İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Azərbaycan dili


Natiq Vahidov


NV ACADEMY
Doldurmaq vacibdir

Sual 1 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Mətndə əvvəlində rəqəm yazılmış hansı cümlələrdə məcazi mənalı söz işlənməmişdir?







Sual 2 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.








Sual 3 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Mətnin üslubunun səciyyəvi xüsusiyyətidir:
1. Sözün məcazi mənasından geniş istifadə olunur.
2. Sözlərin çoxmənalılığına yol verilmir.
3. Əsas göstəricisi terminlərdir.
4. Kütləvi informasiya vasitələrinin dilidir.
5. Aydın və anlaşıqlı dildə olur.







Sual 4 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Mətndə verilmiş hansı söz rəqibi aldatmaq üçün tətbiq edilən üsullar, kombinasiya mənasındadır.







Sual 5 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Verilmiş suallardan hansının cavabını mətndə tapmaq mümkün deyil?







Sual 6 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Nümunədə nöqtələrin yerinə elə cümlə yazın ki, mətndəki məzmun və ardıcıllıq gözlənilsin.


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 7 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Mətnə əsasən boş qalan xanalara uyğun ola biləcək fikirlər yazın.

Səbəb

Nəticə

1.

2. Uşaq evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi.

3. Müəllim uşağa özəl dərs planı hazırlamışdı.

4.


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 8 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Mətnin ideyasını bir cümlə ilə ifadə etməyə çalışın.


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 9 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Doğru hesab etdiyiniz fikrin qarşısındakı rəqəmi qeyd edin və seçiminizi əsaslandırın.   

Mətnə əsasən belə proqnoz vermək olar:

1. Valideynləri uşağın qalib gələcəyinə inamsız idilər.
2. Müəllim uşağın yarışa qatılmaq istəməyəcəyini bilirdi.
3. Rəqibləri uşağın üzərində daha tez qələbə çalacaqlarını düşünürdülər.


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Sual 10 - 10

Əsl qələbə

       Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.

       2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo  müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:

       –  Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!

      Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:

       –  Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.

      Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:

       –  Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.

      Müəllimi təkidlə dedi:

       –  Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan

      Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.

     Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.

      Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:

       –  Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.

      Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:

       –  Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.

      5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.

      Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:

       –  Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?

      Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:

       –  Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini

yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................

      Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq  sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.


Mətndə qarşısında ▼işarəsi qoyulmuş cümlədə konteksdəki mənaya uyğun düzgün işlədilməyən ifadələri müəyyən edib düzəliş etməklə cümləni yenidən yazın.


Sualın cavabını yazılı şəkildə aşağıdakı xanaya daxil etdikdən sonra “Cavabı təsdiqlə” butonuna klik edin. Açılan qiymətləndirmə meyarları ilə öz cavabınızı müqayisə edib qiymətləndirmə aparın. Nəzərə alın ki, daxil etdiyiniz cavablara test tərtibçisi (müəllim, təlimçi və s.) istəkdən asılı olaraq baxa bilər.




Rəylər