İbtidai metodika

● MİQ ● 04 mart 2020

Kurikulum TM

4.9

KurikulumETP


Sual 1 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 2 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Üz vermə nadana, sirr vermə pisə,
Axır qəlbin ya inciyə, ya küsə.
Ot bitər kökü üstə, əsli nə isə,
Yovşan bəsləməklə çəmənzar olmaz.
Şeirdə hansı köməkçi nitq hissələri işlənib?







Sual 3 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Söz kökünün əsas xüsusiyyətləri arasında məntiqi pozan hansıdır?







Sual 4 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 5 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Eynicinsli qoşasamitli sözlər ilə bağlı düzgün olmayan fikri seçin:







Sual 6 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Vurğu məntiqinə görə mənaya aid olmayan sözü seçin:







Sual 7 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Sözün ilk hecasını nə zaman sətirdən-sətrə keçirmək olmaz.







Sual 8 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 9 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 10 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 11 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Sözlərdən yalnız biri əvəzlikdir:







Sual 12 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Sözlərdən biri yalnız zərf kimi işlənir







Sual 13 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 14 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 15 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 16 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Fikirlərdən hansı doğrudur?







Sual 17 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Səs haqqında fikirlərdən hansı yanlışdır?







Sual 18 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Nümunələrdən hansında məntiq pozulub?







Sual 19 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təsirlik halda olan sözlərlə bağlı fikirlərdən hansı doğru deyil?







Sual 20 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Kurikulum tədris mərkəzinin tələbələri, qrupda olan digər tələbələrin hamısına Bayram münasibəti ilə bir kitab hədiyyə edir. Cəmi 156 kitab hədiyyə edildiyinə görə Bu qrupda neçə nəfər var?







Sual 21 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Turan kitab oxuyur, o hər gün əvvəlki gündən 2 dəfə çoxunu oxuyaraq kitabı 3 gündə bitirir. Turan 390 səhifəlik bir kitabı cümə axşamı günü oxumağa başlayırsa , şənbə günü neçə səhifə kitab oxuduğunu tapın.







Sual 22 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


1 kitab və 1 qələmin qiyməti 5 manat, 3 dəftər və 2 qələmin 14 manat olduğunu bilərək, bir dəftərin bir qələmdən neçə manat baha olduğunu tapın.







Sual 23 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Yük daşıma şirkətinin nəqliyyatı hər dəfə bir kamaz 16t , traktor isə 7t buğda daşıya bilir.Kamaz bir dəfə daşınma üçün 60 manat, traktor isə 40 manat pul alır.Yuxarıda göstərilənənlərə görə 94t buğdanı ən azı neçə manata daşımaq olar?







Sual 24 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Rəvanın pulu Eminin pulunun 9 qatıdır. Əgər Rəvan Eminə 5 manat verersə, Rəvanın pulu eminin pulunun 4 qatı olacaq. Verilənlərə görə Eminin nə qədər pulu olduğunu tapın.







Sual 25 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Eyni gücdə olan 5 nasos bir hovuzu 4 gündə doldurur. Hər nasosun gücünü 2 dəfə artırsaq eyni hovuzu birlikdə neçə günə doldurar?







Sual 26 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Rəqəmləri  bir-birindən fərqli olan 3 fərqli üçrəqəmli natural ədədin cəmi 350 -dir. Bu ədədlərdən ən böyüyü ən çoxu neçədir?







Sual 27 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 28 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


(24+((3x+2(x+2))x2-4)+10 = 88
Tənliyin kökünün sıfıra hasilinin 10 qatını tapın.







Sual 29 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


25 qram 13%-li spirtli suya, 39%-li 40 qram spirt əlavə olundu. Alınan yeni məhlulda spirtin faizlə miqdarını tapın.







Sual 30 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 31 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Arif pilləkənin pillələrin 3-3 çıxıb 5-5 enərək cəmi 80 addım atır. Pilləkənin pillələrinin cəmini tapın.







Sual 32 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Yuvarlaşdırdıqda 3300 alınan ən böyük ədədlə ən kiçik ədədin cəminin 2 mislini tapın.







Sual 33 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Uşaqlar partalara  4-4 oturarsa, 3 uşaq ayaq üstə qalar. 7-7 oturarsa, 3 parta boş qalar. Sinifdəki partalara uşaqları 5-5 əyləşdirsək, sinifə oturmaq şərti ilə neçə uşaq yerləşdirə bilərik?







Sual 34 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Elxanın 4 il əvvəli yaşı, Sahibin 2 il sorakı yaşından 2 dəfə çoxdur. Elxanın indiki yaşı Sahibin yaşəndan 3 dəfə çox olarsa, Sahibin indiki yaşını tapın.







Sual 35 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Rəşad və Günel bilet almaq üçün sırada dayanmışdır Rəşad başdan 13 sırada ,Günel  isə sondan 16 sırdadır. Rəşadnan günel arasında 7 nəfər olduğunu bilərək sırada ən az neçə adam olduğunu tapın.







Sual 36 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Avtomobil Bakıdan Gəncəyə saatda 180 km sürətlə gedib. Saatda 80 km sürətlə geri qayıdır. Gedib - qayıtmağa 26 saat vaxt serf edersə, qayıtmağam ne qeder vaxt serf etdiyini tapın.







Sual 37 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 38 - 60

Test tərtibçisi: Kurikulum TM -nin müəllim heyəti
MİQ
imtahanlarına Kurikulum Tədris Mərkəzində hazırlaşın.
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Ədədin 14 bölünməsindən alınan mümkün qalıqlın cəminin ən böyük qalıqa bölünməsindən alınan qalıqı tapın.







Sual 39 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Bəzən siz havadan, payızda yarpaqların tökülməsindən, küləyin səsindən, parlaq günəşin istilik saçmasından və ya onun yoxluğundan, həmçinin otaqdakı hansısa həşəratdan hiss olunacaq qədər təsirlənə və ya heyran qala bilərsiniz. Böyük ehtimal ki, uşaq vaxtı böcəkləri, dağ yarpaqlarını, dəniz balıqqulaqlarını və çubuqları yığmaq sizin sevimli məşğuliyyətiniz idi. Ola bilsin ki, əvvəllər siz müxtəlif küçə heyvanlarını evə gətirirdiniz; yəqin ki, elə bu gün də siz evinizdə bir neçə ev heyvanı saxlayır və hələ yenə də bir-ikisini istəyirsiniz. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, sizin bütün canlı varlıqlara qarşı simpatiya hissiniz və hörmətiniz vardır.
Kontekstə əsasən dərketmənin səviyyəsinin adını müəyyənləşdirin.







Sual 40 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təhsilin məzmunun strukturu və mahiyyəti arasındakı uyğunluq baxımından doğru olanı seçin:







Sual 41 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


"Sözün səs tərkibini, semantik xüsusiyyətlərini, tərkibini, yaranma üsullarını və qrammatik mənasını(ad, əlamət, hərəkət)bildirməsini izah edir"alt standartının bilik və fəaliyyət kateqoriyasını müəyyən edin:







Sual 42 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


İdrak prosesinin gedişatına və dərketmə qabiliyyətinin refleksiyasına və dərk edilməsinə kömək edən biliklərdir. Bunların sırasına problemin həlli və idrak məsələlərinin necə həyata keçirilməsi haqqında strateji və reflektiv biliklər, idrak prosesi haqqında təsəvvürlər daxildir.







Sual 43 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Mən 4-cü kurs tələbəsiyəm. Maddi durumum pisdir. Buna görə özümə iş axtarıram. İmkanlı şəxs, şirkət müdiri olan Leyla xanıma müraciət edirəm.
- Əvvəlcə özümü ona təqdim edirəm.
- Daha sonra seçimimi izah edirəm, mən niyə bu iş yerini seçmişəm.
- Maddi durumumun yaxşı olmadığını, vəziyyətimi ona təsvir edirəm.
- Leyla xanım mənim danışdıqlarımdan təsirlənir, onlara reaksiya verir.
- Buna baxmayaraq mənim onların kriteriyalarına uyğun olmadığımı deyir və bunun səbəblərini ==============
Buraxılmış sözü seçin.







Sual 44 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Metakoqnitiv bilik------------------------







Sual 45 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Biri uyğunluğu pozur.
•    Tanımaq
•    Qaydanı izah etmək
•    Nümunə göstərmək
•    Müqayisə etmək
•    Seçimini izah etmək







Sual 46 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Verilən sözlərə əsasən İdrak taksonomiyasının səviyyəsini müəyyən edin
•    eksperiment apar
•    dürüst tədqiq et
•    müayinə et
•    təhlil et
•    seç
•    hissələrə ayır







Sual 47 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təqdim olunan anlayışlar İdrak taksonomiyasının hansı səviyyəsini əks etdirir?
•    yerləşdir
•    hesabat ver
•    tap
•    izah et
•    ifadə et
•    müəyyən et
•    müzakirə et
•    təsvir et
•    xülasə et
•    nəticə çıxar
•    misal ver







Sual 48 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Məna və səviyyə bağlılığı pozulan variant hansıdır?

Emosional-affektiv (ünsiyyət) taksonomiyası (Krasvol 1964)
Səviyyələri, şagird davranışının xüsusiyyətləri

1. Məqbul saymaq-Şagird hər hansı bir təlim prosesində iştirak etmək üçün stimullaşdırılır .
2. İnandırmaq-Şagird təlim prosesində fəal iştirak edir, suallara cavab, hadisələrə reaksiya verir.
3. Dəyərləndirmək-Şagird hər hansı əşya və ya hadisənin dəyərləndirilməsinə xidmət edir.
4. Təşkil etmək- Ümumilikdə dəyərlər sisteminin yaradılmasına aid edilir. Şagirdin ömür fəlsəfəsinin yaradılmasına xidmət edən təlim məqsədləri bu kateqoriyaya əsaslanır.
5. Dəyər və dəyərlər sistemini xarakterizə etmək. Bu mərhələdə fərd davranışlarını nəzarətdə saxlayan və həyat tərzini müəyyənləşdirən dəyərlər sisteminə malikdir.







Sual 49 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


İdrak taksonomiyasının yenilənmiş versiyası haqqında mətndə yanlış olan nədir?

İdrak prosesinin səviyyəsini əks etdirən koqnitiv təlim məqsədlərinin ifadəsində dəyişiklik olub. Taksonomiya səviyyələri isimlərlə yox, feillərlə ifadə olunub. Məsələn, "bilik" əvəzinə "yadda saxlamaq", "anlama" əvəzinə "anlamaq", "tətbiq etmə" əvəzinə "tətbiq etmək", "analiz" əvəzinə "ayırmaq" və s. Bununla taksonomiyanın istifadəçisində fəaliyyət baxımından idrak prosesinin qurulması prinsipləri haqqında daha aydın təsəvvürlər yaradılır.







Sual 50 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Daimi təhsil tələbatını stimullaşdıran, həyatı boyu öyrənmək bacarıq və istəyini həyata keçirən kompetensiyalardır:







Sual 51 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Görkəmli rus psixoloqu müasir pedaqoji psixologiyanın banilərindən biri olan L.S. Vıqotskinin nəzəriyyəsinə görə, təlim inkişafı qabaqlamalı, uşağın-qarşıdakı (yaxın) inkişaf zonasına yönəlməlidir. Bu inkişaf zonasında uşağn potensial imkanları mərkəzləşib, onları aktuallaşdırmaq üçün xüsusi təlim şəraiti yaradılmalıdır. Buna nail olmaq üçün şagirdlərə imkanlarına uyğun, lakin bir qədər mürəkkəb tapşırıqları müstəqil həll etmək təklif edilməlidir. Eyni zamanda müəllim və digər böyüklər suallar verməklə onları problemin həllinə istiqamətləndirməlidirlər.

Kontekstə əsasən müasir təlimin prinsipinin adını müəyyən edin.







Sual 52 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 53 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Təqdim olunan sözlər İdrak taksonomiyasının hansı səviyyəsinə uyğundur?

•    aşkar et
•    sorğu apar
•    müqayisə et
•    sınaqdan keçir
•    tədqiq et
•    yoxla
•    tutuşdur
•    kateqoriyanı müəyyən et
•    fərqləndir
•    araşdır
•    aşkar et
•    sorğu apar







Sual 54 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


1990-cı ildə geniş bərabərlik və sosial ədalətin inkişafı ilə bağlı olan və ictimai təşkilatlarda İnsan Hüquqları məsələlərinə diqqətin artırılmasına gətirib çıxarmış təşəbbüsdür. Əxlaqi və hüquqi mülahizələr bu təşəbbüsün vacibliyini bir daha təsdiqləyir.
Şagirdlərin müxtəlifliyini nəzərə alır və bütün şagirdlərə kurikulumun məzmunu haqqında biliklər verir. İcmalar arasında fərqlər yaradan və bəzi adamlara bərabər münasibətin göstərilməsinə və ədalətli şəkildə təmsil olunmasına mane olan mədəni cahillik, fiziki əlillik, irqçilik, cinsi ayrıseçkilik, yaş ayrıseçkiliyi, homofobiya və bu qəbildən olan problemlər burada aradan götürülür.

Fikirlər hansı kurikulumun xüsusiyyətini əks etdirir?







Sual 55 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Şagirdin anlayışını qiymətləndirmək üçün sürətli və effektiv istifadə edilə biləcək formativ qiymətləndirmə üsuludur. Onun əsas məqsədi mübahisəli mövzulara dair şagirdləri müzakirələrə cəlb etmək və onların fikirlərini qiymətləndirməkdir.

Tam razıyam;
Qismən razıyam;
Qismən razı deyiləm;
Qətiyyən razı deyiləm;
cavablarından istifadə olunur.







Sual 56 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Qədim Roma pedaqoqu Kvintilyanın fikrincə əsl müəllim hansı keyfiyyətlərə malik olmalıdır? 

1 - Tərbiyədə əsasən rəğbətləndirmə metoduna üstünlük verməlidir. 
2 - Uşaqları sevməlidir.
3 - Uşaqları diqqətlə öyrənməlidir. 
4 - Uşaqların tərbiyəsi ilə ən təcrübəli adamlar məşğul olmalıdır. 
5 - Mükafat və cəzanı tətbiq etməyi bacarmalıdır.







Sual 57 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Uyğunluğu müəyyən edin.

1 - Pedaqoji ustalıq 
2 - Pedaqoji proses 
3 - Pedaqoji biliklər 

a - . . . dedikdə müəllimlərin pedaqoji fəaliyyəti yüksək səviyyədə həyata keçirə
bilmə qabiliyyəti başa düşülür. 
b - əsasında pedaqoji şüur və düşüncə, yəni fəaliyyət və yanaşmanın prinsip və qaydaları durur. 
c - Bura prosesin həm özünün qanunauyğunluqları, həm də prosesin iştirakçılarının qanunauyğunluqları mühüm təsir göstərir.







Sual 58 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Buraxılmış səviyyəni müəyyən edin.

Psixomotor taksonomiya (Kennes Mur 1972)

Mərhələləri və fəaliyyətin xüsusiyyətləri

1. Hissetmə- Hərəkətlərin icrasından əvvəl öz imkanlarını müəyyənləşdirir.
2.Hazırolma-Hərəkətlərin icrasına hazırlıq işləri aparır.
3.Təqlidetmə- Nümayiş etd Hərəkətlərin icrasından əvvəl öz imkanlarını müəyyənləşdirir.
irilən hərəkətləri təkrarlayır.
4.Mexanizmin mənimsənilməsi-Hərəkətləri qaydalara uyğun yerinə yetirir.
5._________ formalaşmış hərəkətlər nümayiş etdirir.
6. Uyğunlaşma-Hərəkətin icrası zamanı yaranmış problemi həll etmək üçün davranışında dəyişiklik edir.
7. Yaradıcılıq-Yeni fəaliyyət nümunələri yaradır.







Sual 59 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70








Sual 60 - 60

Test tərtibçisi: Günel Əliyeva
MİQ imtahanına GÜNEL ƏLİYEVA ilə hazırlaşın
Yeni qruplara qeydiyyat davam edir
Qiymətlər və əlavə məlumat üçün 
Əlaqə: 012 597 04 35  Whatsapp: 070 818 70 70


Qarışqa 52 sm dərinliyində quyudan gündüzləri 8sm dırmaşır, gəcələri isə 3 sm aşağı sürüşür. Qarışqa quyunun dibindən neçə günə çıxar?







"Kurikulum Tədris Mərkəzi" artıq fiziki kursları ilə də xidmətinizdədir. Müdavimlərimiz www.kurikulum.az saytının bütün resurslarından il boyu ödənişsizlimitsiz istifadə edə bilər. Ətraflı məlumat üçün:

Ünvan:
Nizami m/s-in yaxınlığı, Rəsul Rza küç. 125

Əlaqə:
Telefon: (012) 597 04 35 
WhatsApp: (070) 818 70 70

İstifadəçi rəyləri

4.9

Total nəticə

%0%0%0%10%90
Rəylər

"Kurikulum Tədris Mərkəzi" artıq fiziki kursları ilə də xidmətinizdədir. Müdavimlərimiz www.kurikulum.az saytının bütün resurslarından il boyu ödənişsizlimitsiz istifadə edə bilər. Ətraflı məlumat üçün:

Ünvan:
Nizami m/s-in yaxınlığı, Rəsul Rza küç. 125

Əlaqə:
Telefon: (012) 597 04 35 
WhatsApp: (070) 818 70 70