İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Sertifikasiya İmtahan sualları 20.06.2025

MİQSERTİFİKASİYA

Bəxtiyar Əliyev

4.5

Bəxtiyar Əliyev

Sertifikasiya İmtahan sualları 20.06.2025

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 16 01:20:00

"Dərs dinləməsində müşahidə edirsiniz ki, problem həll etməyə yönələn  tapşırıqları  icra edərkən şagirdlər məsələyə müxtəlif nöqteyi-nəzərdən baxmaqda çətinlik çəkir, buna görə də problemin səmərəli həll yolunu müəyyənləşdirə  bilmirlər. Bu situasiyada problem yaradan məqam hansıdır və problemi həll etmək üçün müəllimə verilən hansı tövsiyə daha effektiv hesab edilə bilər?"







Sual 2 - 16 01:20:00

Cədvələ əsasən uyğunluğu müəyyən edin.







Sual 3 - 16 01:20:00

“Müəllimin sinifdə şagirdlər arasında birgə öyrənmə və qarşılıqlı əlaqənin inkişafı etdirmək istəyir.” Bunun üçün müəllimin istifadə etdiyi strategiyalardan hansı yanlışdır?







Sual 4 - 16 01:20:00

“Bir şagird dərsdə aktiv iştirak etsə də, digər şagirdlərin sözünü tez-tez kəsir və öz fikirlərinə daha üstün tutur. Bu, sinifdə narazılıq yaradır.” Müəllim hansı yanaşma ilə həm şagirdin fəallığını qoruyar, həm də sinifdə əməkdaşlıq mühitini dəstəkləyər?







Sual 5 - 16 01:20:00

“Müəllim sinifdə qrup işi təşkil edərkən əvvəlcə hər bir şagirdin təlimdəki güclü və zəif tərəflərini müşahidə edir. Daha sonra qrupları balanslaşdırılmış şəkildə formalaşdırır ki, hər qrupda müxtəlif bacarıq səviyyəsi olsun. Məqsəd təcrübəlilərin öyrədiciliyinə dəstək verilməsidir.” Bu yanaşma haqqında hansı fikir daha əsaslandırılmışdır?







Sual 6 - 16 01:20:00

Bir neçə dərsdir ki, şagirdin göstərdiyi təşəbbüskar və ünsiyyətçi davranışlardan uzaqlaşaraq sanki passiv və maraqsız görünür. Dərsdə verilən suallara cavab vermir, qrup işlərində iştirakı minimumdur. Müəllim onun bu halını müşahidə edir və vəziyyətin daha dərin səbəbləri ola biləcəyini düşünür. Müəllim bu şagirdə yanaşma məsələsində hansı davranışla həm təlimə cəlb etmək, həm də emosional dəstək məqsədlərinə daha yaxın olar? 







Sual 7 - 16 01:20:00

"Müəllim şagirdlərə baxdıqları  videodan əsas fikirləri qeyd etməyi tapşırır. Prosesə başlamazdan əvvəl şagirdlərə deyilir ki, onunla qeydlər əsasında müzakirə təşkil olunacaq, bu səbəbdən arqumentlərdən istifadə edə biləcəkləri məlumatları da qeyd etsinlər." 

Müəllimin məqsədi haqqında aşağıda verilmişlərdən yanlış olanı müəyyən edin

1. Müəllim şagirdlərin yalnız qeyd götürmə bacarığını formalaşdırır; çünkü götürülən qeydlər düzgün olmalıdır ki, məqsədəuyğun istifadə oluna bilsin. 

2. Müəllim şagirdlərdə fəal dinləmə bacarığı formalaşdırır; çünkü bu bacarıq olmasa, qeydlər götürə bilməz. 

3. Müəllimin məqsədi şagirdlərdə fikirlərini arqumentlərlə ifadə etmə bacarığı formalaşdırmaqdır; çünki nitq inkişafında çox vacibdir. 

4. Müəllimin fəaliyyətinin məqsədi əvvəlcədən elan etməsi şagirdlərin  fəaliyyətinin məqsədyönlü olmasına xidmət edir.







Sual 8 - 16 01:20:00

"Siz iki fərqli  müəllifin  yazdığı eyni mövzu üzrə esselərini  oxuyun. Hər iki essedə müəllifin üslubunu müqayisə edin. Eyni zamanda esselərdə çatışmayan elementləri qeyd edin və onları necə təkmilləşdirilməli olduğunu müzakirə edin. Bu tapşırıq Blum taksonomiyasının hansı mərhələsinə aid edilir və hansı təfəkkür növünün inkişafına xidmət edir?" 







Sual 9 - 16 01:20:00

"Şagirdlərə qrup şəklində tapşırıq verilir: onlar müasir texnologiyaların insanlar arasındakı münasibətlərə təsirini araşdırmalı, bu mövzuda sosial sorğular keçirməli, əldə etdikləri nəticələri diaqram və qrafiklərlə təqdim etməlidirlər. Həmçinin bu təsirin cəmiyyətin psixoloji rifahına necə təsir etdiyini qiymətləndirilər". Bu fəaliyyətdə hansı növ inteqrasiya tətbiq olunur?







Sual 10 - 16 01:20:00

Hansı fikir yanlışdır?

1. Eyni metod bir sinifdə işləyibsə, eyni yaş səviyyəsinə uyğun digər sinifdə də dəyişdirilmədən tətbiq olunmalıdır. Çünki şagirdlərin yaş səviyyəsi və idraki fəallğı bir-birinə yaxın olur.

2. Şagirdin öyrənmə tərzinə uyğun metod seçmək müəllimin pedaqoji çevikliyinin göstəricisidir.

3. Dərs zamanı metodun dəyişdirilməsi şagirdin diqqətini dağıdır, buna görə də dərs əvvəlcədən tam sabit quruluşda aparılmalıdır.

4. Tədris metodlarının seçimi yalnız təlim nəticələrinə əsaslanmalı, şagirdin maraqları nəzərə alınmamalıdır.

5. Metodik çeviklik müəllimin dəyişən öyrənmə vəziyyətlərinə adaptasiya bacarığını əks etdirir.







Sual 11 - 16 01:20:00

"Bir müəllim müzakirəyə əsaslanan təlim metodlannı dərsdə tətbiq etdikdə bəzi şagirdlərin bu prosesdə passiv qalması ilə qarşılaşır . O , bu müşahidədən sonra bütün dərsləri mühazirə üsulu ilə keçməyə qərar venr”, Müəllimin bu qərən fərdi öyrənmə ehtiyacları və fəal təlim prinsipləri baxımından necə dəyərləndirilməlidir?







Sual 12 - 16 01:20:00

"Müəllim dərslərində formativ qiymətləndirmə zamanı konstruktiv əks-əlaqə verir, lakın bir neçə şagird yalnız yekun summativ qiymətə fokuslandığı üçün dərs zamanı verilən tapşırıqlara laqeyd yanaşır. Onlar hesab edirlər ki, yalnız “qiymət yazılan” fəaliyyətlər əhəmiyyətlidir.” Bu vəziyyətdə müəllimin atacağı hansı addım formatıv qiymətləndirmənin əhəmiyyətini şagirdlərə daha eftektiv çatdıra bilər?







Sual 13 - 16 01:20:00

Cütlərlə iş “Şagirdlərə tapşırılır ki istənilən bir ölkə seçsinlər və həmin ölkənin mədəniyyətini əks etdirən vasitələri sərgidən nümayiş etdirsinlər. Sinifdə şagirdlərdən  ikisi ortaq qərara gələ bilmir. Hər biri öz istədiyi ölkə ilə bu səgdə iştirak etmək istədiyini bildirir”. Bu proses müşahidə edən müəllim problemi necə həll etsə daha effektiv olar?







Sual 14 - 16 01:20:00

İnformasiya savadlılığı bacarığı formalaşdırılmasına aid doğru fikirləri müəyyənləşdirin

1.şagirdlərə tənqidi düşünmə bacarıqları öyrədilir və onlar qarşılaşdıqları məlumatları sorğulamadan təhlil etməyə təşviq edilir

2 . şagirdlərə mətbuatda geniş istifadə olunan qərəzli həqiqəti əks etdirməyən, təbliğ və tənqid olunan fikirləri fərqləndirmək öyrədilir

3. Şagirdlər etik məlumatlardan istifadəyə təşviq edilir və onlara mənbələrə düzgün istinad etmək və lazım olan yerdə rəy vermək öyrədilir

4. Doğru olduğu halda istənilən məlumatı istənilən yerdə istifadə etməyin məqsədə uyğun olması şagirdlərə öyrədilir







Sual 15 - 16 01:20:00

Problem əsaslı dərs zamanı bəzi şagirdlər problemin həlli üçün təklif etdiyi yolları öz baxış bucağından şərh edir mənbələri təhlil edərək fərqli nəticələrə gəlməyə çalışırlar. Lakin müəllim təqdimatları dinlədikdən sonra bildirir ki , toplanan faktlar olduğu kimi dəqiq və şərh edilmədən təqdim edilməlidir. Əks halda bu, digər şagirdlərin düşünmə prosesini fərqli istiqamətə yönəldə bilər. Buna görə də şagirdlərin fərdi yanaşmasını qəbul etmir .

 

 Müəllim dərs prosesində nəyi yanlış edir







Sual 16 - 16 01:20:00

Hansı fikir yanlışdır?

1.Yoldaş qiymətləndirilməsinin aparılması şagirddə metakoqnetiv bacarıqların inkişaf etdirir

 2. Təlim nəticəsinin fəaliyyət hissəsi dərsin məqsədlərini əks etdirməli və ölçə bilən olmalıdır

3. Problem həll etmə bacarığı hər kəsdə inkişaf etdirilməlidir, çünki bu həyatı bacarıq istənilən sahədə çox vacibdir

 4. Tənqidi təfəkkürün daha çox inkişaf etdirilməsi şagirdə problem həlletmə, təhliletmə kimi həyatı bacarıqları formalaşdırır.

5. Abstrakt düşüncəyə malik olan insanlar hər zaman problem həllinə yeni yanaşma nümayiş etdirirlər.







Bəxtiyar Əliyev

İstifadəçi rəyləri

4.5

Total nəticə

%0%0%0%50%50
Rəylər

Aynhh

15-11-2025
Aynhh 15-11-2025

Xtctgyuui

Davamını oxu

kamilov mayis

21-10-2025
kamilov mayis 21-10-2025

cox saxolun herbiye aidde testler olsa cox yaxsi olar evelceden cox tesekkur edurem

Davamını oxu

Bəxtiyar Əliyev