İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Yaxşı tərtib olunmuş suallar qarşılıqlı hörmət , etimada əsaslanan  sinif mühiti şagirdlərin öyrənmə ilə bağlı fikirlərini , anlama və tətbiq bacarıqlarını üzə çıxarmağa imkan yaradacaq. Bu cür sorğu üçün  “Öz fəaliyyətini əks etdirən hansı strategiyalardan istifadə edirsən?”, anlamanı hansı üsullarla yoxlayırsan” və s. kimi suallar tərtib oluna bilər. Sözü gedən üsul hansıdır?







Sual 2 - 20 00:40:00

Qiymətləndirmə sxemləri/şkalası barədə hansı fikirlər doğrudur?


1. Meyarlara əsasən dörd səviyyə üzrə hazırlanır
2. Təlim nəticələrinin nə dərəcədə əldə olunmasını ölçür
3. Yalnız müəllimin istifadəsinə hesablanmışdır
4. Qiymətləndirməni obyektiv, etibarlı və şəffaf edir
5. Şagirdlə əks-əlaqənin yaradılmasını mümkünsüz edir







Sual 3 - 20 00:40:00

Söhbət hansı təfəkkürdən gedir?
1.  Mütləq dəlillərə əsaslanmalıyıq
2.  Məlumatları olduğu kimi təhrif etmədən çatdırmalıyıq
3.  Etibarlı mənbələrə müraciət etməliyik
4.  Müxtəlif variantları da nəzərdən qaçırmamalıyıq







Sual 4 - 20 00:40:00

Müəllim dərsdə passiv olan şagirdlərə köməkçi yoldaşlar təyin edib onlara yardım etmələrini tapşırdı. Tapşırıq Affektiv taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 5 - 20 00:40:00

Müəllim birgə öyrənməni və yoldaş qiymətləndirilməsini təmin etmək, sinifdəki bütün şagirdləri aktiv saxlamaq və dərsə cəlb etmək istəyir. Bunun üçün o hansı təlim metodundan istifadə etməlidir?







Sual 6 - 20 00:40:00

“İtlər daima pişikləri qapırlar. Amma heç vaxt bir itin bir pişik yediyini görməmişik” deyə düşünən biri hansı intellektə sahibdir?







Sual 7 - 20 00:40:00

Planlaşma ilə bağlı verilənlərdən hansı yanlışdır?







Sual 8 - 20 00:40:00

Koqnutiv bacarığa aid olanı seçin.







Sual 9 - 20 00:40:00

Yanlış  fikiri tapın.







Sual 10 - 20 00:40:00

Özünüidarəetmə haqqında düzgün variantı seçin.







Sual 11 - 20 00:40:00

Rəqsi çox sevməsinə rəğmən hərəkətləri hər zaman qarışdıran şagird daha çox və əmək sərf etməyini qəbul edib məşqlərə ayrılan vaxtı uzatdı. Bu şagirddə hansı düşüncə tərzinin olduğunu göstərir?







Sual 12 - 20 00:40:00

Effektiv təlim nəticəsini müəyyənləşdirin







Sual 13 - 20 00:40:00

Şagird sinif nümayəndəsi seçilmək üçün müxtəlif edilməyəcək vədlər, sözlər vermişdir. “Əsas seçilim, onsuz da edən deyiləm” deyə düşünən şagird Kolberqə görə, “Mənəvi inkşaf”ın hansı səviyyəsinə uyğundur?







Sual 14 - 20 00:40:00

Planlaşma zamanı təlim fəaliyyətləri əsasən nəyə xidmət edir?







Sual 15 - 20 00:40:00

Səhv fikri seçin.







Sual 16 - 20 00:40:00

Sinif müzakirələrində müəllimdən gözlənilən səriştələrə aid deyil.







Sual 17 - 20 00:40:00

Müəllim şagirdlərdə düzgün şifahi nitq bacarıqları formalaşdırmaq üçün fərqli metodlardan istifadə edirdi. Müəllim bu zaman hansı pedaqoji tələbə, səriştə və etik qaydaya riayət edir?







Sual 18 - 20 00:40:00

Müəllim şagirdin dinləyib – anlama bacarığını inkşaf etdirmək üçün İKT-nin imkanlarından maksimum istifadə edirdi. Bu situasiyada müəllim şagirdlərdə hansı pedaqoji tələbi, hansı sərişdə və etik qaydanı reallaşdırır?







Sual 19 - 20 00:40:00

Şagird kitabları janrlarına görə fərqləndirib ardıcıllıqla rəfə yığdı. Şagirdin fəaliyyəti Psixomotor Taksonomiyanın hansı mərhələsinə uyğundur?







Sual 20 - 20 00:40:00

Onun nəzəriyyəsi yalnız uşaqların necə bilik əldə etdiklərinə deyil, həm də zəkanın təbiətinə dərketməyə yönəlmişdir. Hansı nəzəriyyədən söhbət gedir?







 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər