İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Sınaq 4


Natiq Vahidov


NV ACADEMY
Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)

 

Mətndəki məcazi mənalı ilk söz hansı sözlə başlayan cümlədə işlənmişdir?







Sual 2 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)


Hansı bənddə verilmiş cümlələr mətndə nömrələnmiş yerinə qoyulsa, mətni məzmun cəhətdən tamamlayar?







Sual 3 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)


IV abzasın sonuncu cümləsində nöqtələrin yerinə hansı fikirlər yazılsa, məzmun ardıcıllığı pozulmaz?

1. get-gedə mürəkkəbləşmişdir.

2. sonradan uşaq oyununa çevrilmişdir.

3. unudularaq yaddaşlardan silinmişdir.

4. uşaqlar üçün əlçatmaz olmuşdur.

5. get-gedə asanlaşdırılaraq oyuna çevrilmişdir.







Sual 4 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)


Mötərizə daxilində verilmiş sözlərdən hansı mötərizədən əvvəlki sözün yerində işlənsə, cümlənin mənası dəyişər?







Sual 5 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)


Mətnin giriş hissəsinə əsaslanmaqla hansı fikri irəli sürmək mümkündür?







Sual 6 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)


Doğru fikri müəyyənləşdirin.

Altından xətt çəkilmiş və tünd hərflərlə yazılmış söz...







Sual 7 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)








Sual 8 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)


Mətnin neçənci abzasında bir-biri ilə ziddiyyət təşkil edən fikirlərə yer verilmişdir?







Sual 9 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)


Mətndəki məlumatlara əsasən hansıların səbəbini müəyyənləşdirmək mümkün deyil?







Sual 10 - 10

Hadar-hadar

 

I Xalqımızın tarixinin, zəngin mədəni irsinin yaşadılmasında xalq oyunlarının rolu çox böyükdür. Belə oyunlardan biri də “Hadar-hadar” adlanır.

II Hadar-hadar, adətən, yazın əvvəllərində və payızda keçirilir. Oyunda ikidən beşədək oyunçu iştirak edir. Hər oyunçu özü ilə 50-60 sm uzunluğu olan və ucları yonulan çoxlu ağac gətirir. Bu ağaclara hadar deyilir.

III Oyuna başlamadan əvvəl (qabaq) böyük dairə çəkilir. Oyuna ilk başlayan oyunçu püşk yolu ilə müəyyənləşdirilir. Oyunçu ağacların birini var gücü ilə dairənin ortasında (mərkəzində) yerə vurur. Ağac yerə batmalıdır, nə qədər dərinə batsa, bir o qədər yaxşıdır. Onun arxasında digər oyunçular eyni qayda ilə ağaclarını bir-bir həmin ağacın böyrünə (üstünə) vururlar. Sonrakı oyunçular ağaclarını yerə zəif batan ağacın yanına basdırmağa çalışırlar. Əsas məqsəd rəqib oyunçuların ağaclarını yerdən çıxarmaqla öz ağacını yerə bərk basdırmaqdır. Hadarı yıxılmış oyunçu uduzmuş olur. Bununla da oyun bitmiş sayılır. Hadarı bitmiş oyunçuya növbəti dəfə şans (fürsət) verilir. Həmin oyunçu ehtiyat hadarlarını işə salır. Oyun ehtiyatda olan ağaclar qurtaranadək davam edir. (1)

IV Uşaqların inkişafında oyunun əhəmiyyətli rolu vardır. Belə ki “Hadar-hadar” uşaqları çevikliyə (cəldliyə) alışdırır və onlarda güc yaradır. Oyunun yaranması haqqında müxtəlif ehtimallar mövcuddur. Bu ehtimallardan biri onun hərblə bağlı olması ilə bağlıdır. Çox güman ki, çevikliyin və gücün əhəmiyyətli yer tutması bu fikrin yaranmasına səbəb olmuşdur. Bu fikri irəli sürənlər iddia edirlər ki, hərblə bağlı bu fəaliyyət ....................

V Oyun daha çox “Hadar-hadar” adlansa da, başqa adlarla da tanınır. Məsələn, Bakıətrafı kəndlərdə bu oyuna “Şeşpər-şeşpər” və “Şumaqədər” deyilir. (2)








Rəylər