Əsl qələbə
Yaponiyada bir uşaq avtomobil qəzasında sol qolunu itirir. Bu qəzadan sonra o, evdən çıxmır, heç kimlə danışmaq istəmirdi. 1.Valideynləri hər gün ona ürək-dirək verməyə çalışırdılar. O isə buna fikir vermir artıq heç bir işə yaramadığını düşünürdü.
2. Atası uşağın bu vəziyyətinə görə çox narahat olur və qərara gəlir ki, oğlunu idman məktəbinə qoysun. Buna görə də onu cüdo müəliminin yanına aparır. ▼Cüdo ustası uşaq və atasını mehribanlıqla dəvət edir, danışıb razılaşdıqdan sonra onlara sahəni gəzdirir. Müəllimin həvəsli olduğunu görəndə uşaq köksünü ötürür:
– Müəllim axı mənim bir qolu yoxdur. Bu halımla mən nə edə bilərəm ki?!
Cüdo müəllimi onu inandırmağa çalışdı:
– Hələ bir dərslərdə iştirak elə, onda bilərsən bacararsan, yoxsa yox.
Müəlliminin bu sözlərini eşidəndə uşaq bir az ürəkləndi. Uşağın həvəsə gəldiyini görən atası onu cüdo məktəbinə yazdırdı. Müəllimi ona xüsusi məşğələ planı hazırladı. Uşağın ilk günlər məşğələdən xoşu gəldi. Amma bir müddət sonra uşaq sıxılmağa başladı. 3. Çünki üç ay idi ki, eyni fəndi təkrarlayırdı, artıq onun hövsələsi və inamı qalmamışdı. Digər cüdoçuların qüsurlu olmadıqlar üçün daha çox fənd bildiklərinə və buna görə də yarışda bir addım öndə olacaqlarına inanmışdı. Bir gün müəlliminə yaxınlaşıb dedi:
– Müəllim üç aydır ki, eyni fəndi təkrarlayıram, sol qolum yoxdur deye mənə başqa fəndlər öyrətmirsiniz.
Müəllimi təkidlə dedi:
– Sən elə bu fəndi yaxşıca öyrənməlisən. İndi nə demək istədiyimi, niyə yalnız bu fəndi öyrətdiyimi başa düşmürsən, bir az da səbir eləsən, niyə belə elədiyimi də anlayarsan
Bir neçə ay sonra cüdo yarışları başladı. Cüdo müəllimi uşağın da adını ondan xəbərsiz yarışa yazdırdı. Yarış günü uşaq da, müəllimi də çox həyəcan keçirirdi. 4. Valideyinləri də tamaşaçıların arasında oturub yarışı səbirsizliklə gözləyirdilər.
Yarış başladı və uşaq ilk rəqibini elə birinci dəqiqədə yerə vurdu. Sol qolunun olmamasına baxmayaraq, rəqibinə belə tez qalib gəlməsi hamını təəccübləndirdi. Növbəti günlərdə digər rəqiblərini də qısa vaxtda məğlub elədi. Müəllimi və valideynləri çox sevinirdilər. Amma uşaq hələ də rəqiblərinə belə asanlıqla qalib gəldiyini anlaya bilmirdi.
Finalda uşağın qarşısına çox güclü rəqib çıxdı. O, əvvəldə az qala uduzacaqdı. Hətta fasilədə məlliminə dedi:
– Ona qalib gələ bilmirəm, yarışa çıxmaq istəmirəm.
Müəllimi isə ona qətiyyətlə dedi:
– Xeyir yarışı davam etdirməlisən, inan ki, ona qalib gələ bilərsən.
5. Fasilədən sonra onun rəqibi müdafiədə səhvə yol verdi. Uşaq bundan istifadə edib yeganə fəndini işlədərək onu yerə vurub çempion oldu.
Uşağın çempion olmasına hamı məəttəl qalmışdı. Buna ən çox təəccüblənən elə uşağın özü idi. Qızıl medalı alandan sonra müəlliminin yanına gələrək soruşdu:
– Müəllim necə oldu ki, bircə fəndlə bütün rəqiblərimə qalib gələ bildim?
Təcrübəli idman ustası gülümsəyib dedi:
– Sən cüdonun ən çətin fəndini uzun müddət məşq etdin. Rəqiblərin bu fənddən özlərini
yalnız sənin sol qolunu tutmaqla qoruya bilərdilər. ...................................................
Uşaq sevinərək müəllimini qucaqladı və artıq sol qolunu itirdiyinə görə kədərlənmirdi.
Mətndə əvvəlində rəqəm yazılmış hansı cümlələrdə məcazi mənalı söz işlənməmişdir?