İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 30 00:30:00

Aşağıdakı fikirlərdən biri yanlışdır.







Sual 2 - 30 00:30:00

Dərsin məqsədi ilə bağlı verilən cavablardan hansılar doğrudur?

1. Əsas məqsədi şagirdlərə dərs ərzində hansı fəaliyyətləri edəcəklərini bildirməkdir.

2. Dərsin məqsədi şagirdin öyrənməsini təmin etmək üçün hazırlanır.

3. SMART metodundan istifadə məqsədəuyğun hesab edilir.

4. Şagirdlərə dərsin məqsədini elan etmək mütləq deyil.

5. Dərsin məqsədinin spesifik olması məqsədin dəqiq və aydın ifadə edilməsi deməkdir.

6. Bir dərs üçün dərsin məqsədinin sayı ilə bağlı məhdudiyyət yoxdur.







Sual 3 - 30 00:30:00






Sual 4 - 30 00:30:00






Sual 5 - 30 00:30:00

4.1.1. Cümləni məqsəd və intonasiyasına görə ( nəqli, əmr, nida, sual)  növlərinə ayırır.

Standarta uyğun olmayan təlim məqsədini müəyyən edin.







Sual 6 - 30 00:30:00

2.2.2. Mətnin tərkib hissələrini fərqləndirir.

Standarta uyğun olmayan təlim məqsədini müəyyən edin.







Sual 7 - 30 00:30:00

Düzgün müəyyən olunmuş təlim nəticələrini seçin

1. Düzbucaqlının sahəsini tapmağı öyrədir

2. Cümləni təhlil etməyi bilir

3. Cihazlarla bağlı öyrəndiklərini ümumiləşdirir

4. Maye dərmanın həcmini müəyyənləşdirməyi bacarır

5. Çay və gölü müqayisə edir

6. Azərbaycan musiqisinin inkişafında rolu olan musiqiçiləri tanıyır







Sual 8 - 30 00:30:00

Düzgün olmayan təlim məqsədini müəyyən edin







Sual 9 - 30 00:30:00

Aşağıdakılardan biri yanlışdır







Sual 10 - 30 00:30:00

“Ölçülə bilən olmalıdır” deyəndə nə nəzərdə tutulir?







Sual 11 - 30 00:30:00

Aşağıdakı fikirlərdən biri doğrudur







Sual 12 - 30 00:30:00

Real imkanlar nəzərə alınmalıdır” deyəndə nə nəzərdə tutulur?







Sual 13 - 30 00:30:00

Dərsin məqsədinin spesifik olması nə deməkdir?







Sual 14 - 30 00:30:00

“ Dərsin sonunda şagirdlər sözləri fonetik təhlil etməyi öyrənəcək, oxu zamanı səlist nitqlə oxuyacaq və esse yazmağı öyrənəcəklər”. Gündəlik planlamada qeyd edilmiş təlim nəticələrində hansı tələb pozulmuşdur?







Sual 15 - 30 00:30:00






Sual 16 - 30 00:30:00

Dərsdən gözlənilən təlim nəticəsinə aid olmayan fikri seçin







Sual 17 - 30 00:30:00

Dərsdən gözlənilən təlim məqsədi haqqında deyilənlərdən biri yanlışdır







Sual 18 - 30 00:30:00

“ Əldə oluna bilən olmalıdır” dedikdə təlim məqsədləri ilə bağlı nə nəzərdə tutulur?







Sual 19 - 30 00:30:00

“Müəyyən vaxt müddəti nəzərə alınmalıdır” deyəndə nə nəzərdə tutulur?







Sual 20 - 30 00:30:00

“ Dərsin sonunda şagirdlər ehtimalla bağlı məsələləri etməyi öyrənəcək, mürəkkəb tənlikləri həll etməyi öyrənəcək və dəyişənli ifadələrlə bağlı məsələlər tərtib edəcəklər”. Gündəlik planlamada qeyd edilmiş təlim nəticələrində hansı tələb pozulmuşdur?







Sual 21 - 30 00:30:00

Hansı fikir yanlışdır?







Sual 22 - 30 00:30:00

Verilənlərdən biri təlim məqsədlərinin çıxarılması ilə bağlı yanlış məqamlara aid deyil







Sual 23 - 30 00:30:00






Sual 24 - 30 00:30:00

Dərsin məqsədi ilə bağlı edilən səhvlərə aid deyil







Sual 25 - 30 00:30:00

Düzgün olmayan təlim məqsədini müəyyən edin







Sual 26 - 30 00:30:00






Sual 27 - 30 00:30:00

“Məruzəni yazılma ardıcıllığına əməl edərək yazır” təlim məqsədi hansı alt standarta aiddifr?







Sual 28 - 30 00:30:00

Təlim nəticələri ilə bağlı yanlış fikri müəyyən edin







Sual 29 - 30 00:30:00

Təlim nəticəsi necə olmalıdır? ( Biri yanlışdır)







Sual 30 - 30 00:30:00

Yanlış müəyyən olunmuş təlim məqsədini seçin







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər