150 Mbayt tutuma malik fayl müəyyən mübadilə kanalı ilə saniyədə 150 Kbit sürətlə ötürülür. Bu zaman ərzində 2400 Kbit/san sürətlə digər mübadilə kanalı ilə neçə Mbayt tutuma malik fayl ötürmək olar?
Kompüterin multimedia qurğularına aiddir:
Kompüterin videokartı;
CD-ROM/RW;
Monitorun korpusu;
Səsucaldanlar;
Mikrofon;
Klaviatura;
Maus.
Matrisli printerlərin çap sürəti necə ölçülür.
Əməliyyat sisteminin köməyi ilə hansı əməliyyatları aparmaq olar?
kompüter və istifadəçi arasında dialoq yaranır;
yazı yazmaq
cədvəl qurmaq
kompüter idarə olunur;
istənilən proqram başladılır və s.
Görüntünün aşağı keyfiyyətli variantının ünvanı göstərən atribut hansıdır.
WIMAX texnologiyasının sürəti maksimum nə qədərdir.
Verilmiş URL haqqında yalnışdır.
https://mhmedu.com/miq/sənəd.pdf
Hücrəsəl sistem haqqında deyilən fikirlərdən hansı doğru deyil.
Uyğunluğu tapın.
a. Koaksial kabel
b. Sarınmış cütlük kabeli
c. Fiber-optik kabel
d. 10Base-T
e. 10Base-2
f. 10Base-FL
g. 10Base-5
Miqyasına, yəni bəndlər arasındakı məsafəyə görə şəbəkələr necə təsnif edilir.
Aşağıdakı fikirlərdən biri yalnışdır.
Uyğunluğu müəyyənləşdirin və düzgün cavab variantını qeyd edin.
a. elektron kitab
b. elektron təhsil
c. elektron hökumət
d. elektron mağaza
e. e-gov.az
f. amazon.com
g. e-resurs.edu.az
h. e-derslik.edu.az
"Müəllim şagirdlərini Vətən müharibəsində iştirak etmiş qazilərin görüşünə aparır. Məqsəd Vətən müharibəsində iştirak etmiş qazilərimizi, onların göstərdikləri igidlik və şücaəti şagirdlərə tanıtmaqdır". Bu fəaliyyət şagirdlərdə hansı səriştənin formalaşdırılmasına və pedaqoji prosesin tələblərindən hansının reallaşmasına xidmət edir?
Uyğunluğu tapın.
1.Peşəkarlıq və fərdi məsuliyyət
2.Mədəni davranış
a.Müəllim dərs zamanı şagirdlərin arasındakı mübahisələrə qarışmır, sadəcə sinif rəhbərinə şikayət edirdi.
b. Məktəbdaxili tədbirlər zamanı şagirdlərin tədbirə getməsinə şərait yaratmayan müəllim bu zaman onlara test həll etdirirdi.
c. Şagirdlərdən birinin daima ləhcə ilə danışması, dialektlərdən istifadə etməsi müəllimin daima onu məsxərəyə qoymasına səbəb olurdu.
Uyğunluğu müəyyən edin.
1. Gələn turistlərin bir neçəsi sarışındır. Ruslar sarışın olur. Deməli, gələn turistlərin hamısı rusdur.
2. Övladınız son zamanlar dərsə hazırlıqsız gəlir. Demək istəyirsiniz ki, mən yaxşı valideyn deyiləm?
3. Yağlı xörəklərin yeyilməsi məsləhət görülmür, çünki sağlamlığa ziyandır. Məndə yağlı yeməklər yemirəm, çünki sağlamlığa ziyandır.
4. Test tapşırıqlarının cavablarının çoxu səhvdir. Demişdim ki, imtahana qədər telefondan istifadəyə məhdudiyyət qoy. Telefondan istifadə etmirdim, sadəcə, gələn bildirişləri silirdim.
a. sirkulyar arqument
b. "boş adam" xətası
c. həddən artıq ümumiləşdirmə
d. çoxmənalı danışmaq
Dərsin sonunda müəllim şagirdlərdə refleksiya bacarığını formalaşdırmaq üçün çıxış bileti strategiyasından istifadə edir. Şagird bu strategiya nəticəsində özünün irəliləyişi haqda məlumat əldə edir. Artıq müəllim olmadan da özü bu strategiyadan özünüqiymətləndirmə üçün istifadə edir.
Bu zaman şagird Affektiv sahənin hansı mərhələsinə uyğundur?
Mətnin sonluğunu dəyişərək adlandırın. Bu tapşırıq biliyin və təfəkkürün hansı növünə, İdra ki sahənin hansı mərhələsinə uyğundur?
"2.2.2. Mətni tərkib hissələrinə ayırır". Altstandartının reallaşması üçün istifadə olunan mövzunu müəyyənləşdirin.
Verilən fikirlərdən hansı yanlışdır?
Dərs zamanı refleksiya fəaliyyəti haqqında verilənlərdən biri yanlışdır.
Müəllim lövhədə "İşləməyən dişləməz" atalar sözünü yazır və uşaqlara tapşırır ki, bu atalar sözünə aid fikirləri qeyd etsinlər. Müəllim hansı üsuldan istifadə etmiş sayılır?
Uyğunluğu müəyyən edin.
1. Qiymətləndirilməsi zamanı daha çox yoldaş qiymətləndirilməsindən istifadə olunur.
2. Fərddaxili intellektli uşaqlar üçün daha məqsədə uyğundur.
3. Eyni bir fəaliyyət bütün sinfi əhatə edir.
a. Auksion üsulunun tətbiqi zamanı istifadə olunur.
b. Sinifdə şagird sayının çox olması bu iş formasının keçirilməsində çətinlik yarada bilər.
c. Uşaqların rəyvermə qabiliyyəti yüksək olmalıdır.
Asinxron təhsillə sinxron təhsilin oxşar xüsusiyyəti hansıdır?
Yanlış fikri müəyyənləşdirin.
Bu intellektə sahib uşaqlar üz ifadəsini, səs tembrini və səs tonunu, jestlərini incəliklərinə qədər hiss edirlər. Eynilə, bu "siqnallara" qarşı da həssas olurlar. Söhbət hansı intellektdən gedir?
I hökm: Çoxnövlü intellekt nəzəriyyəsinə görə sözlərlə düşünən uşaqlar verbal linqivistik intellekte malik olurlar.
Il hökm: Şagirdlərdən birinin şifahi və yazılı nitqi digərlərindən seçilir.
Nəticə: Deməli, Qardner nəzəriyyəsinə görə şagirddə verbal-linqivistik intellekt üstünlük təşkil edir.
Müəllim "Xocalı soyqırımı" gününü şagirdlərə anlatmaq üçün videoçarx və səhnəcik hazırlamışdı. Müəllim mövzunu şagirdlərə müxtəlif üsullar ilə çatdırmaqla hansı nəzəriyyəyə əsaslanır?
İnsanın səhvi nə olursa olsun onlara edam cəzası verilməməlidir deyə düşünən biri "Mənəvi inkişaf" in hansı mərhələyə aiddir?
Şagirdlərdən birinin yoldaşı ilə arasında anlaşılmazlıq yaranır. Şagird düşünür ki, mən özümü düzgün ifadə edə bilsəydim bu hal baş verməzdi. Verilmiş situasiyaya əsasən şagirdin Emosional zəkanın hansı mərhələsinin inkişafına ehtiyacı olduğunu müəyyən edin.