İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Azərbaycan dili


Natiq Vahidov


NV ACADEMY
Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Mətndə qarşısında rum rəqəmləri yazılmış sözləri aşağıdakı şərhlərə uyğun şəkildə qruplaşdırın.
1. Bir və ya bir neçə şəxsin rəssam tərəfindən çəkilmiş şəkli
2. Qədim əlyamalarda çəkilən kiçik ölçülü rəngli təsvir
3. Boya ilə şəkil çəkmə işi

4. Mətnin rəsm vasitəsi ilə ifadəsi







Sual 2 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Mətndə hansı suala cavab yoxdur?







Sual 3 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  








Sual 4 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Qarşısında işarə qoyulan cümlələrdən hansında digərlərindən sayca çox poetik funksiyalı söz var?







Sual 5 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Mətnin məzmununa əsasən nöqtələrin yerinə yazıla biləcək ən uyğun variant seçin.







Sual 6 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Mətnə istinad edərək verilmiş tezisi əsaslandıran fakt yazın.
Tezis → XVI əsrin əvvəllərindən Təbriz miniatür məktəbinin klassik ədəbiyyatla əlaqəsi genişlənir.
Fakt → _____________________


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 7 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Alman sənətşünası F.Şultsun Təbriz məktəbini  “ana məktəb” adlandırmasının səbəbi nə idi?


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 8 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  



Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 9 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Mətnə əsasən miniatür sənətinin daha çox hansı sahə ilə bağlılığını müəyyən edin


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 10 - 10

Baharla əbədi yoldaş olan sənətimiz

           ▼   Yaxın və Orta Şərq xalqları incəsənətinin əsas hissəsini təşkil edən Azərbaycan miniatür sənətinin dünya incəsənəti tarixində özünəməxsus yeri var. Kitab I illüstrasiyası kimi yaranıb formalaşan Azərbaycan miniatür sənətinin təşəkkül tarixi dəqiq müəyyən edilməmişdir. Lakin XIII əsrin əvvəllərində Əbdülmömin Məhəmməd əl-Xoyinin əsas mövzusunu məhəbbət və hünər təşkil edən, sevgi ilə qəhrəmanlığın vəhdətdə verildiyi “Vərqa və Gülşa” əlyazmasına çəkdiyi miniatürlərin üslubu, bədii sənətkarlıq xüsusiyyətləri bu miniatürlərin ilkin olmadığını, müəyyən bir ənənəyə əsaslandığını və II miniatür sənətinin daha qədimdən mövcud olduğunu göstərir. ●“Vərqa və Gülşa” əsərinə çəkilmiş miniatürlər ……. Azərbaycanda deyil, Yaxın və Orta Şərqdə də bu sənətin ən qədim nümunələrindən sayılır.  

             ■ XIV əsrin ortalarından Təbriz rəssamları qrafik və III boyakarlıq üslublarının uğurlu sintezindən doğan bədii üslubun əsasını qoydular. Bu yeni üslubun formalaşması 1340–1350-ci illərə aid edilən “Böyük Təbriz Şahnaməsi”, yaxud Demott Şahnaməsi” adlanan məşhur əlyazmanın miniatürlərində öz əksini tapmışdır.

              XV əsrin əvvəllərindən başlayaraq Təbriz uzun müddət Yaxın və Orta Şərq şəhərlərini qabil sənətkarlarla təmin edən qüdrətli sənət mərkəzi olmuşdur. Məşhur alman sənətşünası F.Şults Təbriz məktəbini qonşu Şərq ölkələrində miniatür sənətinin inkişafına əsaslı təsir göstərmiş “ana məktəb” adlandırmışdır. XV əsrdə Təbriz məktəbinin təsiri ilə Şamaxı və Bakıda miniatür sənəti inkişaf etməyə başlayır. Bu dövrdə “Şərq poeziyası antologiyası”, yaxud “Şamaxı antologiyası” və b. əlyazmalarına çəkilmiş illüstrasiyalar, Əbdülbaqi Bakuvinin çəkdiyi tək və ikifiqurlu IV portretlər Şamaxı və Bakı rəssamlarının ən yaxşı miniatürləri sırasına daxildir.

              XV əsrin axırlarından yüksəliş dövrünü keçirən Təbriz miniatür məktəbinin XVI əsrin əvvəllərindən başlayaraq klassik ədəbiyyatla əlaqəsi daha da genişlənir. Firdovsi, Nizami, Sədi, Hafiz, Cami, Nəvai, Əmir Xosrov Dəhləvi və b. 119 klassikin əsərləri, poetik süjet və obrazları Təbriz rəssamlarının yaradıcılığında əsas yer tutur. ♣ Təsviri sənətdə ən çox və ən dəyərli miniatürlər bu iki əsərə – “Şahnamə” və “Xəmsə”yə çəkilirdi.  


Hansı abzas əsasında Azərbaycanda rəssamlıq sənətinin müxtəlif növlərinin olduğunu müəyyən etmək olar?


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Rəylər