İntenet bağlantınızı yoxlayın...

Riyaziyyat

● MİQ / Sertifikasiya

BPA & MHM

5.0

BPA & MHM

Riyaziyyat
Tərtibçi: MHM
Onlayn qruplar üçün: 077 322 79 53
Əyani kurslar üçün: 077 588 79 22

Kurikulum
Tərtibçi: Gülər Hüseynova
5 müdavimi 60 bal toplamışdır

Onlayn qruplar üçün: 055 841 61 11
Əyani kurslar üçün: 055 787 21 23 

İmtahan nəticələri AR Təhsil Nazirliyinin tətbiq etdiyi yeni hesablama qaydasına əsasən təyin edilir.

Doldurmaq vacibdir


Sual 1 - 60 02:00:00






Sual 2 - 60 02:00:00






Sual 3 - 60 02:00:00






Sual 4 - 60 02:00:00






Sual 5 - 60 02:00:00






Sual 6 - 60 02:00:00






Sual 7 - 60 02:00:00






Sual 8 - 60 02:00:00

A(2;3), B(1;-2), C(k;6) nöqtələri bir düz xəttə aid olduqlarına görə, k neçədir?







Sual 9 - 60 02:00:00






Sual 10 - 60 02:00:00






Sual 11 - 60 02:00:00






Sual 12 - 60 02:00:00

Tərəfləri 7 dm, 9 dm və 12 dm olan üçbucağın böyük hündürlüyü hansı iki ardıcıl tam ədəd arasında yerləşir?







Sual 13 - 60 02:00:00






Sual 14 - 60 02:00:00






Sual 15 - 60 02:00:00






Sual 16 - 60 02:00:00






Sual 17 - 60 02:00:00






Sual 18 - 60 02:00:00






Sual 19 - 60 02:00:00

7500 ədədinin natural bölənlərindən neçəsi 30-un bölünənidir.







Sual 20 - 60 02:00:00

Satıcı bir kiloqramı 6 manatdan 150kq qoz aldı. Qozu təmizlədikdə kütləsinin 80%-i qədər qabıqsız qoz alındı. Qabıqsız qozu hansı qiymətə satmalıdır ki, 20% gəlir əldə etsin.







Sual 21 - 60 02:00:00

A şəhərindən B şəhərinə 6 fərqli yol, B şəhərindən C şəhərinə isə 5 fərqli yol var. B şəhərindən keçməklə A-dan C-yə gedib geri dönmək istəyən şəxs qayıdarkən getdiyi yoldan istifadə etmir. Həmin şəxs bu yolları neçə müxtəlif üsulla gedib qayıda bilər?







Sual 22 - 60 02:00:00






Sual 23 - 60 02:00:00

Bir çoxluğun 2 elementli alt çoxluqlarının sayı 5 elementli alt çoxluqları sayına bərabərdir. Bu çoxluğun 2 elementli alt çoxluqları sayını tapın.







Sual 24 - 60 02:00:00






Sual 25 - 60 02:00:00






Sual 26 - 60 02:00:00






Sual 27 - 60 02:00:00

Yan tərəfi 8 sm olan bərabəryanlı üçbucağın təpə bucağı 1200-dir. Üçbucağın müstəvisinin xaricində bütün təpələrdən 10 sm məsafədə olan nöqtədən bu üçbucağın müstəvisinə qədər olan məsafəni tapın.







Sual 28 - 60 02:00:00






Sual 29 - 60 02:00:00






Sual 30 - 60 02:00:00






Sual 31 - 60 02:00:00






Sual 32 - 60 02:00:00






Sual 33 - 60 02:00:00






Sual 34 - 60 02:00:00






Sual 35 - 60 02:00:00






Sual 36 - 60 02:00:00






Sual 37 - 60 02:00:00






Sual 38 - 60 02:00:00






Sual 39 - 60 02:00:00






Sual 40 - 60 02:00:00

Sürəti 108km/saat olan qatar uzunluğu 600m olan tuneli 36san keçir. Eyni qatar həmin sürətlə dayanacaqda dayanan sərnişinin yanından neçə san keçər?







Sual 41 - 60 02:00:00

İkinci Dünya müharibəsinə həsr olunmuş hansı sənət əsərləri ilə tanışsınız? Tapşırığı yerinə yetirən şagirddə formalaşacaq biliyin növünü, taksanomiyanın hansı səviyyəsinə uyğun fəaliyyət göstərdiyini müəyyən edin.







Sual 42 - 60 02:00:00






Sual 43 - 60 02:00:00

Aşağıdakı təlim məqsədlərindən hansılar doğru deyil?







Sual 44 - 60 02:00:00

Lirik qəhrəmanın həyəcanı, narahatlıq hissi hansı söz və ifadələrlə daha çox əks etdirilib? Tapşırığı yerinə yetirən şagirddə formalaşacaq biliyi və təfəkkürü, taksanomiyanın hansı səviyyəsinə uyğun fəaliyyət göstərdiyini müəyyən edin.







Sual 45 - 60 02:00:00

Uşaqlar əvvəllər konkret təcrübələrinə güvənirdilərsə, artıq bu mərhələdə hərəkətlərinin mümkün nəticələri barədə düşünürlər. Xüsusiyyətlər Piajenin nəzəriyyəsinin hansı mərhələsinə aiddir?







Sual 46 - 60 02:00:00

I hökm: Azərbaycanın zəngin təbiəti olan səfalı yerləri turistlərin marağına səbəb olur.

II hökm: Quba da Azərbaycanın səfalı yerlərindən biridir.

III hökm: Qubanın da təbiəti, gözəlliyi turistlərin marağına səbəb olur.  

Yuxarıdakı mühakiməni irəli sürən şagird aşağıdakılardan hansına uyğun fəaliyyət göstərir?







Sual 47 - 60 02:00:00






Sual 48 - 60 02:00:00

Ədəbiyyat dərsində müəllim C.Cabbarlının “Oqtay Eloğlu” əsərində olan “Oqtay” obrazını öz təxəyyüllərinə canlandırmağı və rolu öz düşüncəsinə uyğun  ifa etməyi tapşırır. Bu zaman istifadə olunan təlim üsulunu və şagirdin fəaliyyətini müəyyən edin.







Sual 49 - 60 02:00:00

Edqar Deyl piramidası ilə bağlı yanlış fikri müəyyən edin.







Sual 50 - 60 02:00:00

Verilən fikirlərdən biri yanlışdır.







Sual 51 - 60 02:00:00

Biri yanlışdır.







Sual 52 - 60 02:00:00

Müəllim Azərbaycan dili dərsində dünyanın yeddi möcüzəsindən birinin – Artemis məbədinin tarixi, ölçüləri haqqında videoçarx təqdim etdi. Daha sonra isə məbədin torpaq  üzərindəki səthinin perimetrini tapmağı tapşırdı. Burada müəllim kurikulumun hansı prinsipini nəzərə almış sayıldı?







Sual 53 - 60 02:00:00

Vüsalın riyaziyyatdan başqa fənlərə marağı azdır. Atası ona bildirir ki, digər dərsləri də yaxşı oxusa, ona velosiped alacaq. Vüsal atasının bu sözündən sonra digər fənn müəllimlərini diqqətlə dinləyir, verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirir. Vüsalın bu davranışına əsasən cəlbolunmanın səviyyəsini müəyyən edin.







Sual 54 - 60 02:00:00

Aşağıdakı şərhləri düşüncə tipi ilə uyğunlaşdırın.

a. inkişafa açıq düşüncə tipi (çevik zəka)

b. inkişafa qapalı düşüncə tipi ( sabit zəka)

I. dil öyrənmək mənlik deyil.

II. daha çox çalışsam, öhdəsindən gələrəm

III. bu şagirdlə heç bir üsul işləmir

IV. mən dəqiq elmləri qavramıram

V. əsas nəticə deyil, nəsə öyrənə bilməyimdir.







Sual 55 - 60 02:00:00

K. Dvekin nəzəriyyəsinə əsasən aşağıdakı təriflərdən hansı düzgün deyildir?







Sual 56 - 60 02:00:00

Geriyə planlamada öyrənmə fəaliyyətləri dedikdə nə nəzərdə tutulur?







Sual 57 - 60 02:00:00

Müəllim bölmə ərzində milli və mənəvi dəyərləri şagirdlərə öyrədir. Bölmə sonunda summativ qiymətləndirmə  sualları hazırlayarkən 20 sualdan 12-si bölmə ərzində keçirilən mözulara , 8 sual isə fərqli movzulara aid edilir. Belə etməklə müəllim qiymətləndirmənin hansı prinsipini pozur?







Sual 58 - 60 02:00:00

Verilənlərdən hansı yanlışdır?







Sual 59 - 60 02:00:00

Uyğunluğu müəyyən edin.

1. Motivasiya

2. Refleksiya

a- Şagirdi təlimə həvəsləndirmək, nəticəni əvvəlcədən göstərərk prosesə cəlb etməkdir.

b-  Şagirdlərin düşüncəsi, əməli, xarakteri, dünyagörüşü və idraki proseslərdən xəbərdar olmaları və bunu başqaları ilə bölüşmələridir.

c- Proses nəticəsində şagird özünün inkişafı barədə məlumata sahib olur, müəllim isə nəticəyə uyğun rəy bildirib növbəti addımları müəyyənləşdirə bilir.

d- Proses zamanı vacib amillərdən biri də dərs zamanı hansı bilik və bacarıqlar öyrəniləcəksə, onların şagirdin real həyatı ilə əlaqələndirilməsidir.







Sual 60 - 60 02:00:00






İstifadəçi rəyləri

5.0

Total nəticə

%0%0%0%0%100
Rəylər

xoleliyeva

29-12-2024
xoleliyeva 29-12-2024

eladi

Davamını oxu