İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Kurikulum

● MİQ / Sertifikasiya

Gülər Hüseynova


BPA

Dərslərə qoşulmaq üçün əlaqə :
Onlayn qruplar : 055 841 61 11
Əyani kurslar : 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 20 00:40:00

Məktəbəhazırlıq qrupunda dərs keçən Təranə müəllim şagirdlərinə dövlət rəmzlərini tanıdır və onlarda dövlət rəmzlərinə hörmət formalaşdırır. Müəllim həmin şagirdlərdə hansı səriştəni formalaşdırır?







Sual 2 - 20 00:40:00

Qrup işi zamanı müəllimin davranış aspektlərinə aid olanı seçin.
1. Qrup işi üçün zəruri materialları hazırlamaq 
2. Zərurət yarandıqda şagirdlərin işinə müdaxilə etmək
3. Qrup işinin qaydalarını müəyyənləşdirmək
4. Şagirdlərə yönəldici suallar vermək, onları axtarışa istiqamətləndirmək 
5. Şagirdlərin suallarına cavab vermək, zəif şagirdlərə daha çox diqqət yetirmək







Sual 3 - 20 00:40:00

Yanlış fikiri müəyyən edin:







Sual 4 - 20 00:40:00

“Təlim nəticəsi formalaşdırılan zaman real imkanlar nəzərə alınmalıdır” deyəndə nə nəzərdə tutulur?







Sual 5 - 20 00:40:00

Diferensial təlimə aid yanaşmanı seçin







Sual 6 - 20 00:40:00






Sual 7 - 20 00:40:00

Aşağıdakı variantlardan hansı məktəbdaxili qiymətləndirməyə aid deyil?







Sual 8 - 20 00:40:00

Şagird siifdə olan qayda və prosedurlara daim əməl edir və digər şagirdlərin də bunlara əməl etmələrini tələb edir. O şagirdlər arasında qaydalara əməl etməyənlər olduqda dərhal müəllimə xəbər verir və nunun nizam intizamın qorunmasında ən düzgün yol hesab edir. Lorens Kolberqin “Mənəvi inkşaf” nəzəriyyəsinə görə şagrird mənəvi inkşafın hansı mərhələsindədir?







Sual 9 - 20 00:40:00

Müəllim artıq bir müddətdir ki, “Əməkdaşlıq şəraitində işləyəndə” prosedurunu sinifə tətbiq edir və buna baxmayaraq şagirdlər prosedurun mərhələlərinə tam riayət etmirlər. Prosedurun işə yaramamasının səbəbi nə ola bilər?







Sual 10 - 20 00:40:00

Doğru fikiri seçin.







Sual 11 - 20 00:40:00






Sual 12 - 20 00:40:00






Sual 13 - 20 00:40:00

Müəllim dərs zamanı vizual öyrənənləri nəzərə alaraq mövzu ilə bağlı prezentasiya hazırlamışdı. Bu situasiyada müəllim hansı təlim modelindən istifadə etmişdir?







Sual 14 - 20 00:40:00

Kiçik bir söhbət əsnasında əsəbləşəndə şagird yoldaşının 2 həftədir üstündə işlədiyi maketi dağıdır. Sonra peşman olsa da, bir anlıq hisslərini ələ ala bilməməsi bütün əziyyətləri puç edir. Bu situaisya intellektin hansı komponentini formalaşdırmağı bizə əsas verir?







Sual 15 - 20 00:40:00






Sual 16 - 20 00:40:00

“Şagird müəllimin tapşırdığı təqdimatı hazırlayıb gətirir. Təqdimatda hər şey: musiqi də, rənglər də, səs effekti də yerində idi. Amma şagird təqdimat prosesinə həvəssiz yanaşır, fikrini rahat ifadə etməyə utanır”. Şagirddə affektiv sahənin hansı mərhələsi zəifdir və psixomotor sahənin hansı məərhələsi yaxşı inkşaf edib?







Sual 17 - 20 00:40:00

Şagird özünün bütün şərflərini naxışlı formada özü toxuyur. Şagird psixomotor sahənin hansı mərhələsindədir?







Sual 18 - 20 00:40:00

Uyğunluğu müəyyən edin.

  1. Təhsilalanın hüququ
  2. Təhsilverənin hüququ
  3. Valideynin hüququ
  1. Evladlarını Azərbaycan xalqının dəyərlərinə və ümumbəşəri dəyərlərə hörmət ruhunda tərbiyyə etmək
  2. Ixtisasını artırmaq, qabaqcıl pedaqoji təcrübələri öyrənmək və tətbiq etmək
  3. Həyat və sağlamlıq üçün təhlükəsiz şəraitdə dövlət təhsil standartlarına uyğun keyfiyyətli təhsil almaq
  4. Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək
  5. Tədrisin forma, metod və vasitələrini sərbəst seçmək
    f.Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və maddi- texniki bazasının yaxşılaşıdırlması üçün təkliflər irəli sürmək və könüllü yardımlar etmək






Sual 19 - 20 00:40:00

Şagird müəllimin verdiyi sualı dəqiqləşdirib daha düzgün qərar vermək üçün vaxt tələb etdi. Bu situasiyaya əsasən şagirdin hansı şəxsiyyət tipinə aid olduğunu deyə bilərik?







Sual 20 - 20 00:40:00






 

 

 

 

 

 

 


 

 

Rəylər