Fənn kurikulumuna aid olan fikri seçin.
Fənn kurikulumu neçə hissədən ibarətdir?
Fənn kurikulumunun məzmun hissəsinə aid olanları müəyyən edin.
Fənn kurikulumunda təlimin strategiyalarına aid deyil.
Təlim strategiyalarını müəyyən edin.
Müəyyən təhsil sistemi çərçivəsində şagirdlərin təfəkküründə dünyanın bü- töv və bölünməz obrazını formalaşdırmaq, onları inkişafa istiqamətləndirmək məqsədi ilə təlimin bütün məzmun komponentləri arasında struktur əlaqələri qurmaqla onları sistemləşdirməkdir.
Alt standart və əsas standarta aid fikirlər hansı bənddə düzgün göstərilib?
Alt standartın funksiyasını seçin
Alt standartın funksiyalarını seçin.
1. Təhsil strategiyalarının seçilməsində mühüm rol oynayır
2. Təlim məqsədlərinin dəqiq seçilməsində əsas rol oynayır.
3. Təlimdə inteqrativliyi təmin edir.
4. Təhsil səviyyələri və siniflər üzrə dəyişmir.
5. Təlimin məzmununun davamlı inkişafına imkan yaradır
Fənn kurikulumun məzmun strukturuna aid olmayanı müəyyən edin.
Uyğunlaşdırın.
1. Fənnin məzmunu
2. Təlim strategiyaları
3. Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi.
a. təlimin təşkilinə verilmiş tələblər, forma və üsullar, planlaşdırma
b. ümumi təlim nəticələri, məzmun xətti, məzmun standartı, inteqrasiya
c. əsas qiymətləndirmə növləri, qiymətləndirmə üsul və vasitələri.
Fəndaxili inteqrasiyanın hansı növləri var?
Bu inteqrasiya növü siniflərarası inteqrasiya da adlanır. Standartlarda olan məzmunun sinifdən-sinfə keçərək daha da genişlənməsinə imkan yaradır. Söhbət inteqrasiyanın hansı növündən gedir?
Bu inteqrasiya sinifdaxili inteqrasiya da adlanır. Sinif daxilində olan standartların bir-biri ilə məqsədyönlü əlaqəsinə imkan yaradır. Söhbət inteqrasiyanın hansı növündən gedir?
Təlimin məzmun komponentlərinin bir-biri ilə əlaqəsini təmin edir, dünyanın bütöv və bölünməz obrazının şagird təfəkküründə canlandırılmasına imkan yaradır. Verilən anlayışlar kurikulumun hansı xüsusiyyətinə aiddir?
Məzmun xəttinə aid yanlış fikirləri müəyyən edin.
1. Məzmun xətti hər bir fənnin məzmununun əsas istiqamətlərini müəyyən edir.
2. Bütün fənlər üzrə məzmun xətləri eynidir.
3. Məzmun xətti siniflər üzrə dəyişməsə də, təhsil səviyyələri üzrə dəyişə bilər.
4. Məzmun xətti məzmun standartındakı üçrəqəmli kodun ikinci rəqəmində öz əksini tapır.
5. Əsas standart və alt standartlar məzmun xəttinə əsasən müəyyənləşdirilir
Aşağıdakı fikirlərdən hansı yanlışdır?
Düzgün fikri müəyyən edin.
Aşağıdakılardan biri ümumi təlim nəticələrinə aid ola bilməz
Fənn kurikulumunun məzmun hissəsinə aid olanları müəyyən edin.
Uyğunlaşdırın:
1. Fəndaxili inteqrasiya
2. Fənlərarası inteqrasiya
3. Fənnüstü inteqrasiya
a. İki və ya daha artıq fənnin əhatə etdiyi anlayış, bilik, bacarıq, prinsiplərin sintezidir
b. İnteqrasiyanın ən yüksək səviyyəsi olmaqla təlimin əhatə etdiyi əsas və əlavə məzmun komponentlərinin sintezini ehtiva edir.
c. Bu səviyyədə inteqrasiyanı verilmiş materialın ayrı-ayrı tədris vahidlərində cəmləşdirilməsi də hesab etmək olar
Uyğunlaşdırın.
1. Fəndaxili inteqrasiya
2. Fənlərarası inteqrasiya
3. Fənnüstü inteqrasiya.
a. Bu proses eyni bir bacarığın ayrı-ayrı fənlər vasitə¬silə daha da təkmilləşdirilməsini təmin edir
b. Bu prosesdə şagirdlərin məktəbdə öyrəndikləri məzmunla məktəbdən kənarda aldığı məzmun sintez edilir.
c. Şaquli və üfüqi olmaqla iki növə ayrılır.
Fəndaxili inteqrasiyaya aid olan fikirləri müəyyən edin.
Fənnin məzmununa aid olmayanı seçin
Təlim strategiyalarının ardıcıllığını müəyyən edin
1. Təlimin formaları və üsulları
2. Təlimin təşkilinə verilən tələblər
3. məzmun standartının şərhi
4. təlimin planlaşdırılması
Təlimin strategiyalarına aid olmayanı seç
Təlimdə sistemlilik, bilik, bacarıq və vərdişlərin ardıcıl surətdə inkişafı üçün vahid sistemin ünsürləri olmaq etibarilə, biliklər, bacarıqlar arasında müvafiq əlaqə yaratmaq üçün əvəzolunmaz prinsipdir.
Müəyyən təhsil sistemi çərçivəsində şagirdlərin təfəkküründə dünyanın bütöv və bölünməz obrazını formalaşdırmaq, onları inkişafa istiqamətləndirmək məqsədi ilə təlimin bütün məzmun komponentləri arasında struktur əlaqələri qurmaqla onları sistemləşdirməkdir.
Məzmun xətii ilə bağlı düzgün fikri seçin
Alt standartın funksiyasını seçin
Fənlərarası inteqrasiyaya aid fikri seçin
Qiymətləndirmə növləri, qiymətləndirmə standartları fənn kurikulumunun hansı hissəsində öz əksini tapıb?
Kurikulumların hazırlanmasında nəzərə alınan mühüm didaktik prinsiplərdən biri:
Fənn kurikulumlarında təlim nəticələrinin təsnifatına əsasən qruplaşdırın.
1. məzmun xətti üzrə nəticələr
2. dərsdən gözlənilən təlim nəticələri
3. sinif üzrə təlim nəticələri
4. təhsil səviyyəsi üzrə təlim nəticələri
Əsas standart nə zaman dəyişir?
Əsas standartı səciyyələndirən xüsusiyyət hansıdır ?
Tadris ilinin sonunda şagirdin əlde etmali olduğu bilik və bacariqların məcmusu öz əksini harada tapır?
Tarix dərsində şagirdlər Şah İsmayılın hökmdar kimi fəaliyyəti ilə yanaşı, onun şair kimi fəaliyyətindən danışırlar. Dərsi təşkil edən müəllim kurikulumun hansı prinsipini nəzərə almışdır?
Həyat bilgisi dərsində şagirdlər nəqliyyat vasitələrindən istifadə zamanı təhlükəsizlik qaydalarını öyrənməklə yanaşı, bu qaydalara əmək etməyin həyati əhəmiyyətindən də danışdılar. Müəllim burada hansı inteqrasiyadan istifadə etmişdir?
Azərbaycan dili dərsində müəllim şagirdlərə imla yazdırdıqdan sonra yazdıqları imlada söz birləşmələrinin altından xətt çəkməyi tapşırır. Belə etməklə o 3-cü məzmun xətti olan yazı məzmun xətti ilə 4-cü məzmun xətti olan dil qaydalarını əlaqələndirmiş olur. Müəllim burada hansı inteqrasiyadan istifadə etmişdir?
Riyaziyyat dərsində mövzu fəza fiqurları olsa da, şagirdlər əvvəlki ildə öyrəndikləri müstəvi fiqurlarını da yada salır, onların oxşar və fərqli cəhətlərinə toxunurlar. Müəllim burada hansı inteqrasiyadan istifadə etmişdir?
Əsas standart nə zaman dəyişir?
Aşağıdakı fikirlərdən biri səhvdir
Məzmun xəttinə aid yanlış fikir müəyyən edin
1 akademik dərs üzrə istifadə olunana metod və texnikaların müəyyən olunmasında, tapşırqların tərtib olunmasında əsas rol oynayır