“Kövrəldim” sözü ilə bağlı düzgün fikri göstərin.
Hansı cümlədəki bir sözü həm köməkçi nitq hissəsi, həm də əsas nitq hissəsi kimi izah etmək olar?
Hansı nümundə cümlə üzvləri ilə bağlı uyğunluq səhv göstərilmişdir?
1. Bizim ərazinin xeyli hissəsini keçmişdilər. (tamamlıq)
2. Sənətkara ad verilməməsi haqsızlıq idi. (tamamlıq)
3. Quyuya bir neçə addım qalmışdı. (zərflik)
4. Onu bir cığırda donmuş halda tapdılar. (zərflik)
Yanlış fikirləri müəyyən edin.
1. “Olduqca” sözü feili birləşmənin əsas tərəfi kimi işlənə bilər.
2. “Dedikcə” leksik mənası olmayan söz kimi işlənə bilməz.
3. “Ağrıdır” feili yalnız düzəltmə söz kimi işlənə bilir.
4. “Nə et?” sualına cavab verən “qaçır” sözü sadə və düzəltmə feil kimi düşünülə bilər.
Nümunənin təhlili ilə bağlı düzgün fikirlərdir:
Başqalarının təcrübəsindən faydalanmağı bacarmırdı.
1. Altından xətt çəkilmiş söz cəm, mənsubyyət və hal şəkilçili sifətdir.
2. Tünd hərflərlə verilmiş hissə məsdər tərkibidir.
3. Tamamlıq ismi birləşmə ilə ifadə olunmuşdur.
4. Təsriflənməyən feil quruluşca düzəltmədir, qayıdış növdədir.
Məqsəd zərfliyi işlənmiş cümlələri müəyyən edin.
1. Mirzə Cəlil ona məktub yazıb müalicə üçün Tiflisə dəvət edir.
2. Sabirin böyrəyindəki daşı çıxarmağa əməliyyat lazım idi.
3. Şairi əməliyyat etməyə gələn həkimlərə qulaq asmadı.
4. Sabirin Tiflisə getməkdə məqsədi düzgün müalicə almaq idi.
Zərflərdən biri məna baxımdan məntiqi pozur:
Verilmiş cümlələrdəki sözlərin deyilişi ilə yazılışı arasındakı fərqli məqamları nəzərə alaraq uyğunluğu müəyyən edin.
1. Fərqli məqam yoxdur.
2. İki sözdə fərqli məqam var.
3. Üç sözdə fərqli məqam var.
a. Meydançaya çoxlu adam toplanmışdı.
b. Yüngül adamdan ciddiyyət gözləmək olmaz.
c. Əli kişi çiynində tüfəng üzüyuxarı qalxırdı.
d. Biz iki ildir ki, atamla fabrikdə birgə işləyirdik.
e. Əhməd on beş yaşı olan gəncə hüquq dərsi keçirdi.
Hansı nümunədə mübtəda və təyin kimi düşünülə bilən söz yoxdur?
Hansı cümlədə altından xətt çəkilmiş söz iki cümlə üzvü ilə əlaqəyə girsə də, yalnız əsas tərəfdir?
Hansı nümunələrdə feili sifət tərkibi təyin vəzifəsindədir?
1. Direktor pəncərədən gecikən şagirdlərin hamısını bir-bir görürdü.
2. Çətinliklə yazıb bitirdiyi bu məqaləni təhvil verəndə çox həyəcanlı idi.
3. Haqqı tapdalanmış bu insanların üzündə dərin kədər hiss olunurdu.
4. Sabir müəllimdən yalnız başa düşmədiyi sualları soruşardı.
5. Kazım heç vaxt gözləmədiyi bu təklifdən həyəcanlandı.
6. Əlindəki kamera ilə gözlə görünməyən kiçik toz dənəcikləri belə çəkə bilirdi.
Hansı nümunələrdə çıxışlıq hallı isim səbəb bildirmir?
1. Qəfil verilmiş bu qərardan hamının ürəyinə xal düşmüşdü.
2. Birdən-birə başlayan bu istidən nəfəs belə ala bilmirdik.
3. Qorxudan dili topuq vururdu.
4. Soyuqdan əlləri bir-birinə yapışmışdı.
Şərt şəklində olan sadə feil işlənmiş nümunəni göstərin.
1. Məclis gec başlasa da, vaxtında bitdi.
2. Harada onun adı varsa, orada bir gərginlik var.
3. Meyvələr vaxtından tez qızarsa, əvvəlki dad olmayacaq.
4. İnsan sahib olduqlarını tez itirsə, peşmanlığı çox olar.
Qızı olan ata xoşbəxt atadır.
Hansı nümunələrdə feilin quruluşca növü yuxarıdakı cümlənin feili ilə eynidir?
1. Bu gün olanları bir-bir incələdik.
2. Bu mənim üçün ən böyük arzu olub.
3. Hər istədiyin olsa, həyatımızın mənası nə olar?
4. Gedə-gedə çox fikirləşdik.
Verilmiş nümunədəki feillərin hamısı üçün ortaq cəhətdir:
Söylənilən fikirlərlə bağlı veriləcək suallar ölçülüb-biçilməlidir?
Sait uzanması olan sözləri müəyyən edin.
1. heca
2. amal
3. vitamin
4. maddə
5. status
6. təmayül
İsimlərdən biri feildən yaranmamışdır?
Verilmiş cümləni hansı nümunələrlə tamamlasaq, “elm” təsirlik halda olar?
O, elm ...
1. ... adamıdır.
2. ... öyrənmək üçün çox çalışır.
3. ... məclislərində çox olub.
4. ... üçün böyük bir tapıntıdır.
5. ... və zəhməti bir tərəziyə qoyardı.
Tərkibində iki qrammatik şəkilçi olan mürəkkəb sözləri göstərin.
1. ölkələrarası
2. özünəməxsus
3. onda biri
4. enlikürəkli
5. yolüstü
6. dayımgildə
Verilmiş isimlərdən birinin leksik şəkilçisi fərqli tələffüz olunur:
Feildən yaranmış “yaşlanmaq” sözünə aid hansı fikir yanlışdır?
Verilmiş xüsusiyyətlərə uyğun gələn sözü göstərin.
Omonim kimi işlənə bilir.
Həm düzəltmə, həm də sadə söz kimi işlənə bilir.
Fərqli nitq hissələri kimi işlənə bilir.
Biri frazeoloji birləşmə kimi işlənə bilməz:
Tərkibində üç leksik şəkilçi olan sözü göstərin.
Hansı nümunədə qüvvətləndirici ədat yoxdur?
“Yaşadır” sözü ilə bağlı doğru fikirdir:
Yanlış fikirləri müəyyən edin.
Test məlumatları düzgün daxil edilməyib!
Test məlumatları düzgün daxil edilməyib!
N. Gəncəvinin “İskəndərnamə” poemasına əsasən doğru uyğunluğu müəyyən edin.
Sillogizmi tamamlayan doğru fikri göstərin.
I – Yazılı ədəbiyyatımızda ilk türk dilində əsərlər orta dövrün məhsuludur.
II – Qətran Təbrizi qədim dövr sənətkarıdır.
Nəticə: .............
M. Füzulinin “Məni candan usandırdı ... ” qəzəlinin lirik qəhrəmanı onu tənə edənlərə qarşı özünə bəraət qazandırır:
A.İldırımın “Əsir Azərbaycanım” əsəri ilə bağlı yanlış fikri müəyyən edin.
C.Cabbarlı “Oqtay Eloğlu” əsəri ilə bağlı doğru fikirləri müəyyən edin.
1. Əsas konfliktin səbəbi – burjua cəmiyyəti ilə milli mənafe tərəfdarlarının mübarizəsi
2. Aslan bəylə Danyar bəyi eyni əqidə daşıyıcıları saymaq olar.
3. Firəngizin Oqtayla tanışlığı aktyora yeni güc və həvəs verir.
4. Əsərdə dialoqlar və monoloqlar olduqca geniş və təsirli olması ilə seçilir.
5. Aslan bəy Firəngizin teatra getməsinə belə mane olurdu.
6. Əsərdə pul və şöhrət Firəngizi xəyanətə sürükləyir.
M.P. Vaqifin “Hayıf ki, yoxdur...” qoşması ilə bağlı hansı fikir doğrudur?
“Basatın Təpəgözü öldürdüyü boy”un məzmunu ilə bağlı doğru fikri müəyyən edin.
S.Ə.Şirvaninin “Guş qıl” əsəri ilə bağlı düzgün fikri müəyyən edin.
Müsbət və mənfi surətlərin qarşılaşdırılması haqqında yanlış olanı göstərin.
M.P. Vaqifin həyat və yaradıclığına aid edilə bilər:
Cümləni hansı fikirlə tamamlamaq olmaz?
M.Füzulinin “Leyli və Məcnun” əsərində Leyli ...
Lirika ilə bağlı səhv fikri seçin.
“Koroğlu ilə Bolu bəy” qolundan seçilmiş hadisələrdən hansı Xoca Əzizin adı ilə bağlıdır?
“Qazan bəyin oğlu Uruz bəyin dustaq
Olduğu boy”da Burla xatuna aid edilmiş fikirlərdən hansılar doğrudur?
1. Uruzu əsrilikdən xilas etmək üçün gedənlərin ardınca Dərbəndə yollanır.
2. Qazan xana müraciət edərək Uruzu ova aparmağı xahiş edir.
3. Uruzun əsir düşdüyü səhnənin iştirakçılarından biri də odur.
4. Boyun sonunda kafirin bayrağını qılınclayıb yerə salır.
Epik növ haqqında hansı fikir səhvdir?
Nümunə ilə bağlı fikirlərdən hansı doğrudur?
Bülbül cəh-cəh vurar gül arasında,
Şanə fərəhlənər tel arasında.
Aşıq sevilərmi el arasında
Şirin ləhcə, xoş avazı olmasa?
(Aşıq Hüseyn Cavan)
N.Gəncəvinin hansı poemasına aid məlumat verilməmişdir?
1. Ədəbiyyatımızda vahid qəhrəmanları olan ilk poemadır.
2. Əsərdə Pələngər adlı surət iştirak edir.
3. Həyatın müxtəlif sahələrini əhatə edən, çoxlu yeni fikirlər, ideyalar, qənaətlər ifadə edən əsərdir.
4. Əsərin baş qəhrəmanı insanları hüquqsuz vəziyyətə salan adətlərə qarşı çıxır.
Nümunədə işlənməmişdir:
Ulduzlar içində bir ulduzam mən,
Dağların dalında heç qalmamışam.
İşığım az deyil başqalarından
Mən də parlayaram, mən də bir axşam.
(H.Billuri)
Lətifələrlə bağlı səhv fikri müəyyən edin.
M.Ə.Sabirin “Neylərdin, ilahi?!” şeiri ilə bağlı doğru olmayan fikri göstərin.
Nöqtələrin yerinə yazıla bilməz:
Mikayıl Müşfiqin “Həyat sevgisi” şeirinin lirik qəhrəmanı...
Aşıq Ələsgərin “Dağlar” (Bir ay yarım...) şeiri ilə bağlı doğru fikri müəyyən edin.
H.Cavidin “Ana” əsəri ilə bağlı fikirlərdən hansılar doğrudur?
Ə.Haqverdiyevin “Bomba” əsəri ilə bağlı fikirlərdən hansılar doğrudur?
Xərac ilə yanaşı yığılan bu vergi xass torpaqlarından və iqta sahiblərindən toplanırdı:
I Təhmasibdən fərqli olaraq I Abbas və Şah Süleymanın hakimiyyət dövrləri üçün səciyyəvidir:
1. Paytaxtın İsfahan şəhəri olması
2. Osmanlı dövləti ilə mehriban qonşuluq münasibətlərinin qorunub saxlanması
3. Volqa-Xəzər su yolu ilə ticarəti canlandırmaq siyasətinin yürüdülməsi
4. Osmanlı dövləti ilə müharibələrin baş verməsi
5. İngilislərin Moskva şirkəti ilə müqavilə imzalanması
XXI əsrin ikinci onilliyinə aid hadisələrin xronoloji ardıcıllığı qurun
1.XXI əsrin müqaviləsinin imzalanması
2.Bişkek protokolu
3.Daşkənd müqaviləsi
4.AR BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi üzvü seçildi
5.ASAN xidmət mərkəzlərinin yaradılması
6.Praqada “Şərq tərəfdaşlığı” sammiti
Xronoloji ardıcıllığı müəyyən edin:
1. Gent müqaviləsi
2. Entitem döyüşü
3. Saratoqa döyüşü
II Aleksandrın əksinə olaraq III Aleksandr:
Don çayı sahilində hunlar tərəfindən məğlub edildi?
Daha sonra baş vermişdir:
Roma Respublikasının Aralıq dənizinin qərb sahillərində hakimiyyətinin bərqərar olmasından neçə il sonra Venesiyanın Aralıq dənizində hökmranlığına son qoyuldu?
XV əsrin 60-cı illər tarixinə aiddir:
1. Səfəvilərin birləşmiş Qaraqoyunlu və Şirvanşah qüvvələri tərəfindən məğlubiyyətə uğradılması
2. Cahan şahın əmri ilə Şeyx Cüneydin Ərdəbili tərk etməsi
3. Şeyx Heydərin Dağıstana üçüncü yürüşü
4. Trabzon imperiyasının süqutu
5. Baharlı sülaləsinin Təbrizdə hakimiyyətinə son qoyulması
Xronoloji ardıcıllığı qurun:
1. Əmir Teymurun sifarişi ilə hazırlanmış tiyan
2. Həşt-Behişt sarayı
3. Göy məscid (Cahan şah)
4. Bədii naxışlı kasa
Türkiyə tarixinə aid daha əvvəl baş vermiş hadisəni müəyyən edin:
Qədim Roma imperiyasına aiddir:
Təbii fəlakət nəticəsində paytaxtı köçürməyə məcbur olan şahın bu addımından neçə il əvvəl Atabəylər dövlətinin paytaxtını Həmədana köçürən hökmdar hakimiyyətə gəlmişdir?
Doğru olmayan variantı seçin:
Xronoloji ardıcıllığı müəyyən edin:
1.Dorilərin Messeniya vilayətini tutması
2.Yunanıstanda şəhər-dövlətlərin yaranması
3.Solon islahatlarının keçirilməsi
4.Krit dövlətinin süqutu
5.Afinada strateqlər seçilməyə başlanması
XVIII əsrin 50-ci illərinə aid hadisələri müəyyən edin:
AXC-nin 1918-ci ildə həyata keçirdiyi mədəni tədbirlərə aiddir:
Verilmiş dövrlərlə bağlı oxşar cəhəti seçin
- Azərbaycan I dünya müharibəsi illərində
- Azərbaycan SSR ll dünya müharibəsi illərində
Uyğunluğu müəyyən edin:
1. Şah I İsmayıl
2. Şah I Təhmasib
3. Şah I Abbas
a. Vahid Azərbaycan dövlətinin yaradılması prosesi başa çatdı
b. Daimi nizami ordu yaradıldı
c. Şirvanşahlar dövləti daxili idarəçilik saxlanılmaqla mərkəzi hakimiyyətə tabe edildi
d. Moskva çarı Aleksey Mixayloviç ilə danışıqlar aparmışdır
e. Osmanlı dövləti ilə mehriban dostluq əlaqələri yaradıldı