İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 39 00:40:00

Sinfin idarə edilməsi nədir? ( Biri səhvdir) 







Sual 2 - 39 00:40:00

Sinif düzgün idarə olunarsa, müəllim nəyə nail ola bilər? ( biri yanlışdır)







Sual 3 - 39 00:40:00

Effektiv şəkildə idarə olunan sinfin təşkilatçısı kimdir?







Sual 4 - 39 00:40:00

Sinfin düzgün idarə olunması üçün müəllimin gözləntiləri dedikdə nə nəzərdə tutulur?







Sual 5 - 39 00:40:00

Uyğunluğu müəyyən edin ( taim)
1. Hamıya hörmətlə yanaşın
2. Məsuliyyətli olun
3. Təhlükəsizliyə riayət edin.
a. Sinifdə və dəhlizdə yeriyin
b. verilən bütün tapşırıqları vaxtında yerinə yetirin
c. Sakit işləyin və başqalarının rahat işləməsi üçün şərait yaradın
d. Hər hansı bir hadisə baş verdikdə müəllimlərinizəxəbər verin







Sual 6 - 39 00:40:00

Neçə cür gözlənti var, hansılardır?







Sual 7 - 39 00:40:00

“İnanıram ki, hər bir şagirdin öyrənmək və nailiyyət əldə etmək qabiliyyəti var” gözləntisi necə gözləntidir?







Sual 8 - 39 00:40:00

“İndiki uşaqlar sadəcə öyrənmək istəmirlər” gözləntisi necə gözləntidir?







Sual 9 - 39 00:40:00

Gözləntilər şagirdlərə necə bildirilməlidir?







Sual 10 - 39 00:40:00

Qaydalar dedikdə nə nəzərdə tutulur? 







Sual 11 - 39 00:40:00

“Hamıya hörmətlə yanaşın” gözləntisinə nələr daxildir? ( biri aid deyil) 







Sual 12 - 39 00:40:00

“Məsuliyyətli olun” gözləntisinin məzmununa nələr daxildir? ( biri aid deyil)







Sual 13 - 39 00:40:00

“Təhlükəsizliyə riayət edin” gözləntisinə nələr daxildir? ( biri aid deyil)







Sual 14 - 39 00:40:00

Prosedur nədir?







Sual 15 - 39 00:40:00

İri marketlərdə hansı istiqamətdən marketə daxil olmaq, hansı tərəfdən çıxmaq, alış-veriş zamanı kassaya necə yaxınlaşmaq və ya təyyarə ilə səfər edərkən hava limanına qeydiyyatdan keçmə proseslərinin ardıcıllığının öyrədilməsi aşağıdakılardan hansına aid etmək olar?







Sual 16 - 39 00:40:00

Şagirdlərin davraniş və fəliyyətini nizama salmaqda, öyrənmə mühitini axıcı etməkdə müəəlimə kömək edir. Söhbət nədən gedir?







Sual 17 - 39 00:40:00

Şagird dərsə gecikdiyi zaman hansı prosedur həyata keçirilməlidir?







Sual 18 - 39 00:40:00

Dərsə vaxtında gəlmək hansı gözləntinin göstəricisidir?







Sual 19 - 39 00:40:00

Əgər hansısa şagird davamlı olaraq gecikərsə, müəllim nə etməlidir?







Sual 20 - 39 00:40:00

Yalnız müəllimin işarəsi olanda danışırıq, danışanı diqqətlə dinləyir və baxışları ona yönəldirik, qarşılıqlı hörmətə riayət edirik, danışmaq istədikdə əlimizi qaldırırıq ardıcıllığı hansı prosedura aiddir? 







Sual 21 - 39 00:40:00

“Şagirdlər qələmləri yerə qoyurlar, müəllimə baxırlar, sakitcə müəllimi dinləyirlər” ardıcıllığı hansı prosedura aiddir?







Sual 22 - 39 00:40:00

“Şəhadət barmağımızı qaldırırıq, səbirlə müəllimin bizi görməyini gözləyirik, səbirlə müəllimin bizə yaxınlaşmasını gözləyirik” ardıcıllığı hansı prosedura aiddir?
 

 






Sual 23 - 39 00:40:00

Şagirdlərin prosedurlara riayət etməməsinin səbəbləri hansılardır? Biri aid deyil.







Sual 24 - 39 00:40:00

Yanlış fikri seç







Sual 25 - 39 00:40:00

Sinfin idarə edilməsi üçün lazım olan strategiyalar hansılardır? Biri aid deyil







Sual 26 - 39 00:40:00

Doğru olmayan fikri müəyyən edin. 







Sual 27 - 39 00:40:00

Qaydaları kim tərtib edir?







Sual 28 - 39 00:40:00

Qaydalar haqqında yanlış fikri seçin







Sual 29 - 39 00:40:00

Qayda pozuntularına dərsin gedişatına mane olmadan necə reaksiya vermək olar? (yanlış cavabı seçin)







Sual 30 - 39 00:40:00

Doğru fikri seçin







Sual 31 - 39 00:40:00

Aşağıdakı qaydalardan hansı doğrudur? 







Sual 32 - 39 00:40:00

Sinfin idarə edilməsi ile bağlı fikirlərden hansilar doğrudur?
I. Qaydalar nə qədər çox olsa idarəetme o qədər effektiv olar
II. Proaktiv idarəetme reaktiv idarəetmedan daha effektivdir
I1I. Prosedurlara əmel edildikdə şagird üçun müsbət, edilmədikdə mənfi nəticələri olur
IV.Qaydalar fəaliyyatlərin görülme ardıcilliğını gosterir
V. Dərs zamanı yalnış davranışa qeyri-verbal reaksiya vermək daha məqsədəuyğundur







Sual 33 - 39 00:40:00

Sinif pozuntuları baş verməmişdən qabaq, müəllimin bu cür pozuntuların qarşısını alan bir planı vardır. Çünki effektiv müəllim bilir ki, sinif otağındakı bir nömrəli problem nizam-intizam deyil, qayda, prosedur, rutin iş rejiminin , yəni akademik nailiyyət üçün sinfi əşkil edən planın əskikliyi ilə əlaqədardır. Proaktiv müəllim problemlərin baş verməsinin qarşısını necə almaq lazım olduğunu bilir. Qeyd olunanlar aşağıdakı yanaşmalardan hansına aiddir?







Sual 34 - 39 00:40:00

Bu yanaşmanı göstərən müəllimin baş verənlərlə bağlı əvvəlcədən hazırlanmış heç bir planı yoxdur və o sadəcə. Problem yaranan zaman qışqırmaqla, cəza ilə, hədə-qorxu ilə reaksiya verir və sinfi müvafiq qaydada davranmağa məcbur edir. Sözü gedən yanaşma hansıdır?







Sual 35 - 39 00:40:00

Sinifdaxili komfliktlərin həll edilməsi üçün mərhələlər hansılardır? Biri aid deyil







Sual 36 - 39 00:40:00

Konflikti həll etməyin hansı yollarından danışmaq olar? Biri aid deyil







Sual 37 - 39 00:40:00

Sinif iclasları necə təşkil oluna bilər? ( 2 şagird arasında konflikt baş verdiyi zaman) Biri prosesə aid deyil







Sual 38 - 39 00:40:00

Bütün sinif üçün ortaq dəyərlərə aid olmayyanı seçin. 







Sual 39 - 39 00:40:00

Fərdlər üçün ortaq dəyərlərə aid olmayanı seçin







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər