İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova

5.0

BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 32 00:30:00

Eyni sinif və ya təlim mühitində müxtəlif qrupa (öyrənməsinə,intellektinə,təlim naliyyətlərinə,qavramasına görə və s.)daxil olan şagirdlərlə fərqli metodlarla işləmək və dərslərin hər qrup şagirdə uyğun olaraq planlaşdırılmasına ......... deyilir. Nöqtələrin yerində nə yazılmalıdır?







Sual 2 - 32 00:30:00

Diferensial təlim hansı siniflərdə tətbiq edilir?







Sual 3 - 32 00:30:00

Diferensial təlimlə bağlı yanlış fikri seçin







Sual 4 - 32 00:30:00

Müəllim təlimdə diferensiallaşmanı təmin etdiyi zaman pedaqoji prosesin hansı prinsipini nəzərə alır?







Sual 5 - 32 00:30:00






Sual 6 - 32 00:30:00






Sual 7 - 32 00:30:00






Sual 8 - 32 00:30:00






Sual 9 - 32 00:30:00

Diferensial təlimə aid olmayan fikri müəyyən edin







Sual 10 - 32 00:30:00

Diferensial təlimin məqsədi nədir?







Sual 11 - 32 00:30:00






Sual 12 - 32 00:30:00






Sual 13 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Şagirdlər üçün tapşırıq hazırlayarkən diqqət yetirmək lazımdır ki, bu tapşırıqlar Blum taksonomiyasının mərhələlərinə (xatırlamaq, anlamaq, tətbiq etmək, təhlil etmək, dəyərləndirmək, yaratmaq) uyğun olsun. Tapşırıqların çətinlik dərəcəsini müəyyənləşdirən meyarlardan biri İdrakı sahənin mərhələləridir. 







Sual 14 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Hər bir şagirdin özunəməxsus intellekti (ləri) və öyrənmə tərzləri vardır.Uğurlu diferensial təlim özündə məmunu müxtəlif yollarla çatdırmağı ehtiva edir. Diferensial təlimə görə bütün şagirdlər eyni dərəcədə müəllimin köməyinə ehtiyac duymur.Bəzi şagirdlər fərdi,bəziləri cütlərlə,bəziləri də qrupla işləməyi seçə bilərlər.







Sual 15 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Bəzi şagirdlər müəllim ilə fərdi şəkildə inkişaf elədiyi halda, bəziləri məzmunu qarşılıqlı əlaqə ilə daha effektiv mənimsəyirlər. Diferensial təlim zamanı şagirdlərin marağı da nəzərə alınmalıdır.







Sual 16 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Optimal öyrənmə üçün həm fiziki, həm də psixoloji elementlərin olması şərtdir. Fiziki amil sinifdə qruluşun və maddi texniki təminatın olmasını nəzərdə tutur. Psixoloji baxımdan isə müəllimlər təhlükəiz və dəstəkləyici öyrənmə mühitini formalaşdıran sinif idarəetmə üsullarından itifadə etməsini ehtiva edir.







Sual 17 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Formativ və summativqiymətləndirmənin nəticəinə uyğun olaraq sinfə ümumu rəy bildirmək əvəzinə, hər şagirdlə əks-əlaqə qurulur, onlara ayri-ayrılıqda çətinlik çəkdiyi mövzularla bağlı nəyin üzərində işləyəcəyi barədə konstruktiv rəy verilir.







Sual 18 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir? 
Şagirdin dərsin sonunda məzmunu mənimsədiyinin göstəricisidir. Bu esse, layihələr, hesabatlarvə ya digər şəkildə ola bilər. Şagirdlərə öz öyrənmə tərzlərinə uyğun tapşırıqlar, hazırlamağa, nəticə hasil etməyə imkan yaratmaq lazımdır.







Sual 19 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Sinifdə eyni zamanda müəllim tərəfində aparılan qiymətləndirmə, özünüqiymətləndirmə və qarşılıqlı qiymətləndirmədən istifadə də diferensial təlimə xidmət edir. 







Sual 20 - 32 00:30:00

Diferensial təlim dərsin bir neçə komponentində öz əksini tapmalıdır. Aşağıda qeyd olunanlar hansı komponentə aiddir?
Bəzi şagirdlər müəllim ilə fərdi şəkildə inkişaf elədiyi halda, bəziləri məzmunu qarşılıqlı əlaqə ilə daha effektiv mənimsəyirlər. Diferensial təlim zamanı şagirdlərin marağı da nəzərə alınmalıdır.







Sual 21 - 32 00:30:00

Diferensial təlimin bir sıra üstün cəhətlərinə aid olmayanı seçin







Sual 22 - 32 00:30:00

Diferensial təlimə aid yanlış fikri seçin







Sual 23 - 32 00:30:00

Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın məzmun komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 24 - 32 00:30:00

Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın qiymətləndirmə komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 25 - 32 00:30:00

Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın nəticə komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 26 - 32 00:30:00

Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın proses komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 27 - 32 00:30:00

Ənənəvi yanaşmada diferensiallaşmanın  öyrənmə mühiti komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 28 - 32 00:30:00

Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın  öyrənmə mühiti komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 29 - 32 00:30:00

Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın  qiymətləndirmə komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 30 - 32 00:30:00

Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın  nəticə komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 31 - 32 00:30:00

Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın  proses komponentinin nümunəsini müəyyən edin







Sual 32 - 32 00:30:00

Diferensial yanaşmada diferensiallaşmanın  məzmun  komponentinin nümunəsini müəyyən edin







 

 

 

 

 

 

 


 

 

İstifadəçi rəyləri

5.0

Total nəticə

%0%0%0%0%100
Rəylər

Ömər xəyyam

09-04-2024
Ömər xəyyam 09-04-2024

Təşəkkürlər

Davamını oxu

Ayaz

24-03-2024
Ayaz 24-03-2024

Təşəkkürlər

Davamını oxu

Sabina Pozdnyakov...

23-01-2024
Sabina Pozdnyakov... 23-01-2024

TESHEKKURLER

Davamını oxu

Məhsəti

21-12-2023
Məhsəti 21-12-2023

Təşəkkür

Davamını oxu

metodika

07-05-2023
metodika
metodika 07-05-2023

Əla

Davamını oxu