti.
4."Avesta"da xeyirin qələbəsinə inam ifadə edilir.
5."Avesta"ilk dövrlərdə şifahi şəkildə yayılmışdır.
"Avesta" haqqında mətndə hansı rəqəmlə başlayan fikir yanlışdır?







Sual 28 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Qədim dövr Azərbaycan Ədəbiyyatı haqqında fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 29 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Xaqani Şirvaninin həyatı ilə bağlı verilənlərdən hansı doğrudur?







Sual 30 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Xaqani Şirvaninin yaradıcılığı haqqında fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 31 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Xalqın məişəti, güzəranı ilə bağlı olan mərasim nəğmələri qədim insanlar tərəfindən müxtəlif mərasimlərdə ifa edilmişdir. Elçilik, nişanlanma və toy zamanı şadlıq nəğmələrinin oxunması, yas mərasimlərində ağıların söylənilməsi adətən indi də qalmaqdadır. Toy nəğmələrində xalqımızın ailə, məhəbbət, sədaqət kimi mənəvi dəyərlərindən söz açılır, yeni qurulan ailənin xoşbəxtliyi ilə bağlı diləklər ifadə olunur.
Mərasim nəğmələrinin bir növü olan ağılar insan ölümü, faciəsi ilə bağlı nəğmələrdir. Bu nəğmələrdə yaxın, doğma adamların ölümündən doğan dərin kədər, qəm hisləri ifadə olunur.
Kontekstə əsasən ən uyğun başlığı seçin:







Sual 32 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


.................kövrək, həzin duyğuları, səmimiyyəti, məhəbbəti, insanın könül dünyasını əks etdirən lirik folklor nümunələridir. Həcmcə kiçikdir, özündə dərin mənalı fikirləri ifadə edir.
Bu yığcam poetik nümunələrdə vətənin müqəddəsliyi, insanın məhəbbət, vüsal, ayrılıq, həsrət duyğuları, ümid və nisgili ifadə olunur. Mövzu, məzmun baxımından aşağıdakı növləri var:
-vətən sevgisi, vətən həsrətindən bəhs edən;
-məhəbbət, ayrılıq, həsrət haqqında;
-mərdlik, mübarizlik, qorxmazlıq haqqında.
Təqdim olunan fikirlərə əsasən nöqtələrin yerinə yazılmalı sözü müəyyən edin:







Sual 33 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Aşıq yaradıcılığı xalq ədəbiyyatının mühüm, həm də zəngin hissəsi olub, tarixin çox qədim zamanlarından baş alıb gəlir. Müəllifin məlum olmasına görə digər şifahi xalq ədəbiyyatı sahələrindən fərqlənir. 
Hansı fikirlə mətni davam etdirmək olmaz?







Sual 34 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Özünü əş-şeyx bilən sərdar bolur,
Ənəlhəq dəvi qılan bərdar bolur.
Ər oldur, həq yolına baş oynaya,
Döşəkdə ölən yigiy murdar bolur.
Təqdim olunan şeirin müəllifi kimdir?







Sual 35 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təqdim olunan  sözlərdən birinin mənası düzgün izah olunmayıb:







Sual 36 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Ədəbiyyatşünaslıq terminlərindən hansına aid fikir doğru verilməyib?







Sual 37 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


C.Cabbarlı yaradıcılığına aid əsərləri ifadə edən fikirlərdən hansı doğrudur?







Sual 38 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


İlyas Əfəndiyevin əsərlərindən birinin yazılma tarixi səhv göstərilib?







Sual 39 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Başına döndüyüm, əziz Şikəstə,
Dinlə məni, halı yaman olmuşam.
Qəlbdən yaralı, könüldən xəstə,
Nanı zəhər, ruzu fəğan olmuşam.
Şeirin müəllifi kimdir?







Sual 40 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Lətifələr haqqında fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 41 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Bəzən siz havadan, payızda yarpaqların tökülməsindən, küləyin səsindən, parlaq günəşin istilik saçmasından və ya onun yoxluğundan, həmçinin otaqdakı hansısa həşəratdan hiss olunacaq qədər təsirlənə və ya heyran qala bilərsiniz. Böyük ehtimal ki, uşaq vaxtı böcəkləri, dağ yarpaqlarını, dəniz balıqqulaqlarını və çubuqları yığmaq sizin sevimli məşğuliyyətiniz idi. Ola bilsin ki, əvvəllər siz müxtəlif küçə heyvanlarını evə gətirirdiniz; yəqin ki, elə bu gün də siz evinizdə bir neçə ev heyvanı saxlayır və hələ yenə də bir-ikisini istəyirsiniz. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, sizin bütün canlı varlıqlara qarşı simpatiya hissiniz və hörmətiniz vardır.
Kontekstə əsasən dərketmənin səviyyəsinin adını müəyyənləşdirin.







Sual 42 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təhsilin məzmunun strukturu və mahiyyəti arasındakı uyğunluq baxımından doğru olanı seçin:







Sual 43 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


"Sözün səs tərkibini, semantik xüsusiyyətlərini, tərkibini, yaranma üsullarını və qrammatik mənasını(ad, əlamət, hərəkət)bildirməsini izah edir"alt standartının bilik və fəaliyyət kateqoriyasını müəyyən edin:







Sual 44 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


İdrak prosesinin gedişatına və dərketmə qabiliyyətinin refleksiyasına və dərk edilməsinə kömək edən biliklərdir. Bunların sırasına problemin həlli və idrak məsələlərinin necə həyata keçirilməsi haqqında strateji və reflektiv biliklər, idrak prosesi haqqında təsəvvürlər daxildir.







Sual 45 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Mən 4-cü kurs tələbəsiyəm. Maddi durumum pisdir. Buna görə özümə iş axtarıram. İmkanlı şəxs, şirkət müdiri olan Leyla xanıma müraciət edirəm.
- Əvvəlcə özümü ona təqdim edirəm.
- Daha sonra seçimimi izah edirəm, mən niyə bu iş yerini seçmişəm.
- Maddi durumumun yaxşı olmadığını, vəziyyətimi ona təsvir edirəm.
- Leyla xanım mənim danışdıqlarımdan təsirlənir, onlara reaksiya verir.
- Buna baxmayaraq mənim onların kriteriyalarına uyğun olmadığımı deyir və bunun səbəblərini ==============
Buraxılmış sözü seçin.







Sual 46 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Metakoqnitiv bilik------------------------







Sual 47 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Biri uyğunluğu pozur.
•    Tanımaq
•    Qaydanı izah etmək
•    Nümunə göstərmək
•    Müqayisə etmək
•    Seçimini izah etmək







Sual 48 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Verilən sözlərə əsasən İdrak taksonomiyasının səviyyəsini müəyyən edin
•    eksperiment apar
•    dürüst tədqiq et
•    müayinə et
•    təhlil et
•    seç
•    hissələrə ayır







Sual 49 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təqdim olunan anlayışlar İdrak taksonomiyasının hansı səviyyəsini əks etdirir?
•    yerləşdir
•    hesabat ver
•    tap
•    izah et
•    ifadə et
•    müəyyən et
•    müzakirə et
•    təsvir et
•    xülasə et
•    nəticə çıxar
•    misal ver







Sual 50 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Məna və səviyyə bağlılığı pozulan variant hansıdır?

Emosional-affektiv (ünsiyyət) taksonomiyası (Krasvol 1964)
Səviyyələri, şagird davranışının xüsusiyyətləri

1. Məqbul saymaq-Şagird hər hansı bir təlim prosesində iştirak etmək üçün stimullaşdırılır .
2. İnandırmaq-Şagird təlim prosesində fəal iştirak edir, suallara cavab, hadisələrə reaksiya verir.
3. Dəyərləndirmək-Şagird hər hansı əşya və ya hadisənin dəyərləndirilməsinə xidmət edir.
4. Təşkil etmək- Ümumilikdə dəyərlər sisteminin yaradılmasına aid edilir. Şagirdin ömür fəlsəfəsinin yaradılmasına xidmət edən təlim məqsədləri bu kateqoriyaya əsaslanır.
5. Dəyər və dəyərlər sistemini xarakterizə etmək. Bu mərhələdə fərd davranışlarını nəzarətdə saxlayan və həyat tərzini müəyyənləşdirən dəyərlər sisteminə malikdir.







Sual 51 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


İdrak taksonomiyasının yenilənmiş versiyası haqqında mətndə yanlış olan nədir?

İdrak prosesinin səviyyəsini əks etdirən koqnitiv təlim məqsədlərinin ifadəsində dəyişiklik olub. Taksonomiya səviyyələri isimlərlə yox, feillərlə ifadə olunub. Məsələn, "bilik" əvəzinə "yadda saxlamaq", "anlama" əvəzinə "anlamaq", "tətbiq etmə" əvəzinə "tətbiq etmək", "analiz" əvəzinə "ayırmaq" və s. Bununla taksonomiyanın istifadəçisində fəaliyyət baxımından idrak prosesinin qurulması prinsipləri haqqında daha aydın təsəvvürlər yaradılır.







Sual 52 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Daimi təhsil tələbatını stimullaşdıran, həyatı boyu öyrənmək bacarıq və istəyini həyata keçirən kompetensiyalardır:







Sual 53 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Görkəmli rus psixoloqu müasir pedaqoji psixologiyanın banilərindən biri olan L.S. Vıqotskinin nəzəriyyəsinə görə, təlim inkişafı qabaqlamalı, uşağın-qarşıdakı (yaxın) inkişaf zonasına yönəlməlidir. Bu inkişaf zonasında uşağn potensial imkanları mərkəzləşib, onları aktuallaşdırmaq üçün xüsusi təlim şəraiti yaradılmalıdır. Buna nail olmaq üçün şagirdlərə imkanlarına uyğun, lakin bir qədər mürəkkəb tapşırıqları müstəqil həll etmək təklif edilməlidir. Eyni zamanda müəllim və digər böyüklər suallar verməklə onları problemin həllinə istiqamətləndirməlidirlər.

Kontekstə əsasən müasir təlimin prinsipinin adını müəyyən edin.







Sual 54 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 55 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təqdim olunan sözlər İdrak taksonomiyasının hansı səviyyəsinə uyğundur?

•    aşkar et
•    sorğu apar
•    müqayisə et
•    sınaqdan keçir
•    tədqiq et
•    yoxla
•    tutuşdur
•    kateqoriyanı müəyyən et
•    fərqləndir
•    araşdır
•    aşkar et
•    sorğu apar







Sual 56 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


1990-cı ildə geniş bərabərlik və sosial ədalətin inkişafı ilə bağlı olan və ictimai təşkilatlarda İnsan Hüquqları məsələlərinə diqqətin artırılmasına gətirib çıxarmış təşəbbüsdür. Əxlaqi və hüquqi mülahizələr bu təşəbbüsün vacibliyini bir daha təsdiqləyir.
Şagirdlərin müxtəlifliyini nəzərə alır və bütün şagirdlərə kurikulumun məzmunu haqqında biliklər verir. İcmalar arasında fərqlər yaradan və bəzi adamlara bərabər münasibətin göstərilməsinə və ədalətli şəkildə təmsil olunmasına mane olan mədəni cahillik, fiziki əlillik, irqçilik, cinsi ayrıseçkilik, yaş ayrıseçkiliyi, homofobiya və bu qəbildən olan problemlər burada aradan götürülür.

Fikirlər hansı kurikulumun xüsusiyyətini əks etdirir?







Sual 57 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Şagirdin anlayışını qiymətləndirmək üçün sürətli və effektiv istifadə edilə biləcək formativ qiymətləndirmə üsuludur. Onun əsas məqsədi mübahisəli mövzulara dair şagirdləri müzakirələrə cəlb etmək və onların fikirlərini qiymətləndirməkdir.

Tam razıyam;
Qismən razıyam;
Qismən razı deyiləm;
Qətiyyən razı deyiləm;
cavablarından istifadə olunur.







Sual 58 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Qədim Roma pedaqoqu Kvintilyanın fikrincə əsl müəllim hansı keyfiyyətlərə malik olmalıdır? 

1 - Tərbiyədə əsasən rəğbətləndirmə metoduna üstünlük verməlidir. 
2 - Uşaqları sevməlidir.
3 - Uşaqları diqqətlə öyrənməlidir. 
4 - Uşaqların tərbiyəsi ilə ən təcrübəli adamlar məşğul olmalıdır. 
5 - Mükafat və cəzanı tətbiq etməyi bacarmalıdır. 







Sual 59 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Uyğunluğu müəyyən edin.

1 - Pedaqoji ustalıq 
2 - Pedaqoji proses 
3 - Pedaqoji biliklər 

a - . . . dedikdə müəllimlərin pedaqoji fəaliyyəti yüksək səviyyədə həyata keçirə
bilmə qabiliyyəti başa düşülür. 
b - əsasında pedaqoji şüur və düşüncə, yəni fəaliyyət və yanaşmanın prinsip və qaydaları durur. 
c - Bura prosesin həm özünün qanunauyğunluqları, həm də prosesin iştirakçılarının qanunauyğunluqları mühüm təsir göstərir.







Sual 60 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Buraxılmış səviyyəni müəyyən edin.

Psixomotor taksonomiya (Kennes Mur 1972)

Mərhələləri və fəaliyyətin xüsusiyyətləri

1. Hissetmə- Hərəkətlərin icrasından əvvəl öz imkanlarını müəyyənləşdirir.
2.Hazırolma-Hərəkətlərin icrasına hazırlıq işləri aparır.
3.Təqlidetmə- Nümayiş etd Hərəkətlərin icrasından əvvəl öz imkanlarını müəyyənləşdirir.
irilən hərəkətləri təkrarlayır.
4.Mexanizmin mənimsənilməsi-Hərəkətləri qaydalara uyğun yerinə yetirir.
5._________ formalaşmış hərəkətlər nümayiş etdirir.
6. Uyğunlaşma-Hərəkətin icrası zamanı yaranmış problemi həll etmək üçün davranışında dəyişiklik edir.
7. Yaradıcılıq-Yeni fəaliyyət nümunələri yaradır.







"Kurikulum Tədris Mərkəzi" artıq fiziki kursları ilə də xidmətinizdədir. Müdavimlərimiz www.kurikulum.az saytının bütün resurslarından il boyu ödənişsizlimitsiz istifadə edə bilər. Ətraflı məlumat üçün:

Ünvan:
Nizami m/s-in yaxınlığı, Rəsul Rza küç. 125

Əlaqə:
Telefon: (012) 597 04 35 
WhatsApp: (070) 818 70 70

İstifadəçi rəyləri

4.9

Total nəticə

%0%0%0%10%90
Rəylər

"Kurikulum Tədris Mərkəzi" artıq fiziki kursları ilə də xidmətinizdədir. Müdavimlərimiz www.kurikulum.az saytının bütün resurslarından il boyu ödənişsizlimitsiz istifadə edə bilər. Ətraflı məlumat üçün:

Ünvan:
Nizami m/s-in yaxınlığı, Rəsul Rza küç. 125

Əlaqə:
Telefon: (012) 597 04 35 
WhatsApp: (070) 818 70 70