İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Müəllim Natəvani lövhəyə çağıraraq “dənizçilərindir” sözünü kök və şəkilçiyə ayırmağı tapşırır. Bu situaiyaya əsasən biliyin hansı növündən istifadə edilmişdir?







Sual 2 - 20 00:40:00

Yanlış fikri seçin







Sual 3 - 20 00:40:00

Öz seçdiyi təhsil yolunda xarici dil öyrənməyi bacarmayan şagird bunu qarşısına məqsəd kimi kimi qoymuşdu. O xarici dil öyrənməyin yeni metodlarında uğurlu olacağını düşünüb bu metodlara müraciət etdi. Bu şagirddə hansı düşüncə tərzinin və şəxsiyyət tipinin olduğunu göstərir?







Sual 4 - 20 00:40:00

Müəllim hansı hallar üçün əvvəlcədən sinif prosedurları tətbiq edə bilməz?







Sual 5 - 20 00:40:00

Şagird əsərdəki obrazın xarici görkəmi haqqında fikir yürütdü. Şagirdin fəaliyyəti Affektiv taksonomiyanın hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 6 - 20 00:40:00

Verilən əlamətlər Qanyenin hansı öyrənmə bacarığına aiddir: “Gəzinti, sürücülük, hər hansı bir idman növü”







Sual 7 - 20 00:40:00

Daniel Qoulmanın “Emosional intellekt” nəzəriyyəsinə əsasən verilmiş fikirlərdən biri doğru hesab olunmur.







Sual 8 - 20 00:40:00

Keçirilən KSQ-nin nəticələri sinifdə müzakirə olunmur. Bu da şagirdlərin problemlərinin həll olmasına mane olur. Bu zaman ümumi təhsilin təşkilinə dair verilmiş pedaqoji tələblərdən hansının prinsipi daha çox pozulmuş olur?







Sual 9 - 20 00:40:00

Şagirdlər difraksiya yarığının ölçüsünü dəyişərək divarda yaranan difraksiya mənzərəsindəki effektləri müşahidə etdilər. Tapşırıq biliyin və təfəkkürün hansı növünə, İdrak Taksonomiyasının hansı səviyyəsinə aiddir?







Sual 10 - 20 00:40:00

Çingiz xan görkəmli dövlət xadimi, böyük sərkərdə, fəxr edilən fateh, kimin üçünsə qəddar işğalçıdır. Çingiz xan həm öz əsrarəngiz, qeyri-adi döyüş taktikası, nizam-intizamı, hərbi uğurları ilə, həm də məhv etdiyi ölkələr, əsgərlər ilə yaddaşlarda qalıb. J.Piajeyə görə şagird zehni inkşafın hansı mərhələsindən başlayaraq bu mühakiməsi yürüdə bilər?







Sual 11 - 20 00:40:00

Kinesteik təlim haqqında deyilən fikirlərdən hansı yanlışdır?







Sual 12 - 20 00:40:00

Həqiqi sahəsi 1640 km2 olan gölün sahəsi xəritə üzərində 4.1 sm2-dır. Xəritənin tərtib olunduğu miqyasi tapın. Bu situasiya biliyin və təfəkkürün hansı növünə, Blumun idrak taksonmiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 13 - 20 00:40:00

Alt-standartın funksiyalarından biri səhvdir.







Sual 14 - 20 00:40:00

Düzgün formalaşdırılmış təlim nəticələrini seçin.
1.  Yerli vaxt fərqinin təyin olunmasına aid sadə hesablamalar aparır.
2.  Yerin daxilində baş verən proseslərin Yer səthində relyefin formalaşmasına təsirini izah edir.
3.  Xarici amillərin relyefin müxtəlifliyinə təsirini şərh edir.
4.  İri relyef formalarını yaranmasına və mənşəyinə görə fərqləndirməyi bilir.
5.  Relyefin əmələ gəlməsində endogen qüvvələrin rolunu qeyd etdi.







Sual 15 - 20 00:40:00

Düzgün olanları seçin.
1.  Müəllim mərkəzli təlimdə müəllim çox şey öyrənir
2.  Yüksək texnologiyalı dərslərdə mütləq proyektor olmalədər.
3.  Şagirdlər smartboarddan istifadə edirlərsə, deməli, şagird mərkəzli təlimdən söhbət gedir.
4.  Diferensial yanaşmada şagirdin fərdi və fərqli xüsusiyyətləri nəzərə alınır.







Sual 16 - 20 00:40:00

Verilmiş mövzu ilə bağlı araşdırma yazın. Bu situasiya haqqında verilmiş hansı məlumat düzgündür?
1.  Verbal-linqvistik intellektə aid şagirdlər bu tapşırığı çox sevirlər.
2.  İntrover şəxsiyyət tipinə aid şagirdlər bu tapşırığı uğurla yerinə yetirəcəklər
3.  Oxuyub-yazaraq öyrənmə tərzinə sahib insanlar bu tapşırığı uğurla yerinə yetirəcəklər
4.  Qanyeyə görə, bu “Bilik və bacarıqların tətbiqini təmin etmək” mərhələsinə aiddir.
5.  Müəllim problem əsaslı öyrənmədən istifadə etmişdir
6.  Müəllim peşəkarlıq və fərdi məsuliyyət etik davranışına riayət etmişdir







Sual 17 - 20 00:40:00

Düzgün fikirləri seçin.
1.  “Verilmiş mahnı nümunələrini giriş, bənd və nəqarət hissələrinə görə qruplaşdırın” – tətbiq etmək
2.  “Müəllim ilə bağlayıcısını ədat kimi cümlədə işlətməyi şagirdə tapşırır” – tətbiq etmək
3.  “Müəllim şagirdə insan və təbiətin qarşılıqlı təsirini araşdırmağı tapşırrır” – tətbiq etmək
4.  “Müəllim tıxacların qarşısını almaq üçün yeni bir plan hazırlamağı tapşırır” – tətbiq etmək
5.  “Müəllim şagirdlərə Füzuli və Xətayinin oxşar xüsusiyyətlərini tapmağı tapşırır” – tətbiq etmək
6.  Müəllim verilmiş mətndən personajın niyə o qərara gəldiyini araşdırmağı tapşırır” – tətbiq etmək







Sual 18 - 20 00:40:00

I hökm: Şagirdlərdə konsept üzərində dərindən düşünməni təmin edir. II hökm: Sakit, utancaq şagirdlər və özlərini sinifin bir parçası hesab edə bilir. Nəticə: Verilən hökmlərə əsasən hansı nəticəyə gəlmək olar?







Sual 19 - 20 00:40:00

Formativ qiymətləndirməyə aid olanları seçin.
1.  Şagirdlərə inkşaf etmək üçün yol göstərir
2.  Məktəb rəhbərliyi tərəfindən hazırlanır
3.  Təlim prosesinin mərkəzində dayanır
4.  Şagirdlərin nailiyyətləri ölçülür
5.  Məqsəd və meyarların qavranılmasına yardım edir







Sual 20 - 20 00:40:00

Təfəkkürlə bağlı səriştələrə aid olan variantı seçin.







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər