İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 50 00:40:00

Məzmun standartı nədir?







Sual 2 - 50 00:40:00

Fənn kurikulumuna aid olan fikri seçin.







Sual 3 - 50 00:40:00

Fənn kurikulumu neçə hissədən ibarətdir?







Sual 4 - 50 00:40:00

Fənn kurikulumunun məzmun hissəsinə aid olanları müəyyən edin. 







Sual 5 - 50 00:40:00

Fənn kurikulumunda təlimin strategiyalarına aid deyil.







Sual 6 - 50 00:40:00

Təlim strategiyalarını müəyyən edin.







Sual 7 - 50 00:40:00

Müəyyən təhsil sistemi çərçivəsində şagirdlərin təfəkküründə dünyanın bü- töv və bölünməz obrazını formalaşdırmaq, onları inkişafa istiqamətləndirmək məqsədi ilə təlimin bütün məzmun komponentləri arasında struktur əlaqələri qurmaqla onları sistemləşdirməkdir. 







Sual 8 - 50 00:40:00

Alt standart və əsas standarta aid fikirlər hansı bənddə düzgün göstərilib?







Sual 9 - 50 00:40:00

Biri səhvdir 







Sual 10 - 50 00:40:00

Alt standartın funksiyasını seçin 







Sual 11 - 50 00:40:00

Alt standartın funksiyalarını seçin.
1. Təhsil strategiyalarının seçilməsində mühüm rol oynayır
2. Təlim məqsədlərinin dəqiq seçilməsində əsas rol oynayır.
3. Təlimdə inteqrativliyi təmin edir.
4. Təhsil səviyyələri və siniflər üzrə dəyişmir.
5. Təlimin məzmununun davamlı inkişafına imkan yaradır







Sual 12 - 50 00:40:00

Fənn kurikulumun məzmun strukturuna aid olmayanı müəyyən edin.







Sual 13 - 50 00:40:00

Uyğunlaşdırın.
1. Fənnin məzmunu
2. Təlim strategiyaları
3. Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi.
a. təlimin təşkilinə verilmiş tələblər, forma və üsullar, planlaşdırma
b. ümumi təlim nəticələri, məzmun xətti, məzmun standartı, inteqrasiya
c. əsas qiymətləndirmə növləri, qiymətləndirmə üsul və vasitələri.







Sual 14 - 50 00:40:00

Fəndaxili inteqrasiyanın hansı növləri var?







Sual 15 - 50 00:40:00

Bu inteqrasiya növü siniflərarası inteqrasiya da adlanır. Standartlarda olan məzmunun sinifdən-sinfə keçərək daha da genişlənməsinə imkan yaradır. Söhbət inteqrasiyanın hansı növündən gedir?







Sual 16 - 50 00:40:00

Bu inteqrasiya sinifdaxili inteqrasiya da adlanır. Sinif daxilində olan standartların bir-biri ilə məqsədyönlü əlaqəsinə imkan yaradır. Söhbət inteqrasiyanın hansı növündən gedir?







Sual 17 - 50 00:40:00

Təlimin məzmun komponentlərinin bir-biri ilə əlaqəsini təmin edir, dünyanın bütöv və bölünməz obrazının şagird təfəkküründə canlandırılmasına imkan yaradır. Verilən anlayışlar kurikulumun hansı xüsusiyyətinə aiddir?







Sual 18 - 50 00:40:00

Məzmun xəttinə aid yanlış fikirləri müəyyən edin.
1. Məzmun xətti hər bir fənnin məzmununun əsas istiqamətlərini müəyyən edir.
2. Bütün fənlər üzrə məzmun xətləri eynidir.
3. Məzmun xətti siniflər üzrə dəyişməsə də, təhsil səviyyələri üzrə dəyişə bilər.
4. Məzmun xətti məzmun standartındakı üçrəqəmli kodun ikinci rəqəmində öz əksini tapır.
5. Əsas standart və alt standartlar məzmun xəttinə əsasən müəyyənləşdirilir







Sual 19 - 50 00:40:00

Fəaliyyət xətti nədir?







Sual 20 - 50 00:40:00

Aşağıdakı fikirlərdən hansı yanlışdır?







Sual 21 - 50 00:40:00

Düzgün fikri müəyyən edin.
 

 






Sual 22 - 50 00:40:00

Aşağıdakılardan biri ümumi təlim nəticələrinə aid ola bilməz







Sual 23 - 50 00:40:00

Fənn kurikulumunun məzmun hissəsinə aid olanları müəyyən edin. 







Sual 24 - 50 00:40:00

Uyğunlaşdırın:
1. Fəndaxili inteqrasiya
2. Fənlərarası inteqrasiya
3. Fənnüstü inteqrasiya
a. İki və ya daha artıq fənnin əhatə etdiyi anlayış, bilik, bacarıq, prinsiplərin sintezidir
b. İnteqrasiyanın ən yüksək səviyyəsi olmaqla təlimin əhatə etdiyi əsas və əlavə məzmun komponentlərinin sintezini ehtiva edir.
c. Bu səviyyədə inteqrasiyanı verilmiş materialın ayrı-ayrı tədris vahidlərində cəmləşdirilməsi də hesab etmək olar







Sual 25 - 50 00:40:00

Uyğunlaşdırın.
1. Fəndaxili inteqrasiya
2. Fənlərarası inteqrasiya
3. Fənnüstü inteqrasiya.
a. Bu proses eyni bir bacarığın ayrı-ayrı fənlər vasitə¬silə daha da təkmilləşdirilməsini təmin edir
b. Bu prosesdə şagirdlərin məktəbdə öyrəndikləri məzmunla məktəbdən kənarda aldığı məzmun sintez edilir.
c. Şaquli və üfüqi olmaqla iki növə ayrılır.







Sual 26 - 50 00:40:00

Fəndaxili inteqrasiyaya aid olan fikirləri müəyyən edin.







Sual 27 - 50 00:40:00

Fənnin məzmununa aid olmayanı seçin







Sual 28 - 50 00:40:00

Təlim strategiyalarının ardıcıllığını müəyyən edin
1. Təlimin formaları və üsulları
2. Təlimin təşkilinə verilən tələblər
3. məzmun standartının şərhi 
4. təlimin planlaşdırılması







Sual 29 - 50 00:40:00

Təlimin strategiyalarına aid olmayanı seç







Sual 30 - 50 00:40:00

Təlimdə sistemlilik, bilik, bacarıq və vərdişlərin ardıcıl surətdə inkişafı üçün vahid sistemin ünsürləri olmaq etibarilə, biliklər, bacarıqlar arasında müvafiq əlaqə yaratmaq üçün əvəzolunmaz prinsipdir.







Sual 31 - 50 00:40:00

Müəyyən təhsil sistemi çərçivəsində şagirdlərin təfəkküründə dünyanın bütöv və bölünməz obrazını formalaşdırmaq, onları inkişafa istiqamətləndirmək məqsədi ilə təlimin bütün məzmun komponentləri arasında struktur əlaqələri qurmaqla onları sistemləşdirməkdir.







Sual 32 - 50 00:40:00

Biri səhvdir







Sual 33 - 50 00:40:00

Məzmun xətii ilə bağlı düzgün fikri seçin







Sual 34 - 50 00:40:00

Alt standartın funksiyasını seçin







Sual 35 - 50 00:40:00

Fənlərarası inteqrasiyaya aid fikri seçin







Sual 36 - 50 00:40:00

Qiymətləndirmə növləri, qiymətləndirmə standartları fənn kurikulumunun hansı hissəsində öz əksini tapıb?







Sual 37 - 50 00:40:00

Səhv fikri seçin







Sual 38 - 50 00:40:00

Kurikulumların hazırlanmasında nəzərə alınan mühüm didaktik prinsiplərdən biri:







Sual 39 - 50 00:40:00

Fənn kurikulumlarında təlim nəticələrinin təsnifatına əsasən qruplaşdırın.
1. məzmun xətti üzrə nəticələr
2. dərsdən gözlənilən təlim nəticələri
3. sinif üzrə təlim nəticələri
4. təhsil səviyyəsi üzrə təlim nəticələri







Sual 40 - 50 00:40:00

Əsas standart nə zaman dəyişir?







Sual 41 - 50 00:40:00

Əsas standartı səciyyələndirən xüsusiyyət hansıdır ?







Sual 42 - 50 00:40:00

Tadris ilinin sonunda şagirdin əlde etmali olduğu bilik və bacariqların məcmusu öz əksini harada tapır?







Sual 43 - 50 00:40:00

Tarix dərsində şagirdlər Şah İsmayılın hökmdar kimi fəaliyyəti ilə yanaşı, onun şair kimi fəaliyyətindən danışırlar. Dərsi təşkil edən müəllim kurikulumun hansı prinsipini nəzərə almışdır?







Sual 44 - 50 00:40:00

Həyat bilgisi dərsində şagirdlər nəqliyyat vasitələrindən istifadə zamanı təhlükəsizlik qaydalarını öyrənməklə yanaşı, bu qaydalara əmək etməyin həyati əhəmiyyətindən də danışdılar. Müəllim burada hansı inteqrasiyadan istifadə etmişdir?







Sual 45 - 50 00:40:00

Azərbaycan dili dərsində müəllim şagirdlərə imla yazdırdıqdan sonra yazdıqları imlada söz birləşmələrinin altından xətt çəkməyi tapşırır. Belə etməklə o 3-cü məzmun xətti olan yazı məzmun xətti ilə 4-cü məzmun xətti olan dil qaydalarını əlaqələndirmiş olur. Müəllim burada hansı inteqrasiyadan istifadə etmişdir?







Sual 46 - 50 00:40:00

Riyaziyyat dərsində mövzu fəza fiqurları olsa da, şagirdlər əvvəlki ildə öyrəndikləri müstəvi fiqurlarını da yada salır, onların oxşar və fərqli cəhətlərinə toxunurlar. Müəllim burada hansı inteqrasiyadan istifadə etmişdir?







Sual 47 - 50 00:40:00

Əsas standart nə zaman dəyişir?







Sual 48 - 50 00:40:00

Aşağıdakı fikirlərdən biri səhvdir







Sual 49 - 50 00:40:00

Məzmun xəttinə aid yanlış fikir müəyyən edin







Sual 50 - 50 00:40:00

1 akademik dərs üzrə istifadə olunana metod və texnikaların müəyyən olunmasında, tapşırqların tərtib olunmasında əsas rol oynayır







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər