Gülər Hüseynova
Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə : Onlayn qruplar : 055 841 61 11 Əyani kurslar : 055 787 21 23 İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.
Portfolio metodu ilə bağlı yanlış fikiri seçin.
Akademik ilin əvvəlindən hazırlanır və bunu ilin sonuna qədər davam etdirmək lazımdır.
Şagirdin bilik, bacarıq və nailiyyətlərinin inkişafını əyani olaraq müşahidə etməyə imkan verir.
Şagird özü vaxtaşırı portfolio ilə tanış olaraq özünü qiymətləndirir.
Valideynlər, məktəb direktoru və digərləri ilə müzakirə zamanı əyani dəlil kimi istifadə oluna bilər.
Burada istənilən qiymətləndirmə nəticəsini yerləşdirmək olmaz.
Səhvi seçin.
Portfolioya müəllim və ya digər mütəxəssislər (psixoloq, həkim və s.) tərəfindən aparılan qiymətləndirmə nəticələri əlavə oluna bilər.
Portfolio valideynə övladının təlim nailiyyətləri haqqında ətraflı məlumat almağa şərait yaradır.
Portfolioya özünü və yoldaş qiymətləndirməsinin nəticələrini qeyd etmək olar.
Portfolioda toplanmış sənədlər yalnız müəllimlər tərəfindən analiz edilir.
İstənilən yerdə aparılan qiymətləndirmə nəticələrini portfolioya toplamaq olar.
Portfolio qiymətləndirməsinin əsas amillərinə aid deyil?
Refleksiya
Portfolionun qiymətləndirilməməsi
Portfolio qiymətləndirilməsində şagird və valideynlərin rolu
Portfolio qiymətləndirilməsinin tətbiqi ilə bağlı bəzi çətinliklər
Təlim nəticələrinə əsasən naliyyət dəlillərinin toplanması
Uyğunsuzluğu müəyyən edin.
Portfolioda toplanan sənədlərin həcmi çox kiçik olmalıdır.
Portfolionun qiymətləndirmə meyarı seçilən qiymətləndirmə dəlillərinə əsasən müəyyənləşdirilir.
Şagird öz portfoliosunun istifadəsində sərbəst olmalıdır.
Portfolionun qiymətləndirilməsi zamanı müəllim konfidensiallığın qorunmasını təmin etməlidir.
Portfolioda sənədlərin ya çap, ya da elektron şəkildə toplanması mümkündür.
Portfolio qiymətləndirməsi nə zaman əhəmiyyətsiz ola bilər? Biri uyğun deyil.
Şagirdlərin portfolioya çıxışı olmadıqda
Portfolio yalnız müəllim tərəfindən qurulduqda
Şagirdlər öz işlərini qiymətləndirmədikdə
Portfolio qiymətləndirməsi həmişə həyata keçirildikdə
Qiymətləndirmə meyarları və əks əlaqə düzgün verilmədikdə
Geniş mənada bir sıra ölkələrdə ümumi təhsil haqqında məlumat toplamaq və ondan bu və ya digər şəkildə şagirdlərin öyrənməsini təkmilləşdirmək üçün nəzərdə tutulur. Söhbət qiymətləndirmənin hansı istiqamətindən gedir?
Məktəbdaxili qiymətləndirmə
Formativ qiymətləndirmə
Diaqnostik qiymətləndirmə
Beynəlxalq qiymətləndirmə
Milli qiymətləndirmə
Hansı qiymətləndirmə şagirdlərin təlim göstəriciləri əsasında ümumi təhsilin mövcud vəziyyəti barədə təsəvvür əldə etmək, problemləri aşkara çıxarıb həlli yollarını müəyyənləşdirmək, digər ölkələrlə müqayisələr aparmaq üçün aparılır?
Summativ qiymətləndirmə
Beynəlxalq qiymətləndirmənin bu növünün bacarıqları üç kateqoriyada qiymətləndirilir: təməl, orta, yüksək:
Portfolio
PİRLS
PİSA
TİMSS
STEM
TIMSS beynəlxalq qiymətləndirməyə aiddir:
Üç ildən bir keçirilir.
Oxuyub yazma, anlama bacarığını inkişaf etdirir.
Şagirdlərin biliklərini Praktikiada tətbiq etmək bacarığını qiymətləndirir.
Təbiət elmləri və riyaziyyat üzrə bilikləri yoxlayır.
Beş ildən bir keçirilir.
Beynəlxalq tədqiqat oxu və mətni anlama keyfiyyətinin araşdırılmasına xidmət edən qiymətləndirmə necə adlanır?
4N1KH
PISA
TIMSS
PIRLS
Bütün dünya üzrə məktəblilərin funksional savadlılığını və bilikləri praktikada tətbiq etmək bacarığını qiymətləndirməyə xidmət edir. Beynəlxalq şagird qiymətləndirilməsi proqramı necə adlanır?
SMART
Layihə əsaslı öyrənməyə əsaslanan beynəlxalq proqram hansıdır?
Hoopla
Riyaziyyat və təbiət elmləri üzrə beynəlxalq qiymətləndirmə proqramı necə adlanır?
ProProfs
TIMSS haqqında səhvi tapın.
İlk dəfə 1995-ci ildə keçirilmişdir.
Ölkələrə öz təhsil sistemlərinin effektivliyini monitorinq etmək, həmçinin effektiv səviyyədə monitorinq etmək imkanı verir.
TİMSS nailiyyət məlumatları şagirdlərin test nəticələri əsasında toplanılır.
Oxu materiallarının qavranılmasının beynəlxaq qiymətləndirilməsidir.
TİMSS 4 ildən bir, 4-cü sinif şagirdləri 8-ci sinif şagirdi olduqda inkişaf tendensiyalarını izləmək üçün nəzərdə tutulub.
Yanlış fikri seçin
Azərbaycan TİMSS proqramında 5 dəfə iştirak etsə də, zəif nəticə göstərmişdir.
PİSA 15 yaşlı şagirdlərin oxu, riyaziyyat və elm sahələri üzrə məktəbdə qazandığı biliklərdən həyatda qarşılaşdıqları problemləri həll etmək üçün istifadə etmək bacarığını yoxlayır.
PİRLS ölkələrin oxu tədrisinin təkmilləşdirilməsi üzrə faktlara əsaslanan qərarlar qəbul etməsini imkan verir.
TİMSS şagirdlərin nəticələri barədə bizə hərtərəfli məlumat verir.
Azərbaycan PİRLS və PİSA-da 3 dəfə iştirak etmişdir.
və yaxud