Eyni sinif və ya təlim mühitində müxtəlif qrupa (öyrənməsinə,intellektinə,təlim naliyyətlərinə,qavramasına görə və s.)daxil olan şagirdlərlə fərqli metodlarla işləmək və dərslərin hər qrup şagirdə uyğun olaraq planlaşdırılmasına ......... deyilir. Nöqtələrin yerində nə yazılmalıdır?
Diferensial təlim hansı siniflərdə tətbiq edilir?
Diferensial təlimlə bağlı yanlış fikri seçin
Müəllim təlimdə diferensiallaşmanı təmin etdiyi zaman pedaqoji prosesin hansı prinsipini nəzərə alır?
Diferensial təlimə aid olmayan fikri müəyyən edin
Diferensial təlimin məqsədi nədir?
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Şagirdlər üçün tapşırıq hazırlayarkən diqqət yetirmək lazımdır ki, bu tapşırıqlar Blum taksonomiyasının mərhələlərinə (xatırlamaq, anlamaq, tətbiq etmək, təhlil etmək, dəyərləndirmək, yaratmaq) uyğun olsun. Tapşırıqların çətinlik dərəcəsini müəyyənləşdirən meyarlardan biri İdrakı sahənin mərhələləridir.
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Hər bir şagirdin özunəməxsus intellekti (ləri) və öyrənmə tərzləri vardır.Uğurlu diferensial təlim özündə məmunu müxtəlif yollarla çatdırmağı ehtiva edir. Diferensial təlimə görə bütün şagirdlər eyni dərəcədə müəllimin köməyinə ehtiyac duymur.Bəzi şagirdlər fərdi,bəziləri cütlərlə,bəziləri də qrupla işləməyi seçə bilərlər.
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Bəzi şagirdlər müəllim ilə fərdi şəkildə inkişaf elədiyi halda, bəziləri məzmunu qarşılıqlı əlaqə ilə daha effektiv mənimsəyirlər. Diferensial təlim zamanı şagirdlərin marağı da nəzərə alınmalıdır.
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Optimal öyrənmə üçün həm fiziki, həm də psixoloji elementlərin olması şərtdir. Fiziki amil sinifdə qruluşun və maddi texniki təminatın olmasını nəzərdə tutur. Psixoloji baxımdan isə müəllimlər təhlükəiz və dəstəkləyici öyrənmə mühitini formalaşdıran sinif idarəetmə üsullarından itifadə etməsini ehtiva edir.
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Formativ və summativqiymətləndirmənin nəticəinə uyğun olaraq sinfə ümumu rəy bildirmək əvəzinə, hər şagirdlə əks-əlaqə qurulur, onlara ayri-ayrılıqda çətinlik çəkdiyi mövzularla bağlı nəyin üzərində işləyəcəyi barədə konstruktiv rəy verilir.
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Şagirdin dərsin sonunda məzmunu mənimsədiyinin göstəricisidir. Bu esse, layihələr, hesabatlarvə ya digər şəkildə ola bilər. Şagirdlərə öz öyrənmə tərzlərinə uyğun tapşırıqlar, hazırlamağa, nəticə hasil etməyə imkan yaratmaq lazımdır.
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Sinifdə eyni zamanda müəllim tərəfində aparılan qiymətləndirmə, özünüqiymətləndirmə və qarşılıqlı qiymətləndirmədən istifadə də diferensial təlimə xidmət edir.
Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Bəzi şagirdlər müəllim ilə fərdi şəkildə inkişaf elədiyi halda, bəziləri məzmunu qarşılıqlı əlaqə ilə daha effektiv mənimsəyirlər. Diferensial təlim zamanı şagirdlərin marağı da nəzərə alınmalıdır.
Diferensial təlimin bir sıra üstün cəhətlərinə aid olmayanı seçin
Diferensial təlimə aid yanlış fikri seçin
Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın məzmun komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın qiymətləndirmə komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın nəticə komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın proses komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın öyrənmə mühiti komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın öyrənmə mühiti komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın qiymətləndirmə komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın nəticə komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın proses komponentinin nümunəsini müəyyən edin
Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın məzmun komponentinin nümunəsini müəyyən edin