A(2;3), B(1;-2), C(k;6) nöqtələri bir düz xəttə aid olduqlarına görə, k neçədir?
Tərəfləri 7 dm, 9 dm və 12 dm olan üçbucağın böyük hündürlüyü hansı iki ardıcıl tam ədəd arasında yerləşir?
7500 ədədinin natural bölənlərindən neçəsi 30-un bölünənidir.
Satıcı bir kiloqramı 6 manatdan 150kq qoz aldı. Qozu təmizlədikdə kütləsinin 80%-i qədər qabıqsız qoz alındı. Qabıqsız qozu hansı qiymətə satmalıdır ki, 20% gəlir əldə etsin.
A şəhərindən B şəhərinə 6 fərqli yol, B şəhərindən C şəhərinə isə 5 fərqli yol var. B şəhərindən keçməklə A-dan C-yə gedib geri dönmək istəyən şəxs qayıdarkən getdiyi yoldan istifadə etmir. Həmin şəxs bu yolları neçə müxtəlif üsulla gedib qayıda bilər?
Bir çoxluğun 2 elementli alt çoxluqlarının sayı 5 elementli alt çoxluqları sayına bərabərdir. Bu çoxluğun 2 elementli alt çoxluqları sayını tapın.
Yan tərəfi 8 sm olan bərabəryanlı üçbucağın təpə bucağı 1200-dir. Üçbucağın müstəvisinin xaricində bütün təpələrdən 10 sm məsafədə olan nöqtədən bu üçbucağın müstəvisinə qədər olan məsafəni tapın.
Sürəti 108km/saat olan qatar uzunluğu 600m olan tuneli 36san keçir. Eyni qatar həmin sürətlə dayanacaqda dayanan sərnişinin yanından neçə san keçər?
İkinci Dünya müharibəsinə həsr olunmuş hansı sənət əsərləri ilə tanışsınız? Tapşırığı yerinə yetirən şagirddə formalaşacaq biliyin növünü, taksanomiyanın hansı səviyyəsinə uyğun fəaliyyət göstərdiyini müəyyən edin.
Aşağıdakı təlim məqsədlərindən hansılar doğru deyil?
Lirik qəhrəmanın həyəcanı, narahatlıq hissi hansı söz və ifadələrlə daha çox əks etdirilib? Tapşırığı yerinə yetirən şagirddə formalaşacaq biliyi və təfəkkürü, taksanomiyanın hansı səviyyəsinə uyğun fəaliyyət göstərdiyini müəyyən edin.
Uşaqlar əvvəllər konkret təcrübələrinə güvənirdilərsə, artıq bu mərhələdə hərəkətlərinin mümkün nəticələri barədə düşünürlər. Xüsusiyyətlər Piajenin nəzəriyyəsinin hansı mərhələsinə aiddir?
I hökm: Azərbaycanın zəngin təbiəti olan səfalı yerləri turistlərin marağına səbəb olur.
II hökm: Quba da Azərbaycanın səfalı yerlərindən biridir.
III hökm: Qubanın da təbiəti, gözəlliyi turistlərin marağına səbəb olur.
Yuxarıdakı mühakiməni irəli sürən şagird aşağıdakılardan hansına uyğun fəaliyyət göstərir?
Ədəbiyyat dərsində müəllim C.Cabbarlının “Oqtay Eloğlu” əsərində olan “Oqtay” obrazını öz təxəyyüllərinə canlandırmağı və rolu öz düşüncəsinə uyğun ifa etməyi tapşırır. Bu zaman istifadə olunan təlim üsulunu və şagirdin fəaliyyətini müəyyən edin.
Edqar Deyl piramidası ilə bağlı yanlış fikri müəyyən edin.
Verilən fikirlərdən biri yanlışdır.
Müəllim Azərbaycan dili dərsində dünyanın yeddi möcüzəsindən birinin – Artemis məbədinin tarixi, ölçüləri haqqında videoçarx təqdim etdi. Daha sonra isə məbədin torpaq üzərindəki səthinin perimetrini tapmağı tapşırdı. Burada müəllim kurikulumun hansı prinsipini nəzərə almış sayıldı?
Vüsalın riyaziyyatdan başqa fənlərə marağı azdır. Atası ona bildirir ki, digər dərsləri də yaxşı oxusa, ona velosiped alacaq. Vüsal atasının bu sözündən sonra digər fənn müəllimlərini diqqətlə dinləyir, verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirir. Vüsalın bu davranışına əsasən cəlbolunmanın səviyyəsini müəyyən edin.
Aşağıdakı şərhləri düşüncə tipi ilə uyğunlaşdırın.
a. inkişafa açıq düşüncə tipi (çevik zəka)
b. inkişafa qapalı düşüncə tipi ( sabit zəka)
I. dil öyrənmək mənlik deyil.
II. daha çox çalışsam, öhdəsindən gələrəm
III. bu şagirdlə heç bir üsul işləmir
IV. mən dəqiq elmləri qavramıram
V. əsas nəticə deyil, nəsə öyrənə bilməyimdir.
K. Dvekin nəzəriyyəsinə əsasən aşağıdakı təriflərdən hansı düzgün deyildir?
Geriyə planlamada öyrənmə fəaliyyətləri dedikdə nə nəzərdə tutulur?
Müəllim bölmə ərzində milli və mənəvi dəyərləri şagirdlərə öyrədir. Bölmə sonunda summativ qiymətləndirmə sualları hazırlayarkən 20 sualdan 12-si bölmə ərzində keçirilən mözulara , 8 sual isə fərqli movzulara aid edilir. Belə etməklə müəllim qiymətləndirmənin hansı prinsipini pozur?
Verilənlərdən hansı yanlışdır?
Uyğunluğu müəyyən edin.
1. Motivasiya
2. Refleksiya
a- Şagirdi təlimə həvəsləndirmək, nəticəni əvvəlcədən göstərərk prosesə cəlb etməkdir.
b- Şagirdlərin düşüncəsi, əməli, xarakteri, dünyagörüşü və idraki proseslərdən xəbərdar olmaları və bunu başqaları ilə bölüşmələridir.
c- Proses nəticəsində şagird özünün inkişafı barədə məlumata sahib olur, müəllim isə nəticəyə uyğun rəy bildirib növbəti addımları müəyyənləşdirə bilir.
d- Proses zamanı vacib amillərdən biri də dərs zamanı hansı bilik və bacarıqlar öyrəniləcəksə, onların şagirdin real həyatı ilə əlaqələndirilməsidir.