Sinfin idarə edilməsi nədir? ( Biri səhvdir)
Sinif düzgün idarə olunarsa, müəllim nəyə nail ola bilər? ( biri yanlışdır)
Effektiv şəkildə idarə olunan sinfin təşkilatçısı kimdir?
Sinfin düzgün idarə olunması üçün müəllimin gözləntiləri dedikdə nə nəzərdə tutulur?
Uyğunluğu müəyyən edin ( taim)
1. Hamıya hörmətlə yanaşın
2. Məsuliyyətli olun
3. Təhlükəsizliyə riayət edin.
a. Sinifdə və dəhlizdə yeriyin
b. verilən bütün tapşırıqları vaxtında yerinə yetirin
c. Sakit işləyin və başqalarının rahat işləməsi üçün şərait yaradın
d. Hər hansı bir hadisə baş verdikdə müəllimlərinizəxəbər verin
Neçə cür gözlənti var, hansılardır?
“İnanıram ki, hər bir şagirdin öyrənmək və nailiyyət əldə etmək qabiliyyəti var” gözləntisi necə gözləntidir?
“İndiki uşaqlar sadəcə öyrənmək istəmirlər” gözləntisi necə gözləntidir?
Gözləntilər şagirdlərə necə bildirilməlidir?
Qaydalar dedikdə nə nəzərdə tutulur?
“Hamıya hörmətlə yanaşın” gözləntisinə nələr daxildir? ( biri aid deyil)
“Məsuliyyətli olun” gözləntisinin məzmununa nələr daxildir? ( biri aid deyil)
“Təhlükəsizliyə riayət edin” gözləntisinə nələr daxildir? ( biri aid deyil)
İri marketlərdə hansı istiqamətdən marketə daxil olmaq, hansı tərəfdən çıxmaq, alış-veriş zamanı kassaya necə yaxınlaşmaq və ya təyyarə ilə səfər edərkən hava limanına qeydiyyatdan keçmə proseslərinin ardıcıllığının öyrədilməsi aşağıdakılardan hansına aid etmək olar?
Şagirdlərin davraniş və fəliyyətini nizama salmaqda, öyrənmə mühitini axıcı etməkdə müəəlimə kömək edir. Söhbət nədən gedir?
Şagird dərsə gecikdiyi zaman hansı prosedur həyata keçirilməlidir?
Dərsə vaxtında gəlmək hansı gözləntinin göstəricisidir?
Əgər hansısa şagird davamlı olaraq gecikərsə, müəllim nə etməlidir?
Yalnız müəllimin işarəsi olanda danışırıq, danışanı diqqətlə dinləyir və baxışları ona yönəldirik, qarşılıqlı hörmətə riayət edirik, danışmaq istədikdə əlimizi qaldırırıq ardıcıllığı hansı prosedura aiddir?
“Şagirdlər qələmləri yerə qoyurlar, müəllimə baxırlar, sakitcə müəllimi dinləyirlər” ardıcıllığı hansı prosedura aiddir?
“Şəhadət barmağımızı qaldırırıq, səbirlə müəllimin bizi görməyini gözləyirik, səbirlə müəllimin bizə yaxınlaşmasını gözləyirik” ardıcıllığı hansı prosedura aiddir?
Şagirdlərin prosedurlara riayət etməməsinin səbəbləri hansılardır? Biri aid deyil.
Sinfin idarə edilməsi üçün lazım olan strategiyalar hansılardır? Biri aid deyil
Doğru olmayan fikri müəyyən edin.
Qaydaları kim tərtib edir?
Qaydalar haqqında yanlış fikri seçin
Qayda pozuntularına dərsin gedişatına mane olmadan necə reaksiya vermək olar? (yanlış cavabı seçin)
Aşağıdakı qaydalardan hansı doğrudur?
Sinfin idarə edilməsi ile bağlı fikirlərden hansilar doğrudur?
I. Qaydalar nə qədər çox olsa idarəetme o qədər effektiv olar
II. Proaktiv idarəetme reaktiv idarəetmedan daha effektivdir
I1I. Prosedurlara əmel edildikdə şagird üçun müsbət, edilmədikdə mənfi nəticələri olur
IV.Qaydalar fəaliyyatlərin görülme ardıcilliğını gosterir
V. Dərs zamanı yalnış davranışa qeyri-verbal reaksiya vermək daha məqsədəuyğundur
Sinif pozuntuları baş verməmişdən qabaq, müəllimin bu cür pozuntuların qarşısını alan bir planı vardır. Çünki effektiv müəllim bilir ki, sinif otağındakı bir nömrəli problem nizam-intizam deyil, qayda, prosedur, rutin iş rejiminin , yəni akademik nailiyyət üçün sinfi əşkil edən planın əskikliyi ilə əlaqədardır. Proaktiv müəllim problemlərin baş verməsinin qarşısını necə almaq lazım olduğunu bilir. Qeyd olunanlar aşağıdakı yanaşmalardan hansına aiddir?
Bu yanaşmanı göstərən müəllimin baş verənlərlə bağlı əvvəlcədən hazırlanmış heç bir planı yoxdur və o sadəcə. Problem yaranan zaman qışqırmaqla, cəza ilə, hədə-qorxu ilə reaksiya verir və sinfi müvafiq qaydada davranmağa məcbur edir. Sözü gedən yanaşma hansıdır?
Sinifdaxili komfliktlərin həll edilməsi üçün mərhələlər hansılardır? Biri aid deyil
Konflikti həll etməyin hansı yollarından danışmaq olar? Biri aid deyil
Sinif iclasları necə təşkil oluna bilər? ( 2 şagird arasında konflikt baş verdiyi zaman) Biri prosesə aid deyil
Bütün sinif üçün ortaq dəyərlərə aid olmayyanı seçin.
Fərdlər üçün ortaq dəyərlərə aid olmayanı seçin